[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 14, 2013 @ 20:24
Pics or it didn't happen. 

+2 tees shipping 
Damn son. Resell life. Why didn't you cop any of the black logo though?

Didnt think i'd get that much so i just went all red cus i know people are thirsty for the red bogo, wish i picked up at least 1 black tho
Mar 14, 2013 @ 20:27
Yeah, I kinda wanted a black logo too but didn't feel like spending $160 on two tee shirts
Mar 14, 2013 @ 20:28
Re-stock on black dots wallet... I don't like it though.
Mar 14, 2013 @ 20:28
this drop was weak af 

Bang

Mar 14, 2013 @ 20:32
So far, 2013 is looking like a pretty decent year. This CDG collab really wasn't that bad and I personally love a lot of pieces from the S/S 20123. If TNF collab and Basquait collection is nice, then it'll be a great year in my opinion. Plus, there could be more stuff in the works that we just don't know about.
Mar 14, 2013 @ 20:36
Re-stock on black dots wallet... I don't like it though.
red as well

http://getsupreme.bigcartel.com/

Mar 14, 2013 @ 20:36

lol COMMEDEMISERABLE
lol look at this bum ass on the left with his money in his hand pointing. Tryin to bribe people to get in smh
Mar 14, 2013 @ 20:39
Anyone know what left from this drop at SupNY?

8( x x )8

Mar 14, 2013 @ 20:40
Order #333331
.................................................................
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Tee
Style: Navy Camo
Size: Small
Price: $80
.................................................................
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Crusher Hat
Style: Navy Camo
Size: S/M
Price: $60
.................................................................
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Camp Cap
Style: Navy Camo
Price: $54
.................................................................
cart total: $194
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $204
.................................................................
Until I call the warehouse and cancel your order... 

chadacadabra.tumblr.com

Mar 14, 2013 @ 20:43
Pretty excited to be getting the navy tee, but disappointed I didn't make my mind up sooner on the coach. From the pics, it looks really clean. Overall though, I still find the pattern for the entire collection to be impressive. It's such a simple design, but yet you've never seen anyone think of creating it before. Those stickers are eye candy as well. 
Mar 14, 2013 @ 20:43

lol COMMEDEMISERABLE
lol look at this bum ass on the left with his money in his hand pointing. Tryin to bribe people to get in smh
Let's do a caption contest. 
"See those stickers, Imma buy those stickers"

8( x x )8

Mar 14, 2013 @ 20:49
Pics or it didn't happen. 

+2 tees shipping

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Mar 14, 2013 @ 20:49

lol COMMEDEMISERABLE
If you worked at the store, how could you not sit back and laugh at these people? I mean everyone in this pic looks either dirty, overly pleased, or desperate beyond belief. I couldn't picture any of them actually buying something from this drop.
Mar 14, 2013 @ 20:51

lol COMMEDEMISERABLE
If you worked at the store, how could you not sit back and laugh at these people? I mean everyone in this pic looks either dirty, overly pleased, or desperate beyond belief. I couldn't picture any of them actually buying something from this drop.
they look like characters from planet of the apes

street bound

Mar 14, 2013 @ 20:51
lol look at this bum ass on the left with his money in his hand pointing. Tryin to bribe people to get in smh
Let's do a caption contest. 
"See those stickers, Imma buy those stickers"
Ohhh herrrroo derrr..... rooook errrrrbody its ruuuukass.
Mar 14, 2013 @ 20:52
Dude in the middle mad happy lol
Mar 14, 2013 @ 20:52
damn that shit just made me laugh so fuckin hard
Mar 14, 2013 @ 20:52

Inactive User

Mar 14, 2013 @ 20:54
if any of the swiftness gods are letting go of a navy crusher hit me up... card got nopped during work tongueface
Mar 14, 2013 @ 20:54
asian dude sayin look everybody its lucas
Mar 14, 2013 @ 20:55
asian dude sayin look everybody its lucas
i understood and i was laughin my ass of lmao

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 14, 2013 @ 20:57
I could see why the Sup employees are bitter alot of the time. Collab days must be hell. 
i even saw the employees arguing with each other a couple of times 
Mar 14, 2013 @ 20:57
That tee is made in China? Thought supreme made their tees in the us
Mar 14, 2013 @ 21:03

TeamSuave every time we check out lmaooo
Mar 14, 2013 @ 21:08
#TeamSuave lost today though
#TeamTony wit the bigger checkout
Suave Stay Losin 

but to all the ppl who have cancelled orders, do they send you an email telling you it was cancelled?

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 14, 2013 @ 21:11
Really stoked to see how they pull off the upcoming Basquiat collab. Looking for a hoodie but I can definitely see his work being thrown on a couple graphic tees.
Mar 14, 2013 @ 21:12
*but to all the ppl who have cancelled orders, do they send you an email telling you it was cancelled?

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 14, 2013 @ 21:13



Im 80. thats all
Jacket looking NICE...props of the pics.  If possible can you take some close up pics of the jacket, the inside of it, stuff like that.  No big deal if not.  I'm just mad thirsty.

Fuck Tha Opps...No Love City

Mar 14, 2013 @ 21:13
SupLa line is crazy
Mar 14, 2013 @ 21:19
ok the CDG is done

back to our regular scheduled programming

•••

This topic is locked, replies are no longer accepted.