March 16, 2013 @ 10:17 PM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

Some friendly advice from the fit pics I've seen.

If you don't know how to properly dress yourself; save your money from spending on the Supreme shit.

Go to Marshals and spend 50 bucks there and learn how to coordinate colors and fabrics before you  look like a fucking moron with your mismatched gaudy gear.
March 16, 2013 @ 10:24 PM
leganja_giver

Post: 504

Join Date: Mar 2013

People returning there loop collars, well guess that was the weak link
March 16, 2013 @ 10:33 PM
tomo.

Post: 695

Join Date: Aug 2012

Location: London

Most hyped camp of the season? 
March 16, 2013 @ 10:34 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Crosses without a doubt
March 16, 2013 @ 10:38 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

">>> UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later."
This comes up when I click on my tracking link in my shipping email, does this mean somethings wrong with the actual shipping or the tracking number I got? I wouldn't mind if I didn't get a working number since I just live in Maryland but I'm wondering if the shipping screwed up somehow
March 16, 2013 @ 10:40 PM
tr1ckyahtr1ck

Post: 399

Join Date: Apr 2009

">>> UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later."
This comes up when I click on my tracking link in my shipping email, does this mean somethings wrong with the actual shipping or the tracking number I got? I wouldn't mind if I didn't get a working number since I just live in Maryland but I'm wondering if the shipping screwed up somehow
It just means Supreme has paid for and created a shipping label, it usually takes them a day for it to actually get sent out after they purchase the labels ONLINE through UPS
March 16, 2013 @ 10:43 PM
Centropy

Post: 672

Join Date: Oct 2012

Location: London



Didn't put time in to make it look perfect but you get the idea lol
March 16, 2013 @ 10:47 PM
ryanbechillin

Post: 126

Join Date: Jun 2012

These are probably the most hyped. They are pretty sick.

March 16, 2013 @ 10:49 PM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

^tin foil hat swag
March 16, 2013 @ 10:52 PM
spenc

Post: 1601

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Most hyped camp of the season? 
tie dye.
March 16, 2013 @ 10:56 PM
leganja_giver

Post: 504

Join Date: Mar 2013

Coppin every camp every drop
March 16, 2013 @ 10:57 PM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013






my cops for the season thus far.

Edit: I'll gladly post fit pics if asked
March 16, 2013 @ 10:58 PM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

Just out of curiosity, have the CDG $80 Tees restocked since they sold out? Same with the Coaches and Hats I guess.







my cops for the season thus far.

Edit: I'll gladly post fit pics if asked
Fit
on the red leopard? Honestly they're sittin like shit and I don't know
why. Like they're not fire or anything but the price isn't too bad. I
got an orange myself.
March 16, 2013 @ 11:01 PM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

Just out of curiosity, have the CDG $80 Tees restocked since they sold out? Same with the Coaches and Hats I guess.
heard the tees restocked once but didnt see it myself.

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

March 16, 2013 @ 11:01 PM
glasstables

Post: 318

Join Date: Mar 2013

Sad people gonna buy the foil hat lol and think they cool cause they got a item that will sit. Like those split camps lmaoooo
March 16, 2013 @ 11:03 PM
skittles

Post: 142

Join Date: Jan 2013

Location: PHX?

i know ya'll gonna sleep on the bamboo camp
the visor wack tho but that blue is cool

Clean and serene since 7/22/2012

March 16, 2013 @ 11:04 PM
skittles

Post: 142

Join Date: Jan 2013

Location: PHX?



Didn't put time in to make it look perfect but you get the idea lol
QUAKER OATS x SUPREME S/S 2013 BRUH

Clean and serene since 7/22/2012

March 16, 2013 @ 11:07 PM
ryanbechillin

Post: 126

Join Date: Jun 2012

These are probably the most hyped. They are pretty sick.



Guess i was wrong about it being hyped.
March 16, 2013 @ 11:14 PM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012

Got the shipping confirmation for the CDG drop 

Anyone have any guesses on the tie-dye pullover pricing? Based on somewhat similar previous drops in earlier seasons?

I was thinking  180 but the shirt was 72, and that Denim Campus Jacket was 198 and I didn't think it would be that much, so I'm a bit thrown off. 
March 16, 2013 @ 11:16 PM
Stackies

Post: 671

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

Like any other hoodie $138-$148 maybe extra because of the velcro wrist
March 16, 2013 @ 11:25 PM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013

Just out of curiosity, have the CDG $80 Tees restocked since they sold out? Same with the Coaches and Hats I guess.







my cops for the season thus far.

Edit: I'll gladly post fit pics if asked
Fit

on the red leopard? Honestly they're sittin like shit and I don't know

why. Like they're not fire or anything but the price isn't too bad. I

got an orange myself.



It's an XL btw. Everything else I got is L.

It's definitely slept on, though I don't mind. I hate seeing the same supreme shit on everyone anyways.
March 16, 2013 @ 11:26 PM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012

Like any other hoodie $138-$148 maybe extra because of the velcro wrist
way different material though 
March 16, 2013 @ 11:29 PM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

Like any other hoodie $138-$148 maybe extra because of the velcro wrist
way different material though 
Looks sharp. Height/Weight? Not hatin at all but it looks like the shirt is really really long. Other than that fits pretty well actually.
March 16, 2013 @ 11:31 PM
chit

Post: 257

Join Date: Feb 2013

Black metallic camp isn't so bad.
March 16, 2013 @ 11:31 PM
downbyone

Post: 229

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

Need a box logo hoodie

OF.M bangin on ya FM

March 16, 2013 @ 11:34 PM
downbyone

Post: 229

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

they are gonna suprise us with reg box logos this season

OF.M bangin on ya FM

March 16, 2013 @ 11:37 PM
WGM

Post: 246

Join Date: Mar 2012

Need a box logo hoodie
you don't "need" a box logo hoodie. You "want" it.
March 16, 2013 @ 11:37 PM
Tonytones

Post: 2947

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...


the jacket fits really dope. lightweight so i can go out @ night with this on without sweating my butt off.
March 16, 2013 @ 11:37 PM
mrteebonilla

Post: 5807

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Just out of curiosity, have the CDG $80 Tees restocked since they sold out? Same with the Coaches and Hats I guess.
heard the tees restocked once but didnt see it myself.
copped a tee off a cencellation restock (saying that cuz i got the only one, it was olive btw)

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

March 16, 2013 @ 11:39 PM
downbyone

Post: 229

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

@bloxhead What are you talkin about dude?

OF.M bangin on ya FM


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top