Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 27, 2013 @ 02:27 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

Sorry if this is late news but the bling hoodie should be dropping this week
Here's some more stuff, ps this isn't spam its the program i used for screenshots: 
http://gyazo.com/f7451f8fe647b2ef3adacec0360adfdc
http://gyazo.com/88a100f7334fcb16d4fb7f94c8b5850d
http://gyazo.com/21997d477e008dbbbb6526d49ffb93db
http://gyazo.com/b6227b2b774858a7c2f4404112c52ee0
http://gyazo.com/4ea35a2d6825b01069e3c00b03da56aa
http://gyazo.com/bc70545c9538a5c0df465967316d3833
http://gyazo.com/659d0d70495c561d5327a5ba5d0ca191
http://gyazo.com/2d01505199a272ebe0ef7de21924163a
http://gyazo.com/08133658db397cd6d9293ed06f42d881
bro, the panalled parka already dropped in merica
March 27, 2013 @ 02:29 AM
kurizuh

Post: 278

Join Date: Feb 2013

Location: California

when do box logos drop?
Friday

WTB Medium Ronin "Predator" long sleeve in grey. Will pay complete rape!!

March 27, 2013 @ 02:45 AM
stanpreme

Post: 616

Join Date: Nov 2012

http://four-pins.com/style/the-50-greatest-supreme-products-of-all-time/

via four-pins
Jesus christ, this entry just reeks of ignorance. Sure douchebags are known to wear certain Oakley frames, but this retard fails to add they've been established in extreme sports for many years. He acts as if Supreme is what put them on when they did a collab in 07

"31. Supreme x Oakley, 2007 

If you're wearing Oakley's in 2013, then what the fuck are you doing, bruh bruh? But back in 2007, even the most dickheadish menswear nerds have to admit they were having a moment. The one style that bridged the gap between frat bros and streetwear fiends was the Frogskin, Oakley's tricked out wayfarer. Supreme presented the sunglasses in their best colorways to date, proving once and for all that they're not just good at recognizing which brands are cool NOW, but can give even mediocre brands the extra push they need to become next level."
Oh my god these Air Trainers are so amazing I would instantly cop in any color except blue. 



PS I really hope this week is another easy pass because I'm in Hawaii until Thursday night and I'm not really about that 5 AM checkout life. 

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

March 27, 2013 @ 02:52 AM
Anthos

Post: 1029

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

Yeah those Trainer 2s go hard as fuck!

2Ps -

March 27, 2013 @ 02:57 AM
chief

Post: 5977

Join Date: Feb 2008

Location: WA

why everybody frontin on tnf collab because it might have 3m.....let see the jacket before spazzin on it. I know a few dope jackets that have some 3m on them 
because we're talking ALL 3M
i think it wouldnt look thta bad. Have you seen the Nike vapor flash jacket?

nobody is going to be going on runs at night in their supreme x tnf jackets which is why they use 3m material on athletic clothing. i can understand how people like that 3m stuff but i think it looks really gimmicky, especially when you're wearing it during the day without the effects from a flashbulb 
dude did you forget what northface is made for??? not just to walk around the city streets. people actually rock it for skiing, hiking, etc. Its possible to wear a northface jacket for a run  so 3m on a northface jacket isn't a far fetch idea bro.
lesbihonest here. sure you can wear northface for skiing, hiking but do you ever see 3M on those? no because those are day activities. And nobody is going to be going on runs and sweating in their $300 SUPREME x tnf jacket. seriously, lets be honest here. I'm just saying in my opinion I think 3M is a gimmicky material when it's not used for it's purpose. Like those MF Doom dunks, good god those were fucking ugly

•••

March 27, 2013 @ 03:00 AM
withaccord

Post: 123

Join Date: May 2012

on williamstrobeck's instagram he basically confirmed the next supreme video coming up soon featuring sagel seeger (from the last tnf collab). just a heads up

FS: Nike x Sup Foams in Black Sz. 8.5 and Sup black safari

March 27, 2013 @ 03:09 AM
oggold13

Post: 34

Join Date: Mar 2013

You guys can complain about the TNF collab but we all know it will sell out regardless people like it or not. Sad but true.

FS:Tussin long sleeve Grey s/s 2013 sz m $50 pm if interested

March 27, 2013 @ 03:22 AM
paulywalnuts

Post: 2941

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

reflective and see through, very rare based NF this year
so basically it's the Verto?  

dope as fuck...i almost bought this jacket last year but got a marmot instead...

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

March 27, 2013 @ 03:36 AM
upvote

Post: 440

Join Date: Dec 2012

Location: Bay Area

Dorthoy and cats and knowlege tee restocked at SupNy just before I left copped all 3 with the croc backpack. Heads up to anyone round the way
hows the backpack?
March 27, 2013 @ 03:44 AM
kuntakinte

Post: 172

Join Date: Jan 2012

Location: Canada

on williamstrobeck's instagram he basically confirmed the next supreme video coming up soon featuring sagel seeger (from the last tnf collab). just a heads up
do you mean sage elsesser? 
March 27, 2013 @ 04:04 AM
paulywalnuts

Post: 2941

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

just read that list of the 50 Best Supreme Items 
it was stupid as hell 
had some good stuff but it was just really an excuse for the author to have a massive supreme circle jerk session with himself over this brand.
also he put the Fuck Bush box logo sticker at #5 and the box logo sticker is #1...lol 
so...the BEST supreme item ever released is an afterthought that's literally thrown in FOR FREE with every order?  smh...might as well throw the white plastic bag on there too then..

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

March 27, 2013 @ 04:04 AM
Gorblata

Post: 528

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

I'm gay!! ......

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

March 27, 2013 @ 04:04 AM
Gorblata

Post: 528

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

Supreme x Wingdings Font

been wanting that for a while

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

March 27, 2013 @ 04:05 AM
neems

Post: 38

Join Date: Jan 2013

ok so let do the run down again....PCL hoodie, yall fronted on it, sold out! PCL vans, yall fronted on it sold out! CDG collab, yall fronted on it....it sold out. yall frontin on TNF, and it going to sell out quicker than all the previous. 

who the f would waste time making products together and then having stock sit around

we out here

March 27, 2013 @ 04:10 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

does anyone have pictures of the 5 pocket or canvas pants?
March 27, 2013 @ 04:19 AM
ultradunk

Post: 334

Join Date: Mar 2012

Location: Manhattan Beach, CA

to that due asked about reception dropping because of the case. yes, me too.

gawd.tumblr.com

March 27, 2013 @ 04:33 AM
domingodean

Post: 1071

Join Date: Nov 2011

Location: Ont

just read that list of the 50 Best Supreme Items 
it was stupid as hell 
had some good stuff but it was just really an excuse for the author to have a massive supreme circle jerk session with himself over this brand.
also he put the Fuck Bush box logo sticker at #5 and the box logo sticker is #1...lol 
so...the BEST supreme item ever released is an afterthought that's literally thrown in FOR FREE with every order?  smh...might as well throw the white plastic bag on there too then..
i was upset that he didn't include the hanes tess 

17000 ferrari

March 27, 2013 @ 04:36 AM
slytendencies

Post: 1429

Join Date: Feb 2012

Location: LA

ok so let do the run down again....PCL hoodie, yall fronted on it, sold out! PCL vans, yall fronted on it sold out! CDG collab, yall fronted on it....it sold out. yall frontin on TNF, and it going to sell out quicker than all the previous. 
I dont understand your logic, are you implying that every single person in the Unites States that buys Supreme posts in this thread?
March 27, 2013 @ 04:39 AM
The Refresher

Post: 176

Join Date: Mar 2013

Location: coast to coast

Does anyone know what season the " for all the fucked up children in this world " t dropped?

Tad Ghostal

March 27, 2013 @ 04:40 AM
rickdider

Post: 85

Join Date: Aug 2012

ok so let do the run down again....PCL hoodie, yall fronted on it, sold out! PCL vans, yall fronted on it sold out! CDG collab, yall fronted on it....it sold out. yall frontin on TNF, and it going to sell out quicker than all the previous. 
actually nobody fronted on any of those things
i dont think you know what frontin is
and its a given every collab will sell out
who the f would waste time making products together and then having stock sit around
Levi's...
March 27, 2013 @ 04:49 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

This thread is going to shit big time. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

March 27, 2013 @ 04:50 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

GOLDEN GIRLS X SUPREME INSTACOP



from page 668 lol damn that's tough. get supreme on this haha
March 27, 2013 @ 04:55 AM
paulywalnuts

Post: 2941

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

ok so let do the run down again....PCL hoodie, yall fronted on it, sold out! PCL vans, yall fronted on it sold out! CDG collab, yall fronted on it....it sold out. yall frontin on TNF, and it going to sell out quicker than all the previous. 

who the f would waste time making products together and then having stock sit around
edit:  broken .gif
fuck this vest for real...no amount of money or delusion could convince me this is a worthy piece....

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

March 27, 2013 @ 04:58 AM
mrteebonilla

Post: 5649

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

GOLDEN GIRLS X SUPREME INSTACOP



from page 668 lol damn that's tough. get supreme on this haha
hahaha easily the best one I made

Edit- Thanks to the suggestion of another poster.
make this a poster and i will buy

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

March 27, 2013 @ 05:11 AM
paulywalnuts

Post: 2941

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

got a hole in my purple TNF daypack...Supreme said they would send me a new one, but purple was sold out, so they would send green...realized it was sort of a blessing because green was a better color...package got here today...opened it just now to find...a new purple backpack...
firstworldproblems

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

March 27, 2013 @ 05:14 AM
metalslug

Post: 1022

Join Date: Apr 2009

Location: L A

damn nice bro. 



/slitwrists 
March 27, 2013 @ 05:14 AM
YOU AHOE ASS BITCH

Post: 224

Join Date: Dec 2012

i know someone who knows someone that works at supreme. he said the new tnf will have the telly tubbys on them
March 27, 2013 @ 05:47 AM
dmnd97

Post: 133

Join Date: Jan 2013

Location: Los Angeles Ca

Anyone think that pink box logo hoodie gonna be a part of the collection
March 27, 2013 @ 05:49 AM
upvote

Post: 440

Join Date: Dec 2012

Location: Bay Area

got a hole in my purple TNF daypack...Supreme said they would send me a new one, but purple was sold out, so they would send green...realized it was sort of a blessing because green was a better color...package got here today...opened it just now to find...a new purple backpack...
firstworldproblems
damn supreme would send u a new one if the item broke? Or was the hole there when they shipped it to you?
March 27, 2013 @ 05:53 AM
leganja_giver

Post: 375

Join Date: Mar 2013

Dorthoy and cats and knowlege tee restocked at SupNy just before I left copped all 3 with the croc backpack. Heads up to anyone round the way
hows the backpack?


Its clean got couple Compliments on it already. Slim bookbag nothing huge, raincoat is a plus for laptops and books. Nice bookpack IMO 

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top