Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 14, 2013 @ 12:52 PM
polarbear

Post: 39

Join Date: Oct 2012

alright prepare to cry everyone 'You won't receive your order off dsm, I've just spoke to the manager and the website has gone crazy and over ordered by over 2000 items. Expect a refund soon' 
Who exactly spoke to the manager? Mr. Salt?

cold

March 14, 2013 @ 12:52 PM
forexample

suspended

Post: 143

Join Date: Sep 2012

alright prepare to cry everyone 'You won't receive your order off dsm, I've just spoke to the manager and the website has gone crazy and over ordered by over 2000 items. Expect a refund soon' 
Proof? or you just chatting out your ass
source: dutty streetwear... Proof? what the fuck you want a phone call recording?
March 14, 2013 @ 12:53 PM
forexample

suspended

Post: 143

Join Date: Sep 2012

alright prepare to cry everyone 'You won't receive your order off dsm, I've just spoke to the manager and the website has gone crazy and over ordered by over 2000 items. Expect a refund soon' 
Who exactly spoke to the manager? Mr. Salt?
and also it happend last year to 95% of buyers.. or were you even there
March 14, 2013 @ 12:55 PM
reggan

Post: 582

Join Date: Aug 2007

Lukas looks like a fucking dickrider in that jacket.

Didnt manage to cop anything from the cdg drop since DSM got so shitty servers.

http://juicydistortion.tumblr.com/

March 14, 2013 @ 12:56 PM
rbbnz

Post: 227

Join Date: Mar 2012

Location: BIRMINGHAM UK

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
March 14, 2013 @ 01:04 PM
forexample

suspended

Post: 143

Join Date: Sep 2012

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
did he say when they will be restocked again?
March 14, 2013 @ 01:08 PM
ILikeBacon

Post: 254

Join Date: Mar 2010

Will the box logo tees be under 'shirts' or 't-shirts' category?
... t-shirts..................................
March 14, 2013 @ 01:09 PM
glasstables

Post: 293

Join Date: Mar 2013

Out to the cold weather for a t shirt and a bucket hat. #Struggle . #BrokeboyStatus
March 14, 2013 @ 01:11 PM
rbbnz

Post: 227

Join Date: Mar 2012

Location: BIRMINGHAM UK

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
did he say when they will be restocked again?
nope he just said they are due too restock, i recon all the tshirts are sold out and all the other shit will be up 
March 14, 2013 @ 01:13 PM
LUPS

Post: 3279

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

So....SupxCDG and Canvas Camp Caps.....
Thats everything?

|| instagram: lups1 ||

March 14, 2013 @ 01:20 PM
howfly

Post: 620

Join Date: Sep 2012

So....SupxCDG and Canvas Camp Caps.....
Thats everything?
looks that way mane
March 14, 2013 @ 01:21 PM
hdperdomo

Post: 70

Join Date: Mar 2013

Damn that retard Lucas looks so idiot in that pic
March 14, 2013 @ 01:21 PM
Centropy

Post: 634

Join Date: Oct 2012

Location: London

Camps fit deep, real nice in person.

London proxy service available PM for details

March 14, 2013 @ 01:22 PM
lukisumner

Post: 2

Join Date: Dec 2012

Location: uk

also listed at 60 euros, it goes in my cart at 50....figure it out DSM.
thats because theres 10 VAT bringing it up to the full 60
March 14, 2013 @ 01:22 PM
forexample

suspended

Post: 143

Join Date: Sep 2012

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
did he say when they will be restocked again?
nope he just said they are due too restock, i recon all the tshirts are sold out and all the other shit will be up 
called the london store just now and they said they have no contact with the webstore. There is no phone number they only respond by email so bad news everyone im 100% sure they oversold ONLINE and yeah.. basically youre all fucked. including me 
March 14, 2013 @ 01:28 PM
hdperdomo

Post: 70

Join Date: Mar 2013

My heart shocked too much this morning watching my cart with the tees, and at the end always I couldn't complete the purchase. Then I saw that people later that tried copped and got it. Fuck this unfair life. The worst is that people who have it are people who looks like shit and fags with it. I'm goodlooking and stylish and cool bitch, I deserve it. Fuck this life.
March 14, 2013 @ 01:31 PM
BOPE

Post: 479

Join Date: Feb 2010

Location: Canada

it's just clothes homie god damn, shit is getting sad
March 14, 2013 @ 01:31 PM
xoxoxoxo

Post: 75

Join Date: Jul 2012

Location: Babylon

Waiting for basquiat and TNF collab
March 14, 2013 @ 01:32 PM
Luvian

Post: 74

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
did he say when they will be restocked again?
nope he just said they are due too restock, i recon all the tshirts are sold out and all the other shit will be up 
called the london store just now and they said they have no contact with the webstore. There is no phone number they only respond by email so bad news everyone im 100% sure they oversold ONLINE and yeah.. basically youre all fucked. including me 
they do have a phone number...
March 14, 2013 @ 01:33 PM
rbbnz

Post: 227

Join Date: Mar 2012

Location: BIRMINGHAM UK

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
did he say when they will be restocked again?
nope he just said they are due too restock, i recon all the tshirts are sold out and all the other shit will be up 
called the london store just now and they said they have no contact with the webstore. There is no phone number they only respond by email so bad news everyone im 100% sure they oversold ONLINE and yeah.. basically youre all fucked. including me 
bro just google dover street market on google then phone them 
March 14, 2013 @ 01:34 PM
hdperdomo

Post: 70

Join Date: Mar 2013

it's just clothes homie god damn, shit is getting sad
hahahaha of course
March 14, 2013 @ 01:38 PM
jamesvv

Post: 1

Join Date: Mar 2013

I'm pretty sure that I haven't seen freaking jackets on site since 11am. And now freaking shop is just closed. Amazing.
March 14, 2013 @ 01:39 PM
RyandaGod

Post: 2316

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

My heart shocked too much this morning watching my cart with the tees, and at the end always I couldn't complete the purchase. Then I saw that people later that tried copped and got it. Fuck this unfair life. The worst is that people who have it are people who looks like shit and fags with it. I'm goodlooking and stylish and cool bitch, I deserve it. Fuck this life.
god damn you a faggot son. Log the fuck off for catching feelings over a tee shirt 
March 14, 2013 @ 01:41 PM
jeasy3d

Post: 1378

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

Waiting for basquiat and TNF collab
that I wasnt able to cop CDG life
March 14, 2013 @ 01:42 PM
forexample

suspended

Post: 143

Join Date: Sep 2012

i just phoned them they said if it says on the website youve succefully orderd then its fine, and there is more products to re stock the website
did he say when they will be restocked again?
nope he just said they are due too restock, i recon all the tshirts are sold out and all the other shit will be up 
called the london store just now and they said they have no contact with the webstore. There is no phone number they only respond by email so bad news everyone im 100% sure they oversold ONLINE and yeah.. basically youre all fucked. including me 
they do have a phone number...
DSM London has a phone number. DSM Ginza has a phone number but neither are affiliated with the ONLINE SHOP and they have nothing to do with the online sales. They sit in the london shop on their asses and ring up credit cards all day long. Dover Street Market E SHOP has no phone number... Source: Called the fucking london store and asked myself and they explained it pretty clearly. 
March 14, 2013 @ 01:42 PM
jeasy3d

Post: 1378

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

My heart shocked too much this morning watching my cart with the tees, and at the end always I couldn't complete the purchase. Then I saw that people later that tried copped and got it. Fuck this unfair life. The worst is that people who have it are people who looks like shit and fags with it. I'm goodlooking and stylish and cool bitch, I deserve it. Fuck this life.
you cant be serious G, quit whinning and try on supreme
March 14, 2013 @ 01:44 PM
bobby

Post: 701

Join Date: Apr 2010

red dot camp
black dot tee
red dot coach...

may the swiftness be with you all
March 14, 2013 @ 01:45 PM
Barbecue Brennon

Post: 303

Join Date: Jul 2012

Location: Portland, Oregon

So....SupxCDG and Canvas Camp Caps.....
Thats everything?
Doubt that is all. Can't be all.
March 14, 2013 @ 01:46 PM
hdperdomo

Post: 70

Join Date: Mar 2013

My heart shocked too much this morning watching my cart with the tees, and at the end always I couldn't complete the purchase. Then I saw that people later that tried copped and got it. Fuck this unfair life. The worst is that people who have it are people who looks like shit and fags with it. I'm goodlooking and stylish and cool bitch, I deserve it. Fuck this life.
god damn you a faggot son. Log the fuck off for catching feelings over a tee shirt 
You don't see the irony I just tried to joke about
March 14, 2013 @ 01:46 PM
Blurt

Post: 203

Join Date: Jan 2013

So....SupxCDG and Canvas Camp Caps.....
Thats everything?
Doubt that is all. Can't be all.
But it is.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top