March 13, 2013 @ 11:38 PM
________

Post: 877

Join Date: May 2012

Got size 9 in the Eras. And 10.5 in the Sk-8 Hi's.
NO SELLING
why u always do that? you try to sell shit in here all the time. lmao
March 13, 2013 @ 11:42 PM
mrteebonilla

Post: 5795

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Got size 9 in the Eras. And 10.5 in the Sk-8 Hi's.
NO SELLING
why u always do that? you try to sell shit in here all the time. lmao
thats why i got banned lmao
thats why im a new man cool

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 13, 2013 @ 11:46 PM
ryanbechillin

Post: 124

Join Date: Jun 2012

Anybody else find this dope?



ehh i didnt fuck with how he wore it.
March 13, 2013 @ 11:51 PM
kingsrule4ever

Post: 491

Join Date: Feb 2013

Kinda off topic but what the hell its better than anime.  What supreme item that you own do you wear the most?  It can be any supreme from any season. Mine is really random and I dont even like it that much but I wear my 8 ball beanie actually more than any other items I own.  
Giraffe camo camp. 

IG: kingsrule4ever

March 13, 2013 @ 11:53 PM
mrteebonilla

Post: 5795

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

How much is the PCL pocket tee goin to be
72

dat line

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 13, 2013 @ 11:56 PM
alvinhypebeast

Post: 207

Join Date: Feb 2012

Location: USA

Eras / Sk-8 Hi / Chukkas restock
March 13, 2013 @ 11:58 PM
TXbackpack

Post: 99

Join Date: Nov 2012

Kinda off topic but what the hell its better than anime.  What supreme item that you own do you wear the most?  It can be any supreme from any season. Mine is really random and I dont even like it that much but I wear my 8 ball beanie actually more than any other items I own.  
i wear my uptown hoodie way too often haha

marry em, bury em, leave the kids at the aquarium

March 13, 2013 @ 11:58 PM
mrteebonilla

Post: 5795

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Eras / Sk-8 Hi restock
10.5 in all 3
9 in era

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 13, 2013 @ 11:59 PM
¥OVnG ÇØSTÅNZå

Post: 43

Join Date: Feb 2013

restock in vanss!! gogogogogogo
March 13, 2013 @ 11:59 PM
Shinji Swagawa

Post: 120

Join Date: Nov 2012

How much is the PCL pocket tee goin to be
72
How much did the camo tee retail at?
March 14, 2013 @ 12:01 AM
SnapCrackPop

Post: 707

Join Date: Apr 2012

did they restock in any other sizes besides 10.5 and 9 for eras?
March 14, 2013 @ 12:02 AM
alvinhypebeast

Post: 207

Join Date: Feb 2012

Location: USA

did they restock in any other sizes besides 10.5 and 9 for eras?
9.5
March 14, 2013 @ 12:04 AM
TXbackpack

Post: 99

Join Date: Nov 2012

wish we knew more about what drops toma..been waiting for the  guatemala camp and water shorts for what feels like ages now..the stress of supreme season haha

marry em, bury em, leave the kids at the aquarium

March 14, 2013 @ 12:04 AM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

T shirt is $80
Wallet $148
March 14, 2013 @ 12:06 AM
ryanbechillin

Post: 124

Join Date: Jun 2012

How much is the PCL pocket tee goin to be
72

dat line
So basically people who have lives are fucked because they cant camp for a whole day...
March 14, 2013 @ 12:07 AM
SnapCrackPop

Post: 707

Join Date: Apr 2012

did they restock in any other sizes besides 10.5 and 9 for eras?
9.5
ahhh i need a 10
March 14, 2013 @ 12:08 AM
fsas213

Post: 52

Join Date: Nov 2012

I understand that the bling box tee has been released before right? How loing ago was it dropped?
first drop

he means as in when it was released before. and I wanna say '05 but tbh that's just a guess.
i think it was 2000, can't remember which season though
March 14, 2013 @ 12:09 AM
alvinhypebeast

Post: 207

Join Date: Feb 2012

Location: USA

Vans sold out
March 14, 2013 @ 12:10 AM
mengdynasty

Post: 303

Join Date: Mar 2012

Man I'm lightway sick the CDG tees $80.. Must be that back.
ya the back has to be CDG material

but imma cop red dots 
black dots look like doo-doo
Black > Red
The red dots will make you look like you have bacne. Also, the red box logo makes me care less for it. The camo is super clean but the red dots ruin it.
March 14, 2013 @ 12:14 AM
nickyeyes

Post: 9

Join Date: Dec 2011

Location: Philly

is that pcl pocket tee supposed to come out tomorrow, or is it just the cdg collab?
March 14, 2013 @ 12:15 AM
JayEffKay

Post: 892

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap


the real line. bang bang
March 14, 2013 @ 12:15 AM
YoungRizal

Post: 4030

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

PCL vans restocked

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

March 14, 2013 @ 12:15 AM
alvinhypebeast

Post: 207

Join Date: Feb 2012

Location: USA

PCL vans restocked
sold out...
March 14, 2013 @ 12:16 AM
mrfreeman

Post: 221

Join Date: Mar 2013

CDG is great and the collab is excellent but the prices are just way out there, there are tons of things that have way more value than these clothes.
March 14, 2013 @ 12:20 AM
Shinji Swagawa

Post: 120

Join Date: Nov 2012

how much did the camo pocket tee retail at?
March 14, 2013 @ 12:21 AM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

got a tee on hold for me tomorrow. Will decide if i like it by tomorrow night
March 14, 2013 @ 12:22 AM
mrteebonilla

Post: 5795

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

got a tee on hold for me tomorrow. Will decide if i like it by tomorrow night
ayo 0mar i pmd you gotta ask you somethin

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

March 14, 2013 @ 12:22 AM
kieranz

Post: 165

Join Date: Mar 2013

Location: Florida

what did the camo pocket tee retail at?
$72, the fit is a bit wider compared to the other tees.

FS: Utility Camo Camp - Supreme Vans Metallic Chukka

March 14, 2013 @ 12:23 AM
mrfreeman

Post: 221

Join Date: Mar 2013

CDG is great and the collab is excellent but the prices are just way out there, there are tons of things that have way more value than these clothes.
lol have you not seen the backwards box logos?
gtfo 
if you read my post, you would've known that i said the "collab is excellent".  yes, i saw the backwards box logos and for the second time dipshit, i dont think its worth the money. 
March 14, 2013 @ 12:24 AM
Shinji Swagawa

Post: 120

Join Date: Nov 2012

what did the camo pocket tee retail at?
$72, the fit is a bit wider compared to the other tees.
cheers smile

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top