March 24, 2013 @ 12:19 AM
Shinji Swagawa

Post: 120

Join Date: Nov 2012

anyone wanna guess which month the pcl tee will drop? would it drop with the crusher?
March 24, 2013 @ 12:30 AM
maximo

Post: 101

Join Date: Mar 2013

Location: BOS

I'm kind of lost right now, my package has been shipped supposedly by Supreme but I can't even track it... 
March 24, 2013 @ 12:33 AM
applesauce

Post: 182

Join Date: Oct 2012

I'm kind of lost right now, my package has been shipped supposedly by Supreme but I can't even track it... 
They've printed out a label, but UPS hasn't come to pick it up yet. The tracking should update on Monday afternoon
March 24, 2013 @ 12:35 AM
maximo

Post: 101

Join Date: Mar 2013

Location: BOS

I'm kind of lost right now, my package has been shipped supposedly by Supreme but I can't even track it... 
They've printed out a label, but UPS hasn't come to pick it up yet. The tracking should update on Monday afternoon
Oh I see!! Thanks a lot!
March 24, 2013 @ 12:36 AM
galaxy

Post: 37

Join Date: Nov 2012

10char
10char
March 24, 2013 @ 12:42 AM
MF DILDO

Post: 82

Join Date: Mar 2013



Box Logo Hoodie in pink...

EDIT: Should've done the logo in black instead of red
March 24, 2013 @ 12:52 AM
mrteebonilla

Post: 5807

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216



In pink?
COPPED

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

March 24, 2013 @ 12:57 AM
maximo

Post: 101

Join Date: Mar 2013

Location: BOS

has anyone here ever bought those tagless hanes? and if you have can you tell me if they're worth it? LOL
March 24, 2013 @ 12:57 AM
thirdworlds

Post: 749

Join Date: Nov 2012

when do box logos drop
THIS SHIT IS NOT FUNNY ANYMORE FUCK
March 24, 2013 @ 01:03 AM
mrteebonilla

Post: 5807

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

people sayin its prolly a custom...
they mad they cant pull off a pink bogo

i will rock it proudly wit my girl right next to me

and camron better get it too cool

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

March 24, 2013 @ 01:05 AM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

has anyone here ever bought those tagless hanes? and if you have can you tell me if they're worth it? LOL
Just buy regular Hanes tagless tees god.

And yes the REGULAR ones are worth it...
March 24, 2013 @ 01:07 AM
maximo

Post: 101

Join Date: Mar 2013

Location: BOS

has anyone here ever bought those tagless hanes? and if you have can you tell me if they're worth it? LOL
Just buy regular Hanes tagless tees god.

And yes the REGULAR ones are worth it...
gotcha lmfao
March 24, 2013 @ 01:12 AM
skittles

Post: 142

Join Date: Jan 2013

Location: PHX?

Supreme x The Warriors. Some ideas I had for the  discussion on the unrealistic collab.
The only thing I would wear myself is the white t-shirts and the hoodie though.

"HEY LOOK! Warriors collab, did you notice Supreme is in the same font as the Warriors logo? if you didnt I added one of the most famous quotes from the movie ALSO in the Warriors font, hey if you still didnt notice theres a photo on the front of the guy who says the quote!! WARRIORS COLLAB! ITS A WARRIORS COLLAB!!"

Dudes mad because he didn't think of it. Sit down and shut up because you just want to be the "cool" guy who is the only one hating.
The hype machine is so real. IDK how yall live if you cant take criticism well. im saying 95% of the mockup is disgustingly forced. the only reason people dig it is because its warriors x supreme, which im sure a lot of people would like to see.

first photo group tee: the slapping a box logo on a photo lifestyle might not make it

'warriors font' box logo:
 if i recall, the warriors title isnt even an existing typeface? what makes that title famous is the combination of letters themselves + style, there is no uniform characteristic that it could be recognized by. there IS a way to have the logo be read as a flip on the warriors title, but youd need to re-do it. it looks like something a Juggalo would wear. maybe with a fedora, cargo shorts, underneath a button down short sleeve with the flames on em

"Luther" photo tee:
the problem with this photo tee is that the photo itself is not interesting, albeit it not even being a "photo" but a still from a movie. there have been successful movie still tees like the one from Casablanca:

thats successful because the image itself tells the narrative between the two characters and is an iconic point in the movie. now the "come out to play" line is iconic in itself but the cinematography wasnt. the quote on the back IN THE SAME WARRIORS FONT is obnoxious. once again, the OD handstyle is not gonna make it, looks like custom t shirts a graf artist would sell at his booth at the comic con

Warriors jersey:
lol youre just gonna take the template from an existing jersey and slap the logo onto it? 

warriors coach:
IMO the only piece headed in the right direction. But, why does "supreme" on the back NEED to be in the Warriors handstyle? does it need to be there at all? the patch is already on the front.. . . . . with "warriors" over it. this should be done with it being a "warriors" collab not so explicitly forced and shoved into your face. this is like if the Last Supper hoody was done with a box logo over the print on the back, and "Last Supper" on the front of the hoody

One note about the take on the Warriors patch. If you're gonna Supreme-it-out, dont slap "Supreme" in the warriors handstyle over the damn thing. Supreme usually copies the logotype already incorporated with whatever logo, so the answer would be to have "Supreme" in the same typeface as "Warriors" in the banner over the patch. that is what i would do if i wanted to use that patch, personally, i wouldnt, because i think its ugly.
Hat:
cant knock the hat, but i wouldnt put Supreme in that weird handstyle over the patch. I wouldnt even use the patch.

This is a mockup if how Id approach some of the pieces. same typeface used for the vest patches they wear in the movie is used for Supreme, only logical answer
damn bruh you must've spent a long time on that thinking you were gonna get a bunch of upvotes lol

Clean and serene since 7/22/2012

March 24, 2013 @ 01:26 AM
The Refresher

Post: 178

Join Date: Mar 2013

Location: coast to coast

so the bling box logo hoodies and reg ones this season? or pink hoodie as the fall special color?

Tad Ghostal

March 24, 2013 @ 01:27 AM
mrteebonilla

Post: 5807

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

who got this?

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

March 24, 2013 @ 01:29 AM
GaterWun

Post: 499

Join Date: Apr 2012

has anyone here ever bought those tagless hanes? and if you have can you tell me if they're worth it? LOL
If you have extra money to spend, need some regular tees, go for it
I copped thinking they we're going to be nice and thick like the beefy tees, but tbh they are thin af!
I Don't regret getting them but they are just regular hanes tees with a little blogo on the bottom..nothin special

#HansumBoys

March 24, 2013 @ 01:31 AM
mrteebonilla

Post: 5807

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

has anyone here ever bought those tagless hanes? and if you have can you tell me if they're worth it? LOL
If you have extra money to spend, need some regular tees, go for it
I copped thinking they we're going to be nice and thick like the beefy tees, but tbh they are thin af!
I Don't regret getting them but they are just regular hanes tees with a little blogo on the bottom..nothin special
i only get them if 1 hat drops and nothing else i want to split the shipping

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

March 24, 2013 @ 01:36 AM
GaterWun

Post: 499

Join Date: Apr 2012

^ yeh def not worth it if you buy solely online

#HansumBoys

March 24, 2013 @ 01:38 AM
skittles

Post: 142

Join Date: Jan 2013

Location: PHX?


Clean and serene since 7/22/2012

March 24, 2013 @ 01:52 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012


**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

March 24, 2013 @ 02:23 AM
paulywalnuts

Post: 3446

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

tylers hoodie is probably just a white box logo dyed pink

Fucktard we been developed a ratio

March 24, 2013 @ 02:25 AM
paulywalnuts

Post: 3446

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

has anyone here ever bought those tagless hanes? and if you have can you tell me if they're worth it? LOL
If you have extra money to spend, need some regular tees, go for it
I copped thinking they we're going to be nice and thick like the beefy tees, but tbh they are thin af!
I Don't regret getting them but they are just regular hanes tees with a little blogo on the bottom..nothin special
lol do we need to get that asian kid to post up another dorothy tee and hanes tee fit pic?  

Fucktard we been developed a ratio

March 24, 2013 @ 02:30 AM
slytendencies

Post: 1528

Join Date: Feb 2012

Location: LA

tylers hoodie is probably just a white box logo dyed pink
Not sure about that...peep the white tag on the bottom right
March 24, 2013 @ 03:06 AM
acompanion

Post: 663

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Neon line
Id cop that teal. 

8( x x )8

March 24, 2013 @ 04:10 AM
howfly

Post: 688

Join Date: Sep 2012

Location: boston

They comin...
is that a box logo i see

instagram _burri

March 24, 2013 @ 04:18 AM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

They comin...
is that a box logo i see
damn thats loud, no need for a crossing guard vest anymore, just make em wear this shit.
March 24, 2013 @ 04:22 AM
unlaced510

Post: 317

Join Date: Feb 2008

Location: Bay Area 510

whats the rumors dropin next week? TNF!!!!!!!!!!!!

Follow Me On IG @unlaced510 tons of stuff new items for sale

March 24, 2013 @ 04:22 AM
oggold13

Post: 34

Join Date: Mar 2013

They comin...
is that a box logo i see
damn thats loud, no need for a crossing guard vest anymore, just make em wear this shit.
this would look good with some aunt pearl kd IV's

FS:Tussin long sleeve Grey s/s 2013 sz m $50 pm if interested

March 24, 2013 @ 04:29 AM
siilas

Post: 98

Join Date: Nov 2012

Supreme x The Warriors. Some ideas I had for the  discussion on the unrealistic collab.
The only thing I would wear myself is the white t-shirts and the hoodie though.

"HEY LOOK! Warriors collab, did you notice Supreme is in the same font as the Warriors logo? if you didnt I added one of the most famous quotes from the movie ALSO in the Warriors font, hey if you still didnt notice theres a photo on the front of the guy who says the quote!! WARRIORS COLLAB! ITS A WARRIORS COLLAB!!"

Dudes mad because he didn't think of it. Sit down and shut up because you just want to be the "cool" guy who is the only one hating.
The hype machine is so real. IDK how yall live if you cant take criticism well. im saying 95% of the mockup is disgustingly forced. the only reason people dig it is because its warriors x supreme, which im sure a lot of people would like to see.

first photo group tee: the slapping a box logo on a photo lifestyle might not make it

'warriors font' box logo:
 if i recall, the warriors title isnt even an existing typeface? what makes that title famous is the combination of letters themselves + style, there is no uniform characteristic that it could be recognized by. there IS a way to have the logo be read as a flip on the warriors title, but youd need to re-do it. it looks like something a Juggalo would wear. maybe with a fedora, cargo shorts, underneath a button down short sleeve with the flames on em

"Luther" photo tee:
the problem with this photo tee is that the photo itself is not interesting, albeit it not even being a "photo" but a still from a movie. there have been successful movie still tees like the one from Casablanca:

thats successful because the image itself tells the narrative between the two characters and is an iconic point in the movie. now the "come out to play" line is iconic in itself but the cinematography wasnt. the quote on the back IN THE SAME WARRIORS FONT is obnoxious. once again, the OD handstyle is not gonna make it, looks like custom t shirts a graf artist would sell at his booth at the comic con

Warriors jersey:
lol youre just gonna take the template from an existing jersey and slap the logo onto it? 

warriors coach:
IMO the only piece headed in the right direction. But, why does "supreme" on the back NEED to be in the Warriors handstyle? does it need to be there at all? the patch is already on the front.. . . . . with "warriors" over it. this should be done with it being a "warriors" collab not so explicitly forced and shoved into your face. this is like if the Last Supper hoody was done with a box logo over the print on the back, and "Last Supper" on the front of the hoody

One note about the take on the Warriors patch. If you're gonna Supreme-it-out, dont slap "Supreme" in the warriors handstyle over the damn thing. Supreme usually copies the logotype already incorporated with whatever logo, so the answer would be to have "Supreme" in the same typeface as "Warriors" in the banner over the patch. that is what i would do if i wanted to use that patch, personally, i wouldnt, because i think its ugly.
Hat:
cant knock the hat, but i wouldnt put Supreme in that weird handstyle over the patch. I wouldnt even use the patch.

This is a mockup if how Id approach some of the pieces. same typeface used for the vest patches they wear in the movie is used for Supreme, only logical answer
Funny how people downvote you for being right. Idiots here don't know shit about design so I wouldn't expect anything better. Nice designs btw. I would buy that shirt for sure.

BUYING FUCKING AWESOME VANS SIZE 8, 9, OR 10 AND PCL CHUKKA SIZE 8 OR 9. http://hypebeast.com/forums/sneakers/204368

March 24, 2013 @ 04:31 AM
howfly

Post: 688

Join Date: Sep 2012

Location: boston

warriors ftw

instagram _burri


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top