March 21, 2013 @ 02:18 AM
BakeandDestroy

Post: 109

Join Date: Jul 2012


cool
March 21, 2013 @ 02:25 AM
Let Them Eat Cake

Post: 416

Join Date: Dec 2012



So stupid. Supreme boards are meant to be decorations.
March 21, 2013 @ 02:28 AM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

box logo droppin this thurs,
bling bling
CDG camp hat restock
windbreakers
and bball shorts
kthanksbye
bump

I bet most on that list don't drop. PayPal ready bruh
I hope this is the list so i can save my money.  All that shits wack imo

Hootie Hoo

March 21, 2013 @ 02:34 AM
ryanbechillin

Post: 124

Join Date: Jun 2012

Suprem x Champion collabs are always nice.
March 21, 2013 @ 02:35 AM
neems

Post: 38

Join Date: Jan 2013

edit 
question answered ^
so i'll post this fox 

i dont know why yet, but shes just the best
shes a new york style icon, shes thin and sexy...shes almost getting hotter with age too....thats why ...




hotter with age? I think she's past her prime.

it was a nice prime tho.

we out here

March 21, 2013 @ 02:35 AM
goldANDsacks

Post: 3189

Join Date: Jul 2009



So stupid. Supreme boards are meant to be decorations.
seriously, if i saw you skating a supreme deck irl, i'd probably call you a poser to your face. 
March 21, 2013 @ 02:36 AM
goldANDsacks

Post: 3189

Join Date: Jul 2009

edit 
question answered ^
so i'll post this fox 

i dont know why yet, but shes just the best
shes a new york style icon, shes thin and sexy...shes almost getting hotter with age too....thats why ...




hotter with age? I think she's past her prime.

it was a nice prime tho.



it's the box logo effect. 



see?



she's hot again
March 21, 2013 @ 02:43 AM
primelore

Post: 79

Join Date: Dec 2012



So stupid. Supreme boards are meant to be decorations.
seriously, if i saw you skating a supreme deck irl, i'd probably call you a poser to your face. 

Even if there better then you??wow
March 21, 2013 @ 02:57 AM
paulywalnuts

Post: 3207

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

euro webstore wow sounds shitty 

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum beanie

March 21, 2013 @ 02:57 AM
TGRITT

Post: 336

Join Date: Jul 2012

Location: AZ

WHENS THE JFK BUTTON UP DROPPING?
March 21, 2013 @ 02:59 AM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

still nothing besides tonytones for drop info? smh 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 21, 2013 @ 03:12 AM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Black/White or Colored PCL Bucket, that is the question.....

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 21, 2013 @ 03:15 AM
cstiglic

Post: 105

Join Date: Jun 2012

seriosuly, supreme needs to do a (bryan cranston) walter white line
March 21, 2013 @ 03:17 AM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

seriosuly, supreme needs to do a (bryan cranston) walter white line
I know it's off topic but this shits heat

Hootie Hoo

March 21, 2013 @ 03:18 AM
tezzz

Post: 1278

Join Date: Feb 2013

those decks tho
http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/df2371d891ba11e2890a22000a1fbc9a_7.jpg
this looks like the dude from mountain men... this photoshopped?
lmao ... I was just at rif  too

fat boy need a 10 piece

March 21, 2013 @ 03:22 AM
47fvckegotism

Post: 34

Join Date: Dec 2012

drop info?
March 21, 2013 @ 03:24 AM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?

Hootie Hoo

March 21, 2013 @ 03:31 AM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

FTP Fitted Tomorrow

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 21, 2013 @ 03:33 AM
Efil4zaggin

Post: 1003

Join Date: Jan 2013

whats dropping 2moro?
dont wanna go back pages cus it might be just full of anime naruto shit or useless arguments
k thx

:0

March 21, 2013 @ 03:34 AM
tezzz

Post: 1278

Join Date: Feb 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.

fat boy need a 10 piece

March 21, 2013 @ 03:35 AM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
haha i thought i remembered ppl talking shit. Why is that doe?

Hootie Hoo

March 21, 2013 @ 03:36 AM
flake753

Post: 140

Join Date: Mar 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
that "fuckboi" doesn't rip people off
March 21, 2013 @ 03:37 AM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
that "fuckboi" doesn't rip people off
camjan fan boiii aye? but ya im sure hes trustworthy

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 21, 2013 @ 03:38 AM
howfly

Post: 677

Join Date: Sep 2012

seems like a strong drop.. looks like ima have to flex in the a.m

instagram _burri

March 21, 2013 @ 03:38 AM
durflockarant

Post: 154

Join Date: Feb 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
that "fuckboi" doesn't rip people off
camjan fan boiii aye? but ya im sure hes trustworthy
word preciate it he got them good prices for the XL swag

Hootie Hoo

March 21, 2013 @ 03:38 AM
flake753

Post: 140

Join Date: Mar 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
that "fuckboi" doesn't rip people off
camjan fan boiii aye? but ya im sure hes trustworthy
he is i've purchased stuff from him before 
March 21, 2013 @ 03:40 AM
chief

Post: 6766

Join Date: Feb 2008

Location: WA

is it just me or is it interesting to see what stuff sells out first in the US as opposed to what goes first in Japan? Just to see the different fashion tastes

•••

March 21, 2013 @ 03:40 AM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

crosses camp and bling hoodie tomorrow
March 21, 2013 @ 03:41 AM
tezzz

Post: 1278

Join Date: Feb 2013

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
haha i thought i remembered ppl talking shit. Why is that doe?
he try to sell a plc hoodie to some dude on here for like 470... then few days later he told  the same dude he wanted  his bing deck for retail

fat boy need a 10 piece

March 21, 2013 @ 03:43 AM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

remember ppl mentioning canjam a long time ago on here. he legit for sales?
I wouldn't trust a fuckboi like him.
haha i thought i remembered ppl talking shit. Why is that doe?
he try to sell a plc hoodie to some dude on here for like 470... then few days later he told  the same dude he wanted  his bing deck for retail
hes legit, just a douche

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top