March 22, 2013 @ 10:02 PM
bennyy

Post: 224

Join Date: May 2012





Fit pics with and without hoodie. Yellow was the only color left in LA. Medium.
5'4" 130 pounds
doesnt mean you had to cop it lol..but do you bro
5'4????????????????????????suprised

WTB: Supreme SS12 Floral Shorts (Medium)

March 22, 2013 @ 10:05 PM
SilvioDante

Post: 1751

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store





Fit pics with and without hoodie. Yellow was the only color left in LA. Medium.
5'4" 130 pounds
doesnt mean you had to cop it lol..but do you bro
5'4????????????????????????
dude on that snooki lvl smh now i know what people always talk shit to this dumbass. Got a yellow for trade purposes lol.

Lillyhammer

March 22, 2013 @ 10:13 PM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

Why you guys tripping about his height?

That jacket is going to fit short in the body...

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

March 22, 2013 @ 10:39 PM
origins

Post: 2119

Join Date: Dec 2011


http://real1st.tumblr.com/

March 22, 2013 @ 10:39 PM
kamikkazi

Post: 235

Join Date: Jun 2012




Digi Camo/Floral > CDG x Vans
word, these are fire. Like a perfect pcl + digi-camo mash-up
might be my 1st jano cop
needs bright colored polka dots
March 22, 2013 @ 10:49 PM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012





Fit pics with and without hoodie. Yellow was the only color left in LA. Medium.
5'4" 130 pounds
doesnt mean you had to cop it lol..but do you bro
5'4????????????????????????
dude on that snooki lvl smh now i know what people always talk shit to this dumbass. Got a yellow for trade purposes lol.
no hate on your height bro but I feel like for 5'4" a M should have more length than that
March 22, 2013 @ 10:50 PM
majdob

Post: 913

Join Date: Mar 2013





Fit pics with and without hoodie. Yellow was the only color left in LA. Medium.
5'4" 130 pounds
March 22, 2013 @ 10:55 PM
dirtyxrabbit

Post: 311

Join Date: Aug 2012





Fit pics with and without hoodie. Yellow was the only color left in LA. Medium.
5'4" 130 pounds






power to you tho mayne lol
March 22, 2013 @ 11:00 PM
acompanion

Post: 656

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Anyone notice on ebay the north face venture jackets are only going for around $250. Not a bad price. 

8( x x )8

March 22, 2013 @ 11:01 PM
whatisthis

Post: 462

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

Yeah I'm sorry, that Yellow satin is terrible.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

March 22, 2013 @ 11:04 PM
asapraq

Post: 305

Join Date: Mar 2013

shit just arrived.....everythings looking good but that cdg navy crusher is killing it n y'all crying over some stickers 

this summer bout to be onnnn cool cool cool
March 22, 2013 @ 11:17 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

i was just about to post a fit pic of the black Champ jacket.....not sure if I can follow up jacobs pics......lol
Lemme know if you guys still want it/it would help you dudes. 
March 22, 2013 @ 11:18 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

Anyone notice on ebay the north face venture jackets are only going for around $250. Not a bad price. 
I sold mine for 200 a few weeks ago. 
March 22, 2013 @ 11:21 PM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013

Anyone notice on ebay the north face venture jackets are only going for around $250. Not a bad price. 
It's also been probably the least popular TNF jacket out of all releases.
March 22, 2013 @ 11:27 PM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013

i was just about to post a fit pic of the black Champ jacket.....not sure if I can follow up jacobs pics......lol
Lemme know if you guys still want it/it would help you dudes. 
I wanna see the fit pic. Also, anyone else got a fit pic of the red Champ jacket?
March 22, 2013 @ 11:29 PM
upvote

Post: 496

Join Date: Dec 2012

Location: Bay Area

lol no need to be scared of posting fit pics
March 22, 2013 @ 11:32 PM
sjohnnnn

Post: 1370

Join Date: Mar 2012

WTF, went to pick up my package from ups and I didn't get my CDG camp. They only sent me my tee
do you have a receipt in the package? and does it show both the hat and tee on it?
yea it does, should I email them?
Yes, you should email them. ??? What kind of question is that.

I feel bad for everyone getting dicked over with shipping.
I dont think emailing them would do anything because i did the same for my Moses tee never got any reply back. Just call

سبحان

March 22, 2013 @ 11:33 PM
Anthos

Post: 1556

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

shit just arrived.....everythings looking good but that cdg navy crusher is killing it n y'all crying over some stickers 

this summer bout to be onnnn
post a fit pic!

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

March 22, 2013 @ 11:34 PM
ricardoqntro

Post: 110

Join Date: May 2012

Location: Arizona

Supreme x The Warriors... 

Instagram/Twitter: ricardoqntro

March 22, 2013 @ 11:34 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY




Heres the pic dudes. Im 6'0 like 180 and its a Large. Hope it helps 
March 22, 2013 @ 11:36 PM
ultradunk

Post: 334

Join Date: Mar 2012

Location: Manhattan Beach, CA

sad to see that some unfortunate soul got stuck with the yellow.

gawd.tumblr.com

March 22, 2013 @ 11:41 PM
kc757

Post: 336

Join Date: Mar 2012

Location: Atlanta

Anyone see the navy eye 5-panel up close? Thinking about grabbing it. 

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

March 22, 2013 @ 11:45 PM
bobhall

Post: 713

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

lookin good jacob! how's LA?
March 22, 2013 @ 11:48 PM
sjohnnnn

Post: 1370

Join Date: Mar 2012

shit just arrived.....everythings looking good but that cdg navy crusher is killing it n y'all crying over some stickers 

this summer bout to be onnnn
post a fit pic!
How does it fit! Mine is chillin at home still aha

سبحان

March 22, 2013 @ 11:54 PM
Shinji Swagawa

Post: 120

Join Date: Nov 2012

Just ordered the floral janoskis, yeah! cool
March 22, 2013 @ 11:55 PM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Just ordered the floral janoskis, yeah! 
yo from where ?

One in the chamber, 32 in the clip.

March 22, 2013 @ 11:56 PM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Supreme x The Warriors... 
EDIT:
supreme in that font would look fucking dope on a black tee
they should do it

One in the chamber, 32 in the clip.

March 23, 2013 @ 12:09 AM
jahbink

Post: 65

Join Date: Jul 2012

Location: Arlington, VA

bones stf>spitfire all day. im allways doing powerslides.
i always slip out with stf's, i got used to flat spots

o-)--

March 23, 2013 @ 12:12 AM
jeasy3d

Post: 1437

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

Supreme x The Warriors... 
EDIT:
supreme in that font would look fucking dope on a black tee
they should do it
Man this is so NY. Why haven't they drop this shit before. Very dope 
March 23, 2013 @ 12:20 AM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012

Supreme x The Warriors... 
EDIT:
supreme in that font would look fucking dope on a black tee
they should do it
Man this is so NY. Why haven't they drop this shit before. Very dope 
if they took this exact gif and made a still image out of it, put it on a tee with the font like you said reading "SupremeNY" .....well that would be some hard shit. 

edit - hahaha peep my man Trinidad James in the middle though 

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top