[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

March 18, 2013 @ 17:02:19
inb4 "y is da logo not reverse!?!?"
Nah fam, only thing that's got me confused is your ebay listing..

"This item is brand new, in box/bag, and never worn."
March 18, 2013 @ 17:07:43
Originally posted by Inactive User
inb4 "y is da logo not reverse!?!?"
Nah fam, only thing that's got me confused is your ebay listing..

"This item is brand new, in box/bag, and never worn."
March 18, 2013 @ 17:10:40
put his ass on blast..haha resellers who feel the need to snap a pic with the gear on are the absolute worst
March 18, 2013 @ 17:13:38
I don't consider that worn considering I had it on for about 30 seconds. About half the stuff listed as new could have been worn for that time. Doesn't make a difference.

And not trying to brag just providing fits since thats what everyone asks for. If you can't handle that sorry.
March 18, 2013 @ 17:18:21
Originally posted by Inactive User
inb4 "y is da logo not reverse!?!?"
Nah fam, only thing that's got me confused is your ebay listing..

"This item is brand new, in box/bag, and never worn."
Fuckin hate fags like this. Buys shit to resell but feels the need to wear it to flex on forums then fuckin labels it "DS never been on my body"

Instagram: @esoJlaziR

March 18, 2013 @ 17:18:26
I don't consider that worn considering I had it on for about 30 seconds. About half the stuff listed as new could have been worn for that time. Doesn't make a difference.

And not trying to brag just providing fits since thats what everyone asks for. If you can't handle that sorry.
Yeah, but it's been taken out of the bag and put onto your body - so it's been worn, regardless of whether it's for 30 seconds or 30 days. 
March 18, 2013 @ 17:26:07
Originally posted by Inactive User
inb4 "y is da logo not reverse!?!?"
Nah fam, only thing that's got me confused is your ebay listing..

"This item is brand new, in box/bag, and never worn."
The thing confusing me the most is the price on this he's selling..

http://www.ebay.com/itm/WWW-SOLDOUTSUPREME-COM-Supreme-Clothing-Resale-Wesbite-Domain-PCL-CDG-OFWGKTA-/190812122902?pt=Domain_Names&hash=item2c6d49ef16

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

March 18, 2013 @ 17:26:09
March 18, 2013 @ 17:33:12
lol mrpockets you fuckin chump
March 18, 2013 @ 17:35:27
how do u guys wash your supreme tees do you just put them in the washing machine and the air dry them?
March 18, 2013 @ 17:36:03
lmfao. calm down.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2013 @ 17:36:44
Originally posted by Inactive User
inb4 "y is da logo not reverse!?!?"
Nah fam, only thing that's got me confused is your ebay listing..

"This item is brand new, in box/bag, and never worn."
The thing confusing me the most is the price on this he's selling..

http://www.ebay.com/itm/WWW-SOLDOUTSUPREME-COM-Supreme-Clothing-Resale-Wesbite-Domain-PCL-CDG-OFWGKTA-/190812122902?pt=Domain_Names&hash=item2c6d49ef16
bahaahah
March 18, 2013 @ 17:39:16
put his ass on blast..haha resellers who feel the need to snap a pic with the gear on are the absolute worst
not reseller topic. but i really fucking hate when people label their shit a 9 and when you finally get it its really not 9 material its been worn and shit. really upsets me. may as well be an honest seller ya know? 
whenever you see something on ebay labeled VNDS or "worn once" it's probably closer to like "worn 10 times, tried really hard to keep it clean"
March 18, 2013 @ 17:40:26
lol at ppl paying $130 for a windbreaker, gna be the most overpriced item all seasonn


Bling towel
BBall shorts
Water shorts
PCL T
TNF
BSQ

so you wont pay $130 for a windbreaker but you are gonna pay $80 for some mesh shorts......okaaaaaay
March 18, 2013 @ 17:41:05
first 5 seconds.
mrpockets was being a called a fag and whatnot. reminded me of this scene.
http://www.youtube.com/watch?v=_iemHgleZ9w
March 18, 2013 @ 17:42:45
lol at ppl paying $130 for a windbreaker, gna be the most overpriced item all seasonn


Bling towel
BBall shorts
Water shorts
PCL T
TNF
BSQ

so you wont pay $130 for a windbreaker but you are gonna pay $80 for some mesh shorts......okaaaaaay

Shorts look quality bruh, windbreaker looks like 1 in thick nylon


ANY1 now how long it takes supreme to respond to messages?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2013 @ 17:49:51
lol at ppl paying $130 for a windbreaker, gna be the most overpriced item all seasonn


Bling towel
BBall shorts
Water shorts
PCL T
TNF
BSQ

so you wont pay $130 for a windbreaker but you are gonna pay $80 for some mesh shorts......okaaaaaay

Shorts look quality bruh, windbreaker looks like 1 in thick nylon


ANY1 now how long it takes supreme to respond to messages?
Ohhh right is that how it looks? From all the preview pics you've seen?

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

March 18, 2013 @ 17:50:35
not sure if this been said yet, but restock on white panelled parka sz m 
March 18, 2013 @ 17:52:38


edit:  5'10" 150.  this is a M.  
Shirt looks nice Pauly. Clean fit pic. Whats the material like?

8( x x )8

March 18, 2013 @ 17:58:04
so you wont pay $130 for a windbreaker but you are gonna pay $80 for some mesh shorts......okaaaaaay

Shorts look quality bruh, windbreaker looks like 1 in thick nylon


ANY1 now how long it takes supreme to respond to messages?
Ohhh right is that how it looks? From all the preview pics you've seen?


Looks thin if u gta wear a hoodie under it in Japan
And u realize S/S items are thinner then F/W?
March 18, 2013 @ 18:02:35
ANY1 now how long it typically takes supreme to respond to messages?
March 18, 2013 @ 18:10:59
ANY1 now how long it typically takes supreme to respond to messages?
if you are just replying to an order or shipping confirmation email, in my experience, if you don't get a response within 10 minutes you'll never get one. i've also used the Contact form on the site a couple times, but never heard anything back.
March 18, 2013 @ 18:11:54
Shorts look quality bruh, windbreaker looks like 1 in thick nylon


ANY1 now how long it takes supreme to respond to messages?
Ohhh right is that how it looks? From all the preview pics you've seen?


Looks thin if u gta wear a hoodie under it in Japan
And u realize S/S items are thinner then F/W?
Oh thought you were talking bout the TNF collab

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2013 @ 18:14:48
Has anybody in California recive there tracking number since Thursday 
March 18, 2013 @ 18:16:22
Ohhh right is that how it looks? From all the preview pics you've seen?


Looks thin if u gta wear a hoodie under it in Japan
And u realize S/S items are thinner then F/W?
Oh thought you were talking bout the TNF collab
haha
March 18, 2013 @ 18:16:49
dang pauly's been on that A Rod diet
March 18, 2013 @ 18:18:21
My navy camo camp is supposed to come today and it's already 2:11PM and the tracking doesn't say that it's out for delivery. Will I still get it today or has it most likely been pushed back?
same thing happened to me today, its most likely out for delivery and they just didn't update the tracking.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x