March 28, 2013 @ 03:31 PM
sideshowbob

Post: 170

Join Date: Mar 2013

Location: New York City

Swiftness Was Not Needed Today....

World Famous

March 28, 2013 @ 03:31 PM
Glock Lesnar

Post: 201

Join Date: Jul 2012

what's the supreme warehouse number, I need to make a phone call #lifedecisions
911-312-8372

so far this season has been weak as fuck. copped the white crosses camp (not for resale, good thing since it's still sitting lmao). could have got the bling hoodie but after getting the tee and seeing the quality of it in person, wasn't even going to bother. 
March 28, 2013 @ 03:32 PM
origins

Post: 2057

Join Date: Dec 2011

Honestly the resell on the hoodie is not worth the trouble/time. Biggest margin you could make (if selling through ebay at 170) is ~26$ max with fees taken away. But good luck selling for that much (for now).

http://real1st.tumblr.com/

March 28, 2013 @ 03:32 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

alarm didnt go off so i woke up at 11:03 to see black bling gone :/
picked up black crosses and black bongo
waitin for bling restock and i have white crosses and black hanes in cart waitin 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 28, 2013 @ 03:33 PM
c0w7ree

Post: 130

Join Date: Nov 2011

Location: California

Shipping confirmation.. cool
March 28, 2013 @ 03:34 PM
cole_mahat

Post: 147

Join Date: Feb 2013

Location: NYC

conclusion:

People who copped bling hoodie: 2013 members
People who didn't: non-2013 members, who knows exactly what a bogo hoodie means STITCH not SCREEN PRINT
I didn't , F/W are 1000 times better 
i copped the bling to get a cool $70 subsidy on my f/w bogo when it comes around.
i mean why not?

@cole_mahat manager student normal person

March 28, 2013 @ 03:34 PM
vafins

Post: 2519

Join Date: Feb 2012

Location: US

in the preview I thought the crosses camp looked pretty good, but I hate that it's canvas and I really only buy fat patch camps
March 28, 2013 @ 03:35 PM
downbyone

Post: 226

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

Weakest season overall

OF.M bangin on ya FM

March 28, 2013 @ 03:35 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

so glad this drop was weak, money saved. Now Ill be ready for the best hoodie of the season.....L/S Athletic
it aint technically a hoodie bruh, but i get your point, im psyched too, just scared for that $110 price point :/
It has a hood, so im calling it a hoodie lol. I feel you tho. 
March 28, 2013 @ 03:35 PM
chief

Post: 6854

Join Date: Feb 2008

Location: WA

did the north face collab drop with other shit last year? i don't remember

•••

March 28, 2013 @ 03:37 PM
HOCHSTE

Post: 1179

Join Date: Mar 2013

so glad this drop was weak, money saved. Now Ill be ready for the best hoodie of the season.....L/S Athletic
it aint technically a hoodie bruh, but i get your point, im psyched too, just scared for that $110 price point :/
It has a hood, so im calling it a hoodie lol. I feel you tho. 
Yeah the fuck else is it? Looks like a pullover hoodie to me.

inb4 "Nah cuz, if you knew about design..."

"The bears are attracted to the menstruation."

March 28, 2013 @ 03:38 PM
HOCHSTE

Post: 1179

Join Date: Mar 2013

But really,


When the crosses do sell out by all of the idiots who thinks the store opens with the E-mail.

all the "wish i never slept" post will com.

"The bears are attracted to the menstruation."

March 28, 2013 @ 03:38 PM
HOCHSTE

Post: 1179

Join Date: Mar 2013

BTW: Cooped a checkered Hoodie cause it's being "vaulted" lol

"The bears are attracted to the menstruation."

March 28, 2013 @ 03:39 PM
slytendencies

Post: 1525

Join Date: Feb 2012

Location: LA

so glad this drop was weak, money saved. Now Ill be ready for the best hoodie of the season.....L/S Athletic
it aint technically a hoodie bruh, but i get your point, im psyched too, just scared for that $110 price point :/
It has a hood, so im calling it a hoodie lol. I feel you tho. 
Yea I think they did drop with other stuff

edit: meant to quote Chief
March 28, 2013 @ 03:39 PM
glasstables

Post: 317

Join Date: Mar 2013

Lol at anyone buying anything from this drop 
March 28, 2013 @ 03:40 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

fuck it copped white crosses and black hanes not waitin for bling restock
but ppl are going to be mad they slept BIG time will sit on the crosses for a season or 2 before they are for sale

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 28, 2013 @ 03:41 PM
xafriaf

Post: 3725

Join Date: Aug 2012

Location: California

Weakest season overall
Please explain. Besides the camps sucking theres really nothing to complain about. Mesh gear is on point, tees were great, jackets are good, shorts are pretty good IMO, and they did acessories well. Idk what there's not to like about the season....except for people who only buy camps.
March 28, 2013 @ 03:42 PM
slytendencies

Post: 1525

Join Date: Feb 2012

Location: LA

in the preview I thought the crosses camp looked pretty good, but I hate that it's canvas and I really only buy fat patch camps
I like canvas the best, they fit well on your head and my favorite hat is my all black Canvas Camp from FW11 so thick and comfortable
March 28, 2013 @ 03:42 PM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

Vaulting things apparently means supreme knows its ugly and they are telling you dumbfucks it wont be around for a few years in a final feeble attempt to sell them.

Hootie Hoo

March 28, 2013 @ 03:43 PM
subigdog

Post: 482

Join Date: Jan 2007

Nice nas reference but a little other the top dude with the supreme mention
March 28, 2013 @ 03:43 PM
slytendencies

Post: 1525

Join Date: Feb 2012

Location: LA

fuck it copped white crosses and black hanes not waitin for bling restock
but ppl are going to be mad they slept BIG time will sit on the crosses for a season or 2 before they are for sale
Seriously, ima keep 1 or 2 crosses camps on ice for a while
March 28, 2013 @ 03:44 PM
downbyone

Post: 226

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

Tees could've been better

OF.M bangin on ya FM

March 28, 2013 @ 03:44 PM
vafins

Post: 2519

Join Date: Feb 2012

Location: US

in the preview I thought the crosses camp looked pretty good, but I hate that it's canvas and I really only buy fat patch camps
I like canvas the best, they fit well on your head and my favorite hat is my all black Canvas Camp from FW11 so thick and comfortable
they fit horrible on my head, I have the olive one still with tags and the navy canavs with red box logo from last season they just do not fit me the way I would like
March 28, 2013 @ 03:44 PM
ibdboi

Post: 116

Join Date: Nov 2012

Location: Los Angeles

My order just got shipped. 

Supreme
.................................................................
Mar 28 at 11:41
.................................................................
online shop order has been shipped
.................................................................

Dear 

Your order has been successfully processed and fulfilled today, Mar 28 at 11:41 EST. It will be shipped via UPS Ground.

Your tracking number is: 

Click below to track your order online:
http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processInputRequest?tracknum=

Order #
.................................................................
Bling Logo Pullover
Style: Black
Size: Large
Price: $120
.................................................................
Crosses Camp Cap
Style: Black
Price: $44
.................................................................
cart total: $164
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $174
.................................................................
March 28, 2013 @ 03:45 PM
uncleblazer

Post: 84

Join Date: Mar 2013

Slept in till 8:30 and STILL copped a black, white, and red crosses camp cool HAHAHAHAHAHAHAHAHA what the fuck happened? did you all die or something? 
March 28, 2013 @ 03:46 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

lol at ppl saying this is a weak season...
broke boiiis not even paying attention to the SS button ups, its s/s they put their focus on things for SPRING AND SUMMER
the shit that is fire is the stuff broke boiiis dont cop

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 28, 2013 @ 03:48 PM
cherryblossom

Post: 8

Join Date: Mar 2013

That crosses joint is fire, copped in off white. Fuck the haters I'm gonna rock that shit to the max!
March 28, 2013 @ 03:49 PM
smepsu

Post: 119

Join Date: Oct 2012

Next week hopefully the pcl crusher/tee comes out or the split button down
March 28, 2013 @ 03:50 PM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

COPPED THAT IRON 5 PANEL WITH THE SWIFVTNESS TRY ME 11:44 CHECKOUT HYPED YOU GOT CARTJACKED

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

March 28, 2013 @ 03:51 PM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

Bought a black bling in Large and insta-regreted. I emailed saying I want to cancel, will this work? I didn't receive a shipped email yet.
yeh

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top