[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 11, 2013 @ 18:53
i'd love to get a loop collar shirt but its really not worth the $200+ price tag
Mar 11, 2013 @ 18:53
Rumored prices for the Supreme x COMME des GARCONS SHIRT collection:

Camp cap = $54 USD
Crusher hat = $54 USD
T-shirt = $54 USD
Loop Collar shirt = $230 USD
Coaches jacket = $250 USD
Gusset shirt = $367 USD
Half Cabs = $125 USD
Era = $110 USD

via Hignsnobiety
fuck, feeling that coaches jacket but's just a regular coaches jacket, don't wanna drop $250 on it
Mar 11, 2013 @ 18:53
Update on CDG Wallet photos, not the Supreme Collab but same wallet model. (Not my Photos)




#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Mar 11, 2013 @ 18:54
I'm still probably gonna cop on the supreme website, its 10 less on shipping. Hopefully it doesn't crash. 
Mar 11, 2013 @ 18:56
What time does the CDG items drop on DSM's website?
Mar 11, 2013 @ 18:59
If it's 200+ for the loop shirt I'd rather just get the coaches jacket.
Mar 11, 2013 @ 19:03
I cant figure out if i like or hate the cdg collab 

where the azn girls at

Mar 11, 2013 @ 19:04
how much were the CDG camps last season in pounds please?
Mar 11, 2013 @ 19:04
*double post
Mar 11, 2013 @ 19:07
This years CDG collab has it's ups and downs really. I wouldn't say it's trash, pretty solid. 
Coaches Jackets are strong.

Just really depends on what drops alongside this Collab for me. I'm messing with the wallets heavy though.

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Mar 11, 2013 @ 19:21
Ups: black dots
Downs: red dots
Mar 11, 2013 @ 19:25
Black Coaches Jacket Or Green Coaches Jacket?
Black Loop Collar or Green Loop Collar? 
Red tee or Black tee? 
Mar 11, 2013 @ 19:25
just brought my box logo to the dry cleaners, they looked at the tag and said they cant dry clean in, and if they just regular washed it, they would have to dry it and it would prly shrink....what in the flying fuck?? i told that bitch no way

Él Duderîno

Mar 11, 2013 @ 19:29
just brought my box logo to the dry cleaners, they looked at the tag and said they cant dry clean in, and if they just regular washed it, they would have to dry it and it would prly shrink....what in the flying fuck?? i told that bitch no way
Fam you're still going over this?

Just hand wash, plenty of youtube tutorials. Dry with a towel if you're going to do so, put the wet item in towel, and roll it, it will not distress any part of the item, then let it air dry. Win win, plus if you hand wash it won't get damaged unlike if you throw it in a machine.  

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Mar 11, 2013 @ 19:33
Feelin the buckets
Agreed black dot crusher is my top priority.  
Mar 11, 2013 @ 19:33
lol.. box logos don't shrink.

WTB: Supreme Vagina Tee White XL

Mar 11, 2013 @ 19:36
Originally posted by Inactive User
Ups: black dots
Downs: red dots
It's a good debate, but if I HAD to choose.

I would have to say:

Coaches Jackets: TIE, if a winner, Black Dots because of inner-jacket lining

Gusset Shirt: Red Dots

Loop Collar: TIE, couldn't go wrong

Tee: Red Dots, no question. 

Crusher Hat: Red Dots

Camp: Black Dots

Vans: ALL, haha

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Mar 11, 2013 @ 19:36
just brought my box logo to the dry cleaners, they looked at the tag and said they cant dry clean in, and if they just regular washed it, they would have to dry it and it would prly shrink....what in the flying fuck?? i told that bitch no way
Fam you're still going over this?

Just hand wash, plenty of youtube tutorials. Dry with a towel if you're going to do so, put the wet item in towel, and roll it, it will not distress any part of the item, then let it air dry. Win win, plus if you hand wash it won't get damaged unlike if you throw it in a machine.  
im still goin over it cause i thought dry cleaning would work, but it obviously didnt, im fine wit doin my washin techniques, its just a hassle that i dont have time for before i leave for vacation wit all these papers and shit i gotta do

Él Duderîno

Mar 11, 2013 @ 19:36
When supreme does bucket hats it's one size fits all? 
Mar 11, 2013 @ 19:40
just brought my box logo to the dry cleaners, they looked at the tag and said they cant dry clean in, and if they just regular washed it, they would have to dry it and it would prly shrink....what in the flying fuck?? i told that bitch no way
Fam you're still going over this?

Just hand wash, plenty of youtube tutorials. Dry with a towel if you're going to do so, put the wet item in towel, and roll it, it will not distress any part of the item, then let it air dry. Win win, plus if you hand wash it won't get damaged unlike if you throw it in a machine.  
im still goin over it cause i thought dry cleaning would work, but it obviously didnt, im fine wit doin my washin techniques, its just a hassle that i dont have time for before i leave for vacation wit all these papers and shit i gotta do
Better to do it yourself than have someone else rush and fuck your shit up, bacon neck boiis won't make it 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Mar 11, 2013 @ 19:41
^good call, thats why i was like fuck no im not gonna pay you to fuck my shit up lol

Él Duderîno

Mar 11, 2013 @ 19:42
I think this new CDG collection is kind of puzzling and maybe even ugly when you examine it up close and try to pick up on the influences behind this pattern.

However, when seen in the big picture, as a whole, this is probably the most revolutionary all-over print done in streetwear, a mix of the two patterns, digi-camo and polka dots. I think this is the kind of shit that will give you a heart attack when you see someone with it across the street.

WTB: Supreme Vagina Tee White XL

Mar 11, 2013 @ 19:43
I say black dots for gusset shirt
Mar 11, 2013 @ 19:43
When supreme does bucket hats it's one size fits all? 
Last season they came in 2 different sizes.
Mar 11, 2013 @ 19:44
just brought my box logo to the dry cleaners, they looked at the tag and said they cant dry clean in, and if they just regular washed it, they would have to dry it and it would prly shrink....what in the flying fuck?? i told that bitch no way
Fam you're still going over this?

Just hand wash, plenty of youtube tutorials. Dry with a towel if you're going to do so, put the wet item in towel, and roll it, it will not distress any part of the item, then let it air dry. Win win, plus if you hand wash it won't get damaged unlike if you throw it in a machine.  
im still goin over it cause i thought dry cleaning would work, but it obviously didnt, im fine wit doin my washin techniques, its just a hassle that i dont have time for before i leave for vacation wit all these papers and shit i gotta do
Its a fucking hoody, you sound dumb as fuck. Just wash it and hang it up. Next day you'll be fine. It's only a box logo not like its pyrex or something smokeyface
Mar 11, 2013 @ 19:47
Originally posted by Inactive User
This collab just proves that Supreme could put out the ugliest shit and people will still cop.
Solid opinion would read again.
Mar 11, 2013 @ 19:48
Fam you're still going over this?

Just hand wash, plenty of youtube tutorials. Dry with a towel if you're going to do so, put the wet item in towel, and roll it, it will not distress any part of the item, then let it air dry. Win win, plus if you hand wash it won't get damaged unlike if you throw it in a machine.  
im still goin over it cause i thought dry cleaning would work, but it obviously didnt, im fine wit doin my washin techniques, its just a hassle that i dont have time for before i leave for vacation wit all these papers and shit i gotta do
Its a fucking hoody, you sound dumb as fuck. Just wash it and hang it up. Next day you'll be fine. It's only a box logo not like its pyrex or something
pyrex?? get the fuck out

Él Duderîno

Mar 11, 2013 @ 19:48
When supreme does bucket hats it's one size fits all? 
Last season they came in 2 different sizes.
what are the measurements??? i usually rock a 7 3/8 fitted...

if the buckets are really $54, i'm going for both...that loop shirt is nice, but for $230 no way...
Mar 11, 2013 @ 19:49
Fam you're still going over this?

Just hand wash, plenty of youtube tutorials. Dry with a towel if you're going to do so, put the wet item in towel, and roll it, it will not distress any part of the item, then let it air dry. Win win, plus if you hand wash it won't get damaged unlike if you throw it in a machine.  
im still goin over it cause i thought dry cleaning would work, but it obviously didnt, im fine wit doin my washin techniques, its just a hassle that i dont have time for before i leave for vacation wit all these papers and shit i gotta do
Its a fucking hoody, you sound dumb as fuck. Just wash it and hang it up. Next day you'll be fine. It's only a box logo not like its pyrex or something
yeah man u def wanna dry clean a champion hoodie. lol
Mar 11, 2013 @ 19:55
What time does the CDG items drop on DSM's website?
Just before 11.00am last year but it crashed bad. Check this page if you want to see what it was like http://www.fuk.co.uk/threads/supreme_ss_2012?page=96
This topic is locked, replies are no longer accepted.