[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

March 07, 2013 @ 20:47:40
D'ya think they'll be a CDG hoodie in the collection too? Looks like they've expanded the range with more shirts this year, still room?
you can see him wearing a black hoodie so i'm guessing yeah 
March 07, 2013 @ 20:48:29
Damn cdg on spring breakblinkyeyesThe true test
March 07, 2013 @ 20:49:36
Anyone who's grabbed a Fishtail mind helping me out with the fit of it? I'm a skinny guy, prolly about 5'11 ish. Should I be looking to cop medium or large?
Get a Large cause I'm 6' and skinny and the shoulders on the jacket are snug. Like if I have to reach far for something theres a lot of pressure on the shoulder/armpit area.
March 07, 2013 @ 20:51:27
my chukkas are more comfortable than most of my other shoes ^
word. you going to supla today?

IG: truyoo

March 07, 2013 @ 20:55:33
probs, why? ^

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

March 07, 2013 @ 20:56:12
yall slept on that cool ranch doritos taco drop
March 07, 2013 @ 20:56:25
Im stopping by supla in next 3 hours aswell.

Lillyhammer

March 07, 2013 @ 20:59:59
pmedddddddd

IG: truyoo

March 07, 2013 @ 21:02:04
Idk why some people are hating on the CDG pics. Looks a lot easier to wear a tee with some camo on the back, than a tshirt with huge ass polka dots all over it but that's just my opinion. Hopefully if they release a hoodie it'll be nice. Those half cabs don't look too bad either.
March 07, 2013 @ 21:02:49
Butthurt i didnt get a gt sticker with the gt shirt
March 07, 2013 @ 21:03:42
Grabbed the red liberty & was out by 11:07. Eras were gone. Applife.

Did'nt think the blue would sell out first. Those yellow tones be pissy.  

character based designer run brand since two-thousand nine. www.PLAANT.net

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 07, 2013 @ 21:05:32
Idk why some people are hating on the CDG pics. Looks a lot easier to wear a tee with some camo on the back, than a tshirt with huge ass polka dots all over it but that's just my opinion. Hopefully if they release a hoodie it'll be nice. Those half cabs don't look too bad either.
I know, right. Deff better looking then those polka dots
March 07, 2013 @ 21:05:34
#art          
March 07, 2013 @ 21:06:03
Managed to get a sz 8 era off a restock smokeyface

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

March 07, 2013 @ 21:08:11
Just copped the Blue and white striped beanie

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 07, 2013 @ 21:16:14
Originally posted by Inactive User
Managed to get a sz 8 era off a restock 
grats
you gon wear em?
na lol i was aimin for the sk8 if i were to wear any of them

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

March 07, 2013 @ 21:19:26
Grabbed the red liberty & was out by 11:07. Eras were gone. Applife.

Did'nt think the blue would sell out first. Those yellow tones be pissy.  
i was originally planning on getting the blue. i copped a few other things then i went back to blue, and it was still in stock. i processed a long fucking thought, then it sold out. wasnt expecting most people to feel it.
March 07, 2013 @ 21:21:25
i think the digi-print cdg tee, eye 5 panel, and a bucket hat and then i'm out for the season. still not sure whether to get plc color or black & white or the cdg digi print. any suggestions?
March 07, 2013 @ 21:22:09
old skools with that cdg camo would be flames but its not happening of course
but in that preview, chloe has on half cabs right?
Didn't even notice until you mentioned it, but yeah, looks like the same digi camo print on a pair of half cabs.
A fit with her shirt, shoes and the bucket hat would be clutch.

Cant wait for this collab, was hoping for a Friday drop like last year but i saw people saying next Sunday for shirts and hats. Shoes may drop in June like last year.
March 07, 2013 @ 21:30:03
How do you guys feel about the Military Peacoat?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 07, 2013 @ 21:42:05
If the Hoodie is just a reversed box logo it's a pass, hats look to busy, tee is pretty clean tho
i like the hats. 
March 07, 2013 @ 21:44:17
How do you guys feel about the Military Peacoat?
i like but too hot where I live... Hope it makes to sell been looking for a reliable black peacoat
March 07, 2013 @ 21:51:49
IDK how I feel about any of the CDG.
March 07, 2013 @ 21:53:45
how much should the paisley shirt (short sleeved button down) go for when it drops?

@playbyplaycole manager student normal person

March 07, 2013 @ 21:54:15
Originally posted by Inactive User
My shit from first drop still isn't here yet, waiting in the West sucks
LOL That is why you checkout immediately, the more minutes you contemplate, the more orders ahead of you are qued for fulfillment. Plan ahead so you don't have to wait as long.
same, im still waiting on my first order. what state you in? 

:0

March 07, 2013 @ 21:57:51
CDG Shirt is gonna be gone in like 30 seconds.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x