[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 14, 2013 @ 22:54
I know the easiest way to contact preme about an order is through the warehouse, but I'm currently outside the US for spring break and had to shoot them an email. Is it easy dealing with them via email?
from my experience it was really easy. customs apparently snagged a keychain from an order, emailed them and within 20 mins it was sorted out and they sent me another for free
Mar 14, 2013 @ 22:54
seriously...wheres the ban hammer? it was funny at first but now its just a buzzkill.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Mar 14, 2013 @ 22:55
Nobody in that lineup can ollie up a curb with a skateboard. smh
That asian guy with the glasses behind the wannabe cholo is always in the fucking SupLA line with like 10 of his god damn family members ?)

http://hypebeast.com/forums/apparel/195556

Mar 14, 2013 @ 22:56
Im still hoping for a KAWS collab, only makes sense since its their last season

http://hypebeast.com/forums/apparel/195556

Mar 14, 2013 @ 23:05
they sitting because the only people willing to pay that much for those pieces are resellers
Mar 14, 2013 @ 23:05
no stops on the downvoting train for these anime dudes

seriously
it's can be funny with one post, but that's is just too much

feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/201196

Mar 14, 2013 @ 23:08
The gusset and loop collars are just chilling on the site. Guess we found out the least hyped items of the drop. 
fam. the white long sleeve is one of the nicest shirts ive seen supreme or CDG put out in a long time.

But i aint in a position to be coppin 230£ shirts right now ha.
Mar 14, 2013 @ 23:09
Anyone got pics of the small box, and size?
Mar 14, 2013 @ 23:11
How much does/would a Lou Reed supreme tee go for?
Mar 14, 2013 @ 23:14
Did anyone who ordered at 11:02 or later get their shipping email yet? Because I ordered at 11:01 and still have yet to get mine...
11:00 here. No shipping confirmation either. 
Mar 14, 2013 @ 23:17
WOULDNT MIND SUPREME SCREWING UP AND GIVING ME A COACH JACKET FOR smokeyfaceFREEsmokeyface
Mar 14, 2013 @ 23:21
#TeamSuave lost today though
#TeamTony wit the bigger checkout
Suave Stay Losin 

but to all the ppl who have cancelled orders, do they send you an email telling you it was cancelled?
Son your ordered was cancelled, weak ass nigga. & Yes it was me who did it . 
SMH U GONNA CATCH THE FADE FRAIL ASS NIGGA
Mar 14, 2013 @ 23:23
WOULDNT MIND SUPREME SCREWING UP AND GIVING ME A COACH JACKET FOR FREE
I bet you would, broke boi life can't get his own
Mar 14, 2013 @ 23:25
I live in the west coast and i still didnt get my package from the first drop. Gettin it tomorrow tho but still wtf :/

My package from the first drop is good as gone. Tracking never updated from "a shipping label has been created" and i even called the warehouse (they said all packages were gone and shipped) so I finally put in a Lost Package claim with UPS. And so far they haven't found anything. I just hope UPS pays for my stuff but I have a feeling they won't. Shit happens I guess :/
Mar 14, 2013 @ 23:27
Jus got my second order no stickers 
Mar 14, 2013 @ 23:27
WOULDNT MIND SUPREME SCREWING UP AND GIVING ME A COACH JACKET FOR FREE
I bet you would, broke boi life can't get his own
Nah Paneled Parka>Coach adn my welfare check was $500 this month after rent and Pcl hoodie so couldnt cwap both
Mar 14, 2013 @ 23:27
Honestly shocked at the fact the loop shirts are sitting, especially after how fast they went this morning. Stoked to get mine anyways
Mar 14, 2013 @ 23:33
I'm starting to think these anime dudes don't even know what Supreme is...
I BEEN SWAGGY NIGGA!!!

info to cop?

:0

Mar 14, 2013 @ 23:35
gussets are gone
Mar 14, 2013 @ 23:35
no this nigga suave did not hack my email to get my order # smh i just got the cacellation email too smh
#FuckTeamSuave
im callin the feds

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 14, 2013 @ 23:37

Instagram: @esoJlaziR

Mar 14, 2013 @ 23:37
Told you son, you not winning here, Your HB career is over you peasant. I will spit on your existance
The Kingdom of Box Logos is mine bruh, just for coming at me im gonna cancel every single one of your orders 
#FuckTony
Mar 14, 2013 @ 23:37
I live in the west coast and i still didnt get my package from the first drop. Gettin it tomorrow tho but still wtf :/

My package from the first drop is good as gone. Tracking never updated from "a shipping label has been created" and i even called the warehouse (they said all packages were gone and shipped) so I finally put in a Lost Package claim with UPS. And so far they haven't found anything. I just hope UPS pays for my stuff but I have a feeling they won't. Shit happens I guess :/
You're going to have to call Supreme and notify them that it never updated, they'll give UPS the info they require from the shipper. Worst case, you get refunded, best case, they got replacements in your size and color.
Mar 14, 2013 @ 23:38
lol at the anime returning again
Mar 14, 2013 @ 23:39
Im still hoping for a KAWS collab, only makes sense since its their last season
Wait what? 

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Mar 14, 2013 @ 23:40
CDG collab was ugly af
Mar 14, 2013 @ 23:41
na if you cancel my other one im deadass gonna call the feds and get yo ass in trouble B real talk

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 14, 2013 @ 23:44
the downvotes on your comment is critical, see you aint liked here. Just do yourself a favor and die son before i put you on blast
Mar 14, 2013 @ 23:45
na if you cancel my other one im deadass gonna call the feds and get yo ass in trouble B real talk

lol at bringing the feds. Supreme is serious bidness so take it up to the Supreme Court.
This topic is locked, replies are no longer accepted.