[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

March 19, 2013 @ 15:11:15 PM
Post: 95
Join Date: Aug 2012
still no shipping confirmation on my loops shirt pickup off the restock
Just got it blushing

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 19, 2013 @ 15:30:04 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
^^^^Or it just hasnt shipped yet.
Supreme always prints labels and doesnt ship them right away.

|| instagram: lups1 ||

March 19, 2013 @ 15:34:30 PM
Post: 143
Join Date: Sep 2012
^^^^Or it just hasnt shipped yet.
Supreme always prints labels and doesnt ship them right away.
Well mines in the country, in the city and out for delivery as we speak. DSM sent it out last night. 

3 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 19, 2013 @ 15:56:19 PM
Post: 36
Join Date: Jan 2013
Location: Haight Ashbury
This is starting to grow on me how do y'all feel 
taking the white one to Spain at the end of the summer, hope people sleep
March 19, 2013 @ 16:07:51 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2013
Kennedy shirt and knowledge reigns tee have been seen by v.i.p.s though. Alot of hype on the Kennedy shirt? Going for maroon
black kennedy shirt!!
March 19, 2013 @ 16:08:23 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2013
Kennedy shirt and knowledge reigns tee have been seen by v.i.p.s though. Alot of hype on the Kennedy shirt? Going for maroon
black kennedy shirt!!
meant navy haha
March 19, 2013 @ 16:08:36 PM
Post: 151
Join Date: Feb 2013
shes hot huh?

Cara delevigne.

Look her up. If you get an erection, don't say i didnt warn you



real cute b...
mmmmmmm

Hootie Hoo

March 19, 2013 @ 16:28:29 PM
Post: 33
Join Date: Mar 2013
Dsm orders in, was it Supreme only giving out the stickers?
March 19, 2013 @ 16:37:22 PM
Post: 1282
Join Date: May 2011
Location: MASSHOLE
Athletic top won't be dopping this week, bling hoodie first.
March 19, 2013 @ 16:38:30 PM
Post: 144
Join Date: Mar 2012
does the sup stores get hectic on a regular release day? Heading to LA next week, but wondering if there will be a line on a regular drop day?
not too hectic, depends on what is dropping.
i was out there for vacation during f/w 12, the stax records drop. i rolled down to fairfax and there was a line. i wasn't really too hyped on that release, so i kicked it at RVCA / diamond for a bit, then went down to supreme once the line was gone and bought a tee and hat. very chill besides the obvious resellers. fuckin problems by ASAP was playing. chicks with gold grills chillin..... no lie
March 19, 2013 @ 16:42:02 PM
Post: 104
Join Date: Jun 2012
the shoulve made those cdg tees as hoodies instead of coach's jacket..fuck bling hoodie
March 19, 2013 @ 16:46:43 PM
Post: 481
Join Date: Mar 2013
Originally posted by Inactive User
Anyone else getting dicked around with UPS?

Damn fuck that. That shit blows.

Edit: I live in Upstate NY though and the weather was suppperrrr shitty this morning. I was sliding all over the road in my truck.

You Fuckin Mourk. instagram - @ian_darin

March 19, 2013 @ 16:47:01 PM
Post: 481
Join Date: Mar 2013
the shoulve made those cdg tees as hoodies instead of coach's jacket..fuck bling hoodie
Bling hoodie is wack as fuck.

You Fuckin Mourk. instagram - @ian_darin

March 19, 2013 @ 16:48:58 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2013
does the sup stores get hectic on a regular release day? Heading to LA next week, but wondering if there will be a line on a regular drop day?
not too hectic, depends on what is dropping.
i was out there for vacation during f/w 12, the stax records drop. i rolled down to fairfax and there was a line. i wasn't really too hyped on that release, so i kicked it at RVCA / diamond for a bit, then went down to supreme once the line was gone and bought a tee and hat. very chill besides the obvious resellers. fuckin problems by ASAP was playing. chicks with gold grills chillin..... no lie
haha tighttt. thanks man! so the line wasnt too long then i presume?
March 19, 2013 @ 16:52:41 PM
Post: 133
Join Date: Mar 2013
the shoulve made those cdg tees as hoodies instead of coach's jacket..fuck bling hoodie
Bling hoodie is wack as fuck.
March 19, 2013 @ 16:53:09 PM
Post: 34
Join Date: Feb 2013
bling hoodies will be like heaven for re-sellers.
March 19, 2013 @ 16:57:44 PM
Post: 1282
Join Date: May 2011
Location: MASSHOLE
Yeah bling hoodie is gay, don't buy it.
March 19, 2013 @ 16:58:06 PM
Post: 1458
Join Date: Sep 2012
Location: Cleveland
Originally posted by Inactive User
Anyone else getting dicked around with UPS?

Damn fuck that. That shit blows.

Edit: I live in Upstate NY though and the weather was suppperrrr shitty this morning. I was sliding all over the road in my truck.
man UPS reschedule my drop off to today. didnt give me a reason but this is the second time these fucks did this
March 19, 2013 @ 16:59:24 PM
Post: 34
Join Date: Feb 2013
Yeah bling hoodie is gay, don't buy it.
Agreed
March 19, 2013 @ 17:01:35 PM
Post: 1458
Join Date: Sep 2012
Location: Cleveland
This is starting to grow on me how do y'all feel 
taking the white one to Spain at the end of the summer, hope people sleep
word?! that dope....yeah the white one is the look bro
March 19, 2013 @ 17:03:58 PM
Post: 97
Join Date: Mar 2013
bling logo started off as a nice idea but the print quality being completely ass killed it
March 19, 2013 @ 17:04:51 PM
Post: 1458
Join Date: Sep 2012
Location: Cleveland




Already got



man you must don't have the swiftness because every item you have set.....maybe you like those colorway. and the canvas camp is 2nd place price to the CDG 
March 19, 2013 @ 17:07:58 PM
Post: 671
Join Date: Oct 2012
Location: London
lol @ dont buy it, y'all just hoping no one buys it so you get a chance to cop and resell.

Them SS hoodies aint got nothing on FW stitched box logos but shit still gon sell out.
March 19, 2013 @ 17:08:16 PM
Post: 203
Join Date: Jan 2013
Price range on the spitfire wheels?
March 19, 2013 @ 17:11:36 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
the bling hoodie will probably fit and feel like the KAWS hoodie

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x