[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

March 22, 2013 @ 03:30:25
i wonder if Supreme has sold a single Supreme/Schott vest...

Fucktard we been developed a ratio

March 22, 2013 @ 03:31:08
Does anyone have experience with the pants? Would you prefer work, 5-pocket or chino ?
I have all 3. I love all 3. As mentioned, chinos fit slightly bigger, but not baggy.

5 Pockets are the nicest in my opinion.

Love the fit on all 3 styles.
March 22, 2013 @ 03:33:03
bling hoody needs to drop already...it's gonna get warm out soon...that said, dunno if i actually want it...

i'm on my old man shit..i think the short sleeve button up sweater is clean...
please specify what piece....
March 22, 2013 @ 03:34:15
Will a medium champion jacket fit me right?
March 22, 2013 @ 03:36:46
Is it just me or does the P and R look odd.  That logo on the back has looked off from the getgo, like offcenter.
BTW Does it fit freakishly small like the parkas?

instagram: @rty

March 22, 2013 @ 03:40:25
i wonder if Supreme has sold a single Supreme/Schott vest...
I wonder if theyve sold a single world famous hat.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 22, 2013 @ 03:42:43
Joe LaPuma with thre champion jacket 
March 22, 2013 @ 03:45:27
Is it just me or does the P and R look odd.  That logo on the back has looked off from the getgo, like offcenter.
BTW Does it fit freakishly small like the parkas?
Man I just put this pick up lol.  And the P and R looks a little off
March 22, 2013 @ 03:45:55
I have a feeling I'm the only one who copped the blue reed camo cap...
Who gives a fuck if no one else bought it, it was as nice hat.
I passed on it 'cause it's not the type of thing I can pull off.
Would have copped that if I could pull off camps (Along with many others)
anyone who doesn't like that one is both generic and a bitch nigga
March 22, 2013 @ 03:47:08
bruh fuck it im buying that champion jacket on restock. even if it is 70degrees shit is to clean.
March 22, 2013 @ 03:48:38
bruh fuck it im buying that champion jacket on restock. even if it is 70degrees shit is to clean.
still waitin

:0

March 22, 2013 @ 03:52:16
Work pants are the best pants supreme makes IMO, chinos are insane nice but the fit is baggier than the work pants.
would you do a fit pic? 
March 22, 2013 @ 03:53:58
Originally posted by Inactive User
Olilon, what are you even doing here?

cops an 80 dollar tee...can't even afford a decent phone
hope he didnt drop 80 for that tee...
March 22, 2013 @ 03:56:09
Originally posted by Inactive User
bruh fuck it im buying that champion jacket on restock. even if it is 70degrees shit is to clean.
still waitin
i guarantee a restock soon
March 22, 2013 @ 04:00:29
Originally posted by Inactive User
bruh fuck it im buying that champion jacket on restock. even if it is 70degrees shit is to clean.
still waitin
i guarantee a restock soon
pray my hb fam


10 hours later

:0

March 22, 2013 @ 04:03:41
anyone post a fit pic for a  cdg coaches?
March 22, 2013 @ 04:08:53
i wonder if Supreme has sold a single Supreme/Schott vest...
Im considering picking one up at the end of the season on sale.
It would look good layerd over shit cause im about that Han Solo life.

www.RoastHOGGMANN.com

March 22, 2013 @ 04:08:58
Will a medium champion jacket fit me right?
Get out

"be like fascinatin when I be updatin Cuttin off wack kids, pullin their trump cards I thump hard, and mak eem say that I'm God"-GS

March 22, 2013 @ 04:12:20
Will a medium champion jacket fit me right?
Get out
Think that's me dipshit? Get out
March 22, 2013 @ 04:13:40
I need something I can compare the size of the tie dye pullover to, I don't wanna fuck up and buy something too big or too small 

any fit pics of other supreme hooded windbreaker type pullovers with height and weight / size 
March 22, 2013 @ 04:19:46
anybody know how the 5pocket pants are compared to the work pants?

edit: nvm found the post

we were lucky

March 22, 2013 @ 04:20:20
i wonder if Supreme has sold a single Supreme/Schott vest...
Yea but I copped the one with the sleeves

Twitter: @KiddCoast

March 22, 2013 @ 04:21:19
600 for the Arabic hoodie......nigga please 
March 22, 2013 @ 04:25:29
Originally posted by Inactive User
Olilon, what are you even doing here?

cops an 80 dollar tee...can't even afford a decent phone
hope he didnt drop 80 for that tee...
Ahahahaha herb thats a mirror shot so the text is backwards.
March 22, 2013 @ 04:34:24
Does anyone have experience with the pants? Would you prefer work, 5-pocket or chino ?
I have all 3. I love all 3. As mentioned, chinos fit slightly bigger, but not baggy.

5 Pockets are the nicest in my opinion.

Love the fit on all 3 styles.
Thanks man! Do the 5-pockets fit ike slim or regular on the bottom? And would you by chance have a picture or something?
March 22, 2013 @ 04:34:32
All I can think of when I see the leather vest is Sons of Anarchy.

8( x x )8

March 22, 2013 @ 04:37:03
can someone post that waiting for a restock meme i cant find it -_- 
March 22, 2013 @ 04:39:40
thinking about selling my rarely worn thrasher coach on strictly for 400.  just trying to see what you supreme pros think about the price
http://static.globalgrind.com/sites/default/files/imagecache/gallery_image/images/2011_august/thrasher-supreme-2011-fall-winter-1-620x413_0.jpg

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x