[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

January 22, 2013 @ 09:25:49
supreme x kikstyo

WTB: Supreme Vagina Tee White XL

January 22, 2013 @ 09:50:22
@mrteebonilla huf already did their newport twist, fuck menthols so a marb red collab would be pretty sick imo.
January 22, 2013 @ 13:01:15
marlboro collab? lol  R.I.P. Ryan Soomerz

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 22, 2013 @ 15:29:16
Do you guys think we'll some more Liberty stuff this season? That print keeps popping up..
I hope we see another independent collab!

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 22, 2013 @ 15:46:52
Do you guys think we'll some more Liberty stuff this season? That print keeps popping up..
I hope we see another independent collab!
Don't you think they have had an excessive amount of them already?

6

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 22, 2013 @ 16:01:58
Supreme x D.A.R.E.

Fuck Tha Opps...No Love City

January 22, 2013 @ 16:03:42
I'm actually not sure whats worse.. a Trukfit collab or a Diamond collab.


I guess it doesn't even really matter since I'd stop buying supreme either way.
you are so fucking anoying, same with the mrteebonilla kook. smh
January 22, 2013 @ 16:13:42
That's 95% of the dudes in this thread.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 22, 2013 @ 17:15:51
I skate, not that good, I posted a little warm up line under a fit in the wdywt, go peep it, you still a major kook doe.
January 22, 2013 @ 17:38:17
kickflip for supreme smokeyface smokeyface smokeyface

January 22, 2013 @ 18:21:11
I'm actually not sure whats worse.. a Trukfit collab or a Diamond collab.


I guess it doesn't even really matter since I'd stop buying supreme either way.
you are so fucking anoying, same with the mrteebonilla kook. smh
call me a kook but i never claimed to skate 0.o

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

January 22, 2013 @ 18:26:54
Lmao skateboarding isn't a necessity when it comes to supreme, but they better be damn well related
January 22, 2013 @ 19:01:09
kickflip for supreme

nah, this is actually called a ground flip, you aint gettin off the fuckin ground wit it!!

Él Duderîno

January 22, 2013 @ 19:06:29
kickflip for supreme


Try smith kick flip for supreme smokeyface smokeyface hahaha
January 22, 2013 @ 19:10:41
That smith kick flip was nice, good shit
January 22, 2013 @ 19:21:45
@bsm1017  I must not have seen your kickflip... could you post it again?

@bakeanddestroy very nice
January 22, 2013 @ 19:35:26
^dont need to post my shit to impress a forum bruh

Él Duderîno

January 22, 2013 @ 20:01:15
london was a gawd fuck all yall niggas
January 22, 2013 @ 20:09:53
^dont need to post my shit to impress a forum bruh
my shit ain't impressive, but yours doesn't even exist. 

put up or shut up 

in b4 "long boarding is more my style"
January 22, 2013 @ 20:24:21
kickflip for supreme

woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
check out that yellow bang bus behind you
January 22, 2013 @ 20:38:26
Since we're doing it like that. This one's from '08.



EDIT: Last trick is a 5-0 fs shuv
January 22, 2013 @ 20:40:35
want another dot shirt like they did last year
January 22, 2013 @ 20:47:14
Anyone have an idea of how long the webstore will be open w/ these sale items before it's shut down for next season? I can't remember how long the sale went on last season before it was shut down. Has to be pretty soon.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

January 22, 2013 @ 20:58:40
march 1 was the first ss drop last year
it'll probably close for a good two weeks 
so you have a couple weeks to swoop the shits on sale smokeyface

WTB: Supreme Vagina Tee White XL

January 22, 2013 @ 21:15:17
march 1 was the first ss drop last year
it'll probably close for a good two weeks 
so you have a couple weeks to swoop the shits on sale
no, it was 23rd feb. Online was 1st March.
I rang supreme and they said 21st or 28th, though 0mar said it was the 21st so i guess thats the date. He said the store closes the first week of feb as well so im presuming online goes down too.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x