Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 14, 2013 @ 05:06 AM
secretsociety

Post: 778

Join Date: Sep 2012

Location: DC

On the DSM site it says the collection will go online at 9am Saturday is that Tokyo time?

سبحان

March 14, 2013 @ 05:09 AM
mr.wolfdog

Post: 296

Join Date: Nov 2012

Location: cali


hahahahhahahhahahahhahahahahahhahhahah
instagram straight flexin' butthole straight strechin' 

:0

March 14, 2013 @ 05:09 AM
yoona

Post: 23

Join Date: Nov 2012

March 14, 2013 @ 05:12 AM
leoncloud

Post: 15

Join Date: Aug 2012

Location: Bay Area

If the floral bucket hat doesn't drop, ima be hot.

Leon Cloud. phoclouds.tumblr.com

March 14, 2013 @ 05:12 AM
tacobeans

Post: 22

Join Date: Mar 2013

http://www.supremenewyork.com/shop/jacket/quilted-hooded-jacket/navy

I'm 6'1'', and I weigh 190 pounds. Would I be a Large or XL in this?
xl bruh
Would an L be too short or too tight or what? This is my first time actually buying supreme outerwear, sorry. Limited budget doe.
March 14, 2013 @ 05:19 AM
mrteebonilla

Post: 5632

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216


Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

March 14, 2013 @ 05:19 AM
asapraq

Post: 277

Join Date: Mar 2013

have not heard any talk about this HEAT item. seriously. how can you rock this seriously? it's so bad that I just might cop and in a couple years itll be ultra #rare
love the patter on em, but i hate the shape. wish they put it on shorts and on a bucket or camp. i don't typically fuck with camps anymore, but cant front that id cop this pattern on a camp in a heartbeat.
Shit is dope other than the shape.  
im still trying to comprehend how this will sit on my head....
someone cop this and let us know. depending what it's released with/sitting I may pull the trigger... pattern is growing too strong on me 
blue or black tho
March 14, 2013 @ 05:21 AM

Inactive

nah i didn't get this email
also "as well as, japan" is a major typographical error; so is "furth details" - to whatever herb doctored this up
March 14, 2013 @ 05:22 AM
tacobeans

Post: 22

Join Date: Mar 2013

Over-stock issues LOL.
If you're gonna troll, do it right.
March 14, 2013 @ 05:23 AM
strangers

Post: 1081

Join Date: Jan 2009

Location: 604

have not heard any talk about this HEAT item. seriously. how can you rock this seriously? it's so bad that I just might cop and in a couple years itll be ultra #rare
love the patter on em, but i hate the shape. wish they put it on shorts and on a bucket or camp. i don't typically fuck with camps anymore, but cant front that id cop this pattern on a camp in a heartbeat.
Shit is dope other than the shape.  
im still trying to comprehend how this will sit on my head....
someone cop this and let us know. depending what it's released with/sitting I may pull the trigger... pattern is growing too strong on me 
blue or black tho
black's poppin, but i feel as if i should cop the blue purely because i own too much black. time will tell though, see how i'm feelin when they drop.
March 14, 2013 @ 05:24 AM
mrteebonilla

Post: 5632

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Over-stock issues LOL.
If you're gonna troll, do it right.

not me...

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

March 14, 2013 @ 05:27 AM
Stackies

Post: 665

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

Kinda weird HTF doesn't have anything by now

WTB: Supreme American Flag Mini Towel

March 14, 2013 @ 05:27 AM
kevlar

Post: 599

Join Date: Jul 2012

Need help deciding. Sorry if you guys hate these kinds of posts, but:

Upvote: black/white
Downvote: colored

Red Feathers Camp Cap for Sale $300

March 14, 2013 @ 05:27 AM
asapraq

Post: 277

Join Date: Mar 2013

Over-stock issues LOL.
If you're gonna troll, do it right.

not me...
still has the paint tab open from which is was poorly constructed
March 14, 2013 @ 05:27 AM
kevlar

Post: 599

Join Date: Jul 2012

Over-stock issues LOL.
If you're gonna troll, do it right.

not me...
still has the paint tab open from which is was poorly constructed
lmfao. Dead.

Red Feathers Camp Cap for Sale $300

March 14, 2013 @ 05:27 AM
asapraq

Post: 277

Join Date: Mar 2013

Over-stock issues LOL.
If you're gonna troll, do it right.

not me...
still has the paint tab open from which it was poorly constructed
March 14, 2013 @ 05:28 AM
slap

Post: 3754

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

Who uses Chrome without AdBlock... 

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

March 14, 2013 @ 05:30 AM
TXbackpack

Post: 87

Join Date: Nov 2012

my flying thunder god allows me to teleport where ever this seal is. I will throw one into the Supreme stockroom and grab everything and teleport back. this is why I am known as the Yellow flash.
holy shit leave dude

marry em, bury em, leave the kids at the aquarium

March 14, 2013 @ 05:37 AM
FairfaxNative

Post: 195

Join Date: Aug 2012

Anyone got a price list? Looked back a few pages but all i saw was a bunch of fukbois arguing about who is cooler and who has more Fwag. Down vote me as u post the price list please. Can we get some legit info on one of these posts.
March 14, 2013 @ 05:37 AM
Ye'

Post: 502

Join Date: Oct 2012

Confirmed pricing
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Half-Zip Wallet: $138
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Camp / Bucket Hat: $54 / $64
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Coaches Jacket:$248
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Tee:$80
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Gusset L/S: $298
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Gusset S/S: $268
March 14, 2013 @ 05:39 AM
Stackies

Post: 665

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

So y'all ready

WTB: Supreme American Flag Mini Towel

March 14, 2013 @ 05:41 AM
Ye'

Post: 502

Join Date: Oct 2012

Confirmed $54/$64 there's two prices g?
Camp/Bucket
It is taken off a member's webshop
March 14, 2013 @ 05:41 AM
lenryhouis

Post: 208

Join Date: Dec 2011

Location: Toronto

wallet
tee

gusset is nice not for the price tho
March 14, 2013 @ 05:42 AM
UndefeatedJK

Post: 734

Join Date: Sep 2011

Location: Southern California

http://alec.bigcartel.com/cdg-supreme-retail

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

March 14, 2013 @ 05:44 AM
iAmSofaKing

Post: 1508

Join Date: Jun 2011

Location: Toronto

havent been on the Supreme thread for a couple of weeks, any listed prices on the cdg pieces? 

edit: nvm 

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

March 14, 2013 @ 05:45 AM
tacobeans

Post: 22

Join Date: Mar 2013

havent been on the Supreme thread for a couple of weeks, any listed prices on the cdg pieces? 
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Half-Zip Wallet: $138
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Camp / Bucket Hat: $54 / $64
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Coaches Jacket:$248
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Tee:$80
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Gusset L/S: $298
Comme des Garçons SHIRT/Supreme Gusset S/S: $268

It's a few comments up.
March 14, 2013 @ 05:47 AM
chief

Post: 5913

Join Date: Feb 2008

Location: WA

$80?!?

so i shall not be copping the cdg tee

•••

March 14, 2013 @ 05:47 AM
BOPE

Post: 479

Join Date: Feb 2010

Location: Canada

thoughts on coaches jacket? not sure if it's worth $248 but i'm not sure what materials are being used
March 14, 2013 @ 05:47 AM
glasstables

Post: 291

Join Date: Mar 2013

$64 plus tax yep idk if going to the store is worth it anymore
March 14, 2013 @ 05:49 AM
Ye'

Post: 502

Join Date: Oct 2012

I told everyone it was $80. Where ya'll fuckbois at now that was saying $80 sounded dumb?

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top