[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 17, 2013 @ 06:10
Picked up Audrey tee white xl.
Mar 17, 2013 @ 06:28
You're right, fran's lucky that he has a rich ass dad. A big one lol
Mar 17, 2013 @ 06:33
Does anyone know how the online instore credit works? Do they give you a card number with the total you have?
Mar 17, 2013 @ 06:37
im guessing the croc strap on the croc camp cap has different colours on different cw of the camps.
like brown strap on tan camp
      black strap on black camp
      yellow on blue?
and maybe maroon on red?
What do you guys think?

Mar 17, 2013 @ 06:51
You're right, fran's lucky that he has a rich ass dad. A big one lol
I heard that he got hit by some type of company car and his parents sued them and got a crap load of money. That or his parents are obviously rich.

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

Mar 17, 2013 @ 07:10
seen people as early as friday from canada posting their CDG already, how the hell is that even possible
Mar 17, 2013 @ 08:43
Nobody really care that the CDG tees and jackets were made in china?
Mar 17, 2013 @ 08:49
Nobody really care that the CDG tees and jackets were made in china?
idk man i kinda thought they were ugly. kinda busy with digi camo AND polka dots 
Mar 17, 2013 @ 08:56
 I'm just putting out there that these are high priced pieces (250 for the jacket and 80 for the tee) and they were made in china. Gussets (maybe wallets) were made in france. Last years tees were made in the USA. so this year was just pure profit.
Mar 17, 2013 @ 09:27
 I'm just putting out there that these are high priced pieces (250 for the jacket and 80 for the tee) and they were made in china. Gussets (maybe wallets) were made in france. Last years tees were made in the USA. so this year was just pure profit.
No broke boi loop collar and gusset shirt are made in France  
Mar 17, 2013 @ 09:47
 I'm just putting out there that these are high priced pieces (250 for the jacket and 80 for the tee) and they were made in china. Gussets (maybe wallets) were made in france. Last years tees were made in the USA. so this year was just pure profit.
No broke boi loop collar and gusset shirt are made in France  
I was talking about the jackets and tees being made in china despite the
price range. I even said "gussets (maybe wallets) were made in france." niggas can't read...

The tees are my main concern because it seems as if supreme never has
tees made in china, yet they cost more than last years CDG. Last year's
had 10% poly, 90% cotton while this year has 40% poly, 60% cotton.
Mar 17, 2013 @ 10:27
Seen some gusset made in china and France while all the loop collars are made in France. Waddup doe?
Mar 17, 2013 @ 10:52
I love wearing that "Fuck" hat and seeing people faces as they notice it as I walk by. No damn given that day
U're so hardcore

Changed my name from Mojosodope to J_Got_The_Geass

Mar 17, 2013 @ 11:59
Got the coaches cdg jacket medium (both colors)/ black camp.

and the CDG x Supreme Vans, but flipping those


i'm out till Schminx Coaches, n a few others 
Mar 17, 2013 @ 13:30
I love wearing that "Fuck" hat and seeing people faces as they notice it as I walk by. No damn given that day
U're so hardcore
If only you knew......
Mar 17, 2013 @ 13:34
Dam Supreme NY fouled me copped mad cdg stuff and they only gave me 1 sticker thank got theres a guy on ebay selling them for 7 with free shipping
check your PM i gotta ask you something my G

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Mar 17, 2013 @ 13:35
Got the coaches cdg jacket medium (both colors)/ black camp.

and the CDG x Supreme Vans, but flipping those


i'm out till Schminx Coaches, n a few others 
oh you got the vans?

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Mar 17, 2013 @ 13:48
nevermind 

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Mar 17, 2013 @ 13:48
Just copped a navy CDG Camp off a restock smokeyface

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Mar 17, 2013 @ 14:10
Japan got the ill Supreme sticker baggies

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Mar 17, 2013 @ 14:13
Japan got the ill Supreme sticker baggies
they would be so sick for bud
Mar 17, 2013 @ 14:25
Some A$AP peeps I guess....

(Invalid img)

For sale... http://www.ebay.com/sch/smone8/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3692

Mar 17, 2013 @ 14:28

my names zane & i love odd future

Mar 17, 2013 @ 14:31
lmao....

also copped another Navy CDG Hat
Mar 17, 2013 @ 14:31
Can anyone show me a fitted of the Panelled Parka? 

Keep It Gully

Mar 17, 2013 @ 14:35
What was retail for the black 8 ball jacket? 
Mar 17, 2013 @ 14:36
Wallet restock smh
Mar 17, 2013 @ 14:38
lmao....

also copped another Navy CDG Hat
smokeyface

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Mar 17, 2013 @ 14:38
Damn camps got restocked fa real?
Mar 17, 2013 @ 14:39
Wallet restock smh
ahhhhhh i smell the resale going dooooowwwwwnnnn

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

This topic is locked, replies are no longer accepted.