Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 21, 2013 @ 06:25 AM
KiddCoast

Post: 721

Join Date: Feb 2013

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
Hybrid Moments been the tune since 8th grade cool
March 21, 2013 @ 06:26 AM
PrettyBozo

Post: 266

Join Date: Sep 2012

Odd Future x Supreme collab is long overdue.
March 21, 2013 @ 06:27 AM
323frank

Post: 57

Join Date: May 2012

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
fyi im 23 years old i listened to misfits all of middle school when skateboarding put me on games with videos like welcome to hell by toy machine and thrill of it all by zero skateboards put me on danzig 777 and then i found out danzig was the origanl singer to band called misfits which he had left to form danzig, and after hearing songs like last caress and hybird moments it makes sense why i was involved in the punk movement which at the end of the day wheter its dope ass hip hop or punk skateboarding put me on game with everything .... no bullshit watch baker2g and ask me if it changed your life 
March 21, 2013 @ 06:29 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
fyi im 23 years old i listened to misfits all of middle school when skateboarding put me on games with videos like welcome to hell by toy machine and thrill of it all by zero skateboards put me on danzig 777 and then i found out danzig was the origanl singer to band called misfits which he had left to form danzig, and after hearing songs like last caress and hybird moments it makes sense why i was involved in the punk movement which at the end of the day wheter its dope ass hip hop or punk skateboarding put me on game with everything .... no bullshit watch baker2g and ask me if it changed your life 
cool story bro no one gives a fuck

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 06:32 AM
323frank

Post: 57

Join Date: May 2012

baker skateboards X supreme 
March 21, 2013 @ 06:32 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

Tezzz go eat your salmon cream cheese.
I fucken pissed that fat cuz ate my yogurt .lmao

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 06:36 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Just made this real quick. I think it would be a sick shirt design... http://i.imgur.com/l2AEups.jpg

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

March 21, 2013 @ 06:39 AM
subigdog

Post: 469

Join Date: Jan 2007

was in class today and my prof called on me to answer a question but didnt know my name so just called me supreme because of my hat... 
did u say that earlier today son.......are u proud?????
March 21, 2013 @ 06:41 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

Just made this real quick. I think it would be a sick shirt design... http://i.imgur.com/l2AEups.jpg
not trying to bash on your design but the box logo seems kinda weird where its at.

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 06:41 AM
neutralpresident

Post: 9

Join Date: Mar 2013

I have no strong feelings one way or the other about where this threads direction is going.
March 21, 2013 @ 06:46 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Just made this real quick. I think it would be a sick shirt design... http://i.imgur.com/l2AEups.jpg
not trying to bash on your design but the box logo seems kinda weird where its at.
Yeah I agree, i wanted to move it, but everytime I tried to resize it, it would end up looking very pixelated. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

March 21, 2013 @ 06:48 AM
Ye'

Post: 502

Join Date: Oct 2012

Supreme needs to come out with a boonie
March 21, 2013 @ 06:50 AM
donadamsky

Post: 2186

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
True, but that's like saying how many people who wear Supreme actually skate?

Or any other skate brands for that matter. 
please dont start into this again...

if we're gonna take shit literally like this, none of us should wear denim with pocket rivets cuz we dont work in the gold mines lol

412

March 21, 2013 @ 06:55 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
True, but that's like saying how many people who wear Supreme actually skate?

Or any other skate brands for that matter. 
please dont start into this again...

if we're gonna take shit literally like this, none of us should wear denim with pocket rivets cuz we dont work in the gold mines lol
yea and if i wear an NFL hat does not mean I have to play in the NFL.

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 07:02 AM
ILikeBacon

Post: 251

Join Date: Mar 2010

was in class today and my prof called on me to answer a question but didnt know my name so just called me supreme because of my hat... 
did u say that earlier today son.......are u proud?????
lol wut?
March 21, 2013 @ 07:03 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

does anyone know if http://overandunder.bigcartel.com is legit

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 07:04 AM
cucumbers

Post: 97

Join Date: Mar 2013

what all drops tomorrow? is it true the half zip windbreaker is japan only?
March 21, 2013 @ 07:06 AM
donadamsky

Post: 2186

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
True, but that's like saying how many people who wear Supreme actually skate?

Or any other skate brands for that matter. 
please dont start into this again...

if we're gonna take shit literally like this, none of us should wear denim with pocket rivets cuz we dont work in the gold mines lol
yea and if i wear an NFL hat does not mean I have to play in the NFL.
and we should only wear camo/ if we're in the military

and we should only wear jordans if we play basketball

and we should only wear bomber jackets if we trained at Top Gun

and we should only eat sandwiches if we're playing cards in 18th century England

412

March 21, 2013 @ 07:08 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

I really hope the Devils point windbreaker doesnt drop today.
#GodImABrokeBoy

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

March 21, 2013 @ 07:12 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

WHATS RELEASING TMORO?
CROSS CAMPS & RAFTS 100%
hope the raft does not drop.

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 07:14 AM
tezzz

Post: 1173

Join Date: Feb 2013

how many of you honestly listen to misfits though? not saying you shouldn't buy the collab if you don't, but I really can't see that many of you being fans of the misfits
True, but that's like saying how many people who wear Supreme actually skate?

Or any other skate brands for that matter. 
please dont start into this again...

if we're gonna take shit literally like this, none of us should wear denim with pocket rivets cuz we dont work in the gold mines lol
yea and if i wear an NFL hat does not mean I have to play in the NFL.
and we should only wear camo/ if we're in the military

and we should only wear jordans if we play basketball

and we should only wear bomber jackets if we trained at Top Gun

and we should only eat sandwiches if we're playing cards in 18th century England
lmao 

http://hypebeast.com/forums/apparel/214887

March 21, 2013 @ 07:40 AM
expounds

Post: 24

Join Date: Mar 2013

Niggas need to catch their sleep for that "swiftness" to kick in
March 21, 2013 @ 08:04 AM
Misa <3

Post: 617

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

you guys always post garbage instead of giving each other a hand 
i heard from a source in japan
1. corkscrew keychain
2.half zip -windbreaker 
3.garage jacket 
4. fuck bandana 
5. schminx coaches jacket 
6. baja shirt 
7. l/s athletic hooded top 
8. irons 5-panel
9. spitfire X supreme wheels 
this guy wanna troll so much LMFAO
March 21, 2013 @ 08:29 AM
chief

Post: 5901

Join Date: Feb 2008

Location: WA

want this:



but i wear this to class every day:


•••

March 21, 2013 @ 08:32 AM
cheyaaa

Post: 2912

Join Date: Mar 2010

Tomm drop


diamond camp
Reed camp
Champion jacket


Your welcome ~

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

March 21, 2013 @ 08:39 AM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

daaaamn. this thread fell off.

Serious, theres like 5-6 dudes on here, who've been posting since I joined, who I'd actually say are worth keeping on this thread. Otherwise, get the ban nuke out.

Hold tight my OG guys. Even you @sharkus - we all in this.
March 21, 2013 @ 09:10 AM
Centropy

Post: 630

Join Date: Oct 2012

Location: London

Heading down to London store for about 12:30am
I take it theres no queue this morning?

Im sure someone else will have posted drops by then but if not i'll let you guys know.

London proxy service available PM for details

March 21, 2013 @ 09:55 AM
haole

Post: 2

Join Date: Feb 2013

Goatse x Supreme collab 
YES!!
March 21, 2013 @ 10:01 AM
majdob

Post: 746

Join Date: Mar 2013

Once the clock strikes 8:00 A.M every morning in this thread
March 21, 2013 @ 10:34 AM
DirtNast

Post: 150

Join Date: Jan 2013

Location: NYC

im not that familiar with the japan website but are the items usually overpriced compared to the american prices, because for example the half zip is 18,900 yen which converts to around 200 US Dollars, which would be overpriced seeing as windbreakers are usually like 118.

Keep It Gully


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top