[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 21, 2013 @ 16:02
Thanks sharkus for the drop info and always coming thru with the left to drop img.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Mar 21, 2013 @ 16:02
not sure what anyone sees in the "eye" snapback
Horus is gdlke.

That black Champ jacket lookin icy doe...

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Mar 21, 2013 @ 16:03
top 5 left to drop
guns
raft
PCL crusher
camo towel
devils point

Tad Ghostal

Mar 21, 2013 @ 16:04
my top 5 left to drop not including surprise collabs, tnf, etc.:

classic logo denim 5 panel
kingston tanktop
l/s athletic hood
camo beach towel
salt n peppers shakers (thats right)
Mar 21, 2013 @ 16:04
Yellow Champion sold out. Well damb.

F/S Supreme Jump Rope

Mar 21, 2013 @ 16:04
Originally posted by Inactive User
Can someone post an updated left to drop pic? 
Beer glass and raft im coming for you
Mar 21, 2013 @ 16:05
Reed camo camps still here, watch as soon as they sell out some scrub going talk about how he wish he woulda got it
I'm suprised they haven't sold out yet. I had to call my mom to get the card number, I was scared as hell it was gonna SO before i could get it
Mar 21, 2013 @ 16:05
gtta ask my moms for more money.. didnt cop the hanes tee restock that people b talkin bout. thanks fo the info fellas!
lol spend your money on a hanes tee at target or walmart
the supreme one just come with a small tag you barely can see
Mar 21, 2013 @ 16:05
what's everyones top 5 that has yet to drop? trying to steer this thread back to the promised land.
Kennedy shirt, guns shirt, crosses camp, TNF maybe, Devils point
Mar 21, 2013 @ 16:05
Gottam all supreme champs sold out

:0

Mar 21, 2013 @ 16:05
Originally posted by Inactive User
Beer glass and raft im coming for you
If I don't get one of those tanks I'm gonna die. They better not be some absurd $80.
Mar 21, 2013 @ 16:06
fishtail, CDG coaches, and eye 5 panel. thats about it for me. maybe the dorothy tee too but the eye 5 panel is all ive gotten. may to the end end of the season is going to be better.
^yet to drop b.  Water shorts, crusher, croc strap, camo short sleeve button up and guns 
oh my bad haha. bamboo shirt, kingston tank, schminx coaches, melanage camp, and crosses shorts are all looking good to me.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Mar 21, 2013 @ 16:07
Reed camo camps still here, watch as soon as they sell out some scrub going talk about how he wish he woulda got it
I'm suprised they haven't sold out yet. I had to call my mom to get the card number, I was scared as hell it was gonna SO before i could get it
Awsome
Mar 21, 2013 @ 16:07
Not a terrible drop I went with the black FTP and was out knowledge reigns tee was nice but the fuck shirt looks dumb as hell imo if it wasn't supreme no one would cop

سبحان

Mar 21, 2013 @ 16:07
surprised that yellow knowledge reigns shirt sold out. 

Anyone else think it was hideous?
Mar 21, 2013 @ 16:07
even the yellow champs sold out .lmao

fat boy need a 10 piece

Mar 21, 2013 @ 16:08
on a side not shout out to everyone who copped and got their shipping conformation woop 
Mar 21, 2013 @ 16:09
surprised that yellow knowledge reigns shirt sold out. 

Anyone else think it was hideous?
hez yea that color is a piece of shit ... sold out cuz OF fuck boys

fat boy need a 10 piece

Mar 21, 2013 @ 16:10
surprised that yellow knowledge reigns shirt sold out. 

Anyone else think it was hideous?
all their yellow shit is hideous. I don't see why anyone buys it. Yellow=not a very good color.
Mar 21, 2013 @ 16:10
restock on yellow champ.....
Mar 21, 2013 @ 16:11
on a side not shout out to everyone who copped and got their shipping conformation woop 
Can't tell if they danced their pants that low, or they actually where them like that. 
Mar 21, 2013 @ 16:11
surprised that yellow knowledge reigns shirt sold out. 

Anyone else think it was hideous?
yup. that and no ones even knows what it means.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Mar 21, 2013 @ 16:12
on a side not shout out to everyone who copped and got their shipping conformation woop 
Can't tell if they danced their pants that low, or they actually where them like that. 
I think they wear them like that. I was at PF Changs one time, i saw this one nigga with his back pockets at his calf muscle.
Mar 21, 2013 @ 16:12


My baby rockin that new Champion satin jacket. What ya'll think?
Mar 21, 2013 @ 16:13
Proof or she isn't your babe
Mar 21, 2013 @ 16:14
Can't tell if they danced their pants that low, or they actually where them like that. 
I think they wear them like that. I was at PF Changs one time, i saw this one nigga with his back pockets at his calf muscle.
wtf ahahahahahhahahahah

fat boy need a 10 piece

Mar 21, 2013 @ 16:14
Can anyone tell me how easy it is to get stuff from the supreme store? Like, do they sell out super quick?
Mar 21, 2013 @ 16:15


My baby rockin that new Champion satin jacket. What ya'll think?
Branding actually looks to be larger font than I thought.

F/S Supreme Jump Rope

Mar 21, 2013 @ 16:16
restock on yellow champs you slow booyz
Mar 21, 2013 @ 16:16


My baby rockin that new Champion satin jacket. What ya'll think?
looks plastic.....second thoughts already...

:0

This topic is locked, replies are no longer accepted.