Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 14, 2013 @ 03:48 PM
benhur4000

Post: 37

Join Date: Aug 2012

looking to trade a size SMALL navy camo tee for a MEDIUM
let me take the time to type this out and tell you how stupid you are. Medium and Large always sell out first. Now why would someone purposely try to cop the more popular size to trade for a size your dumbass got stuck with.
Actually I would be willing to trade.
March 14, 2013 @ 03:48 PM
mrteebonilla

Post: 5763

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Haven't been this stoked on a cop since the SB's

whatchu get shark?
Cleaned house man. Both tees in Small, Navy coach in small, olive crushers in both sizes, both camps. Large Coach for myself.
i shouldda went back for the camps and buckets but i got greedy and tried to get em in a single order smh 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 14, 2013 @ 03:49 PM
SilvioDante

Post: 1657

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

Hate waiting a week for my shit in cali. Barely getting my shit from last week tomorrow 1st order and 2nd order on monday.
March 14, 2013 @ 03:49 PM
acompanion

Post: 608

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Damn kinda surprised the shirt was a top and not a t-shirt. Price is justifiable then. 

8( x x )8

March 14, 2013 @ 03:50 PM
Silver Price

Post: 455

Join Date: May 2012

Location: Ridgewood

Haven't been this stoked on a cop since the SB's

whatchu get shark?
Cleaned house man. Both tees in Small, Navy coach in small, olive crushers in both sizes, both camps. Large Coach for myself.

How bout you?
i dont understand how anyone fits into a small. are you a legal midget?

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

March 14, 2013 @ 03:50 PM
jeasy3d

Post: 1402

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

cwapped the tshirt in large with olive camo and black box logo, got the camp in the same style. by the way guys, what is a "CDG"?
Cunt, dicks, gangbang
March 14, 2013 @ 03:51 PM
mrteebonilla

Post: 5763

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Haven't been this stoked on a cop since the SB's

whatchu get shark?
Cleaned house man. Both tees in Small, Navy coach in small, olive crushers in both sizes, both camps. Large Coach for myself.

How bout you?
i dont understand how anyone fits into a small. are you a legal midget?
obviously not for him...it was the 1st sz available so he just added it to his cart smh

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 14, 2013 @ 03:51 PM
dschmiz

Post: 143

Join Date: Oct 2012

Lol does anyone in the central US get supreme. All i see is orders at 11 eastern and 8 pacific. 
Repping from Kansas. cool
March 14, 2013 @ 03:52 PM
TheCARTJacker

Post: 132

Join Date: Mar 2013

Haven't been this stoked on a cop since the SB's

whatchu get shark?
Cleaned house man. Both tees in Small, Navy coach in small, olive crushers in both sizes, both camps. Large Coach for myself.

How bout you?
LOL, dude thinks he's gna make bank off reselling some japanese clothes
Grow up kid
March 14, 2013 @ 03:52 PM
zeus93

Post: 104

Join Date: Jun 2012

Location: UC Berkeley

cwapped the tshirt in large with olive camo and black box logo, got the camp in the same style. by the way guys, what is a "CDG"?
card declining garments
March 14, 2013 @ 03:52 PM
Silver Price

Post: 455

Join Date: May 2012

Location: Ridgewood

Damn kinda surprised the shirt was a top and not a t-shirt. Price is justifiable then. 
how the fuck does supreme's categorization justify the price? its a tshirt regardless if they put it in the hats section. price is not justifiable. 

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

March 14, 2013 @ 03:53 PM
Mazinger

Post: 131

Join Date: Mar 2013

Anyone have a SMALL olive loop collar to trade for the same style in medium? Looks like this might be the same cut as the gusset, fuckers didn't make a note of it for the loop collar.
March 14, 2013 @ 03:53 PM
scottypiff

Post: 44

Join Date: Feb 2013

Any of you guys know how the buckets fit? Picked up the crusher in M/L, but don't know if it will be madd big.
March 14, 2013 @ 03:53 PM
mrteebonilla

Post: 5763

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Haven't been this stoked on a cop since the SB's

whatchu get shark?
Cleaned house man. Both tees in Small, Navy coach in small, olive crushers in both sizes, both camps. Large Coach for myself.
i shouldda went back for the camps and buckets but i got greedy and tried to get em in a single order smh 

but i got red dot camp, tee, and bucket

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 14, 2013 @ 03:55 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

That was an easy drop...grabbed the jacket in the blue/grey color, then had time to sit around and debate on tees (pass) and snatch a crusher in blue/grey.  Other than the mesh shorts and water shorts I'm almost done sans TNF.

Fuck Tha Opps...No Love City

March 14, 2013 @ 03:55 PM
primelore

Post: 79

Join Date: Dec 2012

im not even tall af and i dont see how people fit in smalls smh
March 14, 2013 @ 03:57 PM
AGUA

Post: 496

Join Date: Jun 2012

Location: Boston, MA

SKRRRRRRT. Iced out. SKRRRRT. Box logos. SKERRRT. 
March 14, 2013 @ 03:58 PM
jeasy3d

Post: 1402

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

Damn kinda surprised the shirt was a top and not a t-shirt. Price is justifiable then. 
how the fuck does supreme's categorization justify the price? its a tshirt regardless if they put it in the hats section. price is not justifiable. 
The material might be along the lines of original fake we just have to see when we get it
March 14, 2013 @ 03:58 PM
benhur4000

Post: 37

Join Date: Aug 2012

TAKE THIS TO THE MARKETPLACE
March 14, 2013 @ 03:58 PM
LUPS

Post: 3307

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

I grabbed a black/olive tee size large.
Hoping the sizing is on point.

|| instagram: lups1 ||

March 14, 2013 @ 03:59 PM
acompanion

Post: 608

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Damn kinda surprised the shirt was a top and not a t-shirt. Price is justifiable then. 
how the fuck does supreme's categorization justify the price? its a tshirt regardless if they put it in the hats section. price is not justifiable. 
T-shirts are 32. The fucking tie die shirt is 72. Are they not both t-shirts???????????????? There's a difference. 

8( x x )8

March 14, 2013 @ 03:59 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Anyone actually see the coach in store? I'm hoping it's the same sort of material as the Billionaire Boys Club ones..\

http://www.endclothing.co.uk/billionaire-boys-club-shelter-jacket.html
March 14, 2013 @ 04:00 PM
intellect

Post: 545

Join Date: May 2012

Haven't been this stoked on a cop since the SB's

whatchu get shark?
Cleaned house man. Both tees in Small, Navy coach in small, olive crushers in both sizes, both camps. Large Coach for myself.
i shouldda went back for the camps and buckets but i got greedy and tried to get em in a single order smh 
So much swiftness here...I got
2x red logo T's size Small
2x red camps
1x Bucket navy s/m
1x Black canvas camp

got everything i wanted but a second navy bucket, not gunna cry over that tho.  
Back2Bed
March 14, 2013 @ 04:01 PM
astonished

Post: 512

Join Date: Feb 2012

Location: CA

I grabbed a black/olive tee size large.
Hoping the sizing is on point.
me too, cuss I swore everyone was saying the tees ran big. Honesly just didn't think I was swift enough for a medium tho

(WTB) Grey Tyson (L)

March 14, 2013 @ 04:01 PM
JayEffKay

Post: 817

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

March 14, 2013 @ 04:02 PM
premecheez

Post: 89

Join Date: Feb 2013

Location: TORONTO

broke boiiss face when they saw the cdg tee/camp cap price.
No one cares
you prob one of the kids that cart jacked or just dont have money lolololololol
Nah I'm one of those kids who thinks 100% of your posts are meaningless



ahahaha fuck this dude is the worst.
if youre on here talking about money it is quite evident that you dont make your own.
or youre just a terrible person
March 14, 2013 @ 04:03 PM
paulywalnuts

Post: 3154

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

Anyone actually see the coach in store? I'm hoping it's the same sort of material as the Billionaire Boys Club ones..
i almost copped a digi camo BBC jacket from maybe...2 years ago...it was like a wet weather/cold weather shell or something...hooded...but $450 on sale was still a no-go for me...is that the one you mean?  

im salty with my purchase at this point...i should have dropped an extra $10 for the gusset or saved $40 and got the coaches jacket...

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum

March 14, 2013 @ 04:04 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Anyone actually see the coach in store? I'm hoping it's the same sort of material as the Billionaire Boys Club ones..
i almost copped a digi camo BBC jacket...it was like a wet weather/cold weather shell or something...hooded...but $450 on sale was still a no-go for me...is that the one you mean?  

im salty with my purchase at this point...i should have dropped an extra $10 for the gusset or saved $40 and got the coaches jacket...
nah this one. http://www.endclothing.co.uk/billionaire-boys-club-shelter-jacket.html
Tried it on at a shop, loved it, but passed on the $250 price tag. Hoping this is more or less identical.
March 14, 2013 @ 04:05 PM
cernio

Post: 706

Join Date: Dec 2007

Jesus camps and tees goin over double already. Dat CDG hype. Quality doe I'm excited just shipped
March 14, 2013 @ 04:05 PM
SilvioDante

Post: 1657

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

gonna have to get both eras

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top