[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 09, 2013 @ 00:23
Got all my stuff last week...wasn't too keen on the drop yesterday...

I was surprised at the thin quality to the hoodie..Supreme hoodies are generally so thick n thirsty. This, not so much!

But lovin the new tin and tray...nice work Sup.

Ps..thanks for the complimentary Roses sticker - nice touch.



nice choices man, the pcl hoodie is a little thinner because its an s/s hoodie. but i didnt get it so i cant compare to any other summer hoodies. black on black jersey is  though.
Yeah sweet...Ps..I'm a chick so I guess I'll be able to pull off that Roses hoodie that most are saying they can't! You're a hellova guy if you can tho! Black on Black Jersey is def fire! 
Good pickups, no hate but what do you plan on using the box for. Was kinda interested in getting it haha but dont know what I'd do with it. 

8( x x )8

Mar 09, 2013 @ 00:27
nice choices man, the pcl hoodie is a little thinner because its an s/s hoodie. but i didnt get it so i cant compare to any other summer hoodies. black on black jersey is  though.
Yeah sweet...Ps..I'm a chick so I guess I'll be able to pull off that Roses hoodie that most are saying they can't! You're a hellova guy if you can tho! Black on Black Jersey is def fire! 
Good pickups, no hate but what do you plan on using the box for. Was kinda interested in getting it haha but dont know what I'd do with it. 
That's where you keep the rubbers.

For sale... http://www.ebay.com/sch/smone8/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3692

Mar 09, 2013 @ 00:34



fit pic of Hanes tee w/ bulletproof vest
    
How ill you keep it is the best secret. Best layer that underneath gawd.

www.RoastHOGGMANN.com

Mar 09, 2013 @ 00:35
Good pickups, no hate but what do you plan on using the box for. Was kinda interested in getting it haha but dont know what I'd do with it. 
That's where you keep the rubbers.
or that good good Tree...

Edit: Page 420 smokeyfacesmokeyface

2Ps

Mar 09, 2013 @ 00:36
"Don't ask me it's not for sale" Yet he had one up on his website... This dude is the worst. 
dudes really gonna bring a duffle to school smh
Mar 09, 2013 @ 00:39





PART 2
~GIJ&CO
http://www.gijboston.com/

www.gijboston.com

Mar 09, 2013 @ 00:44
Originally posted by Inactive User
yall faggots jelly of my box logo power?




you claim you're broke yet you still pay for supreme. you ain't fooling anybody faggot.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

Mar 09, 2013 @ 01:07


Is that a reverse Supreme logo on the back of the digi camo shirt?
Cant really make it out in the pic
Mar 09, 2013 @ 01:12
Sure is chap
Mar 09, 2013 @ 01:15
Originally posted by Inactive User
yall faggots jelly of my box logo power?



thats cool and all but why are u such a faggot?
Mar 09, 2013 @ 01:23
Owning multiple box logo hoodies = fuckboi
Mar 09, 2013 @ 01:30
Originally posted by Inactive User
yall faggots jelly of my box logo power?



I know you aint bout dat life hoe you dun sold these arready.
Mar 09, 2013 @ 01:32
HTF's Pic...
PLEASE LET THIS BE SATIRICAL. 

"The bears are attracted to the menstruation."

Mar 09, 2013 @ 01:32
waiting on these:



then im out. except for collabs.

Save yourself the money and just get a Staple shirt
as soon as i saw this recommendation... LOL. no bro, supreme's long sleeve shirt quality is >>>>>>>>>> that crap you got on this pic.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Mar 09, 2013 @ 01:33
Considering the CDG Shirt line is fairly expensive, how much do you guys think I'm looking at paying for these 3 items. Roughly of course.

Mar 09, 2013 @ 01:36
Considering the CDG Shirt line is fairly expensive, how much do you guys think I'm looking at paying for these 3 items. Roughly of course.

compared to last year, tee: 54, button-up: 298 (?)
bucket probably like 70

412

Mar 09, 2013 @ 01:38
Vans have digi camo shoes
Mar 09, 2013 @ 01:40
Copped the panelled parka and just waitng for it to ship. Ig im not feeling the fit what you think resale is gonna be like? Not really looking for a profit tho
Nah dude, keep it. wurthy cop.

"The bears are attracted to the menstruation."

Mar 09, 2013 @ 01:42
looks like wiz jumped on the PCL train



edit: id say this is page 420 appropriate lol

412

Mar 09, 2013 @ 01:44
waiting on these:



then im out. except for collabs.

Save yourself the money and just get a Staple shirt
as soon as i saw this recommendation... LOL. no bro, supreme's long sleeve shirt quality is >>>>>>>>>> that crap you got on this pic.
I think/hope he is kidding and saying the shirt looks like a shirt you can find from other, cheaper brands. Not suggesting that you buy one of the others, but saying it is unoriginal and played out. The mid section color split is old news, and this staple shirt has the exact color scheme.  Could be wrong tho- but if so I agree that the shirt is pretty lame.

Also, weak page 420. Lets see some ashtrays at work.

www.RoastHOGGMANN.com

Mar 09, 2013 @ 01:46
Considering the CDG Shirt line is fairly expensive, how much do you guys think I'm looking at paying for these 3 items. Roughly of course.

Tee- 44-54$
Button down- 250-265$
Bucket- 50-60$
is my guess
Mar 09, 2013 @ 01:48



wouldn't wear it out in the 2nd pic but here is a fit pic in mediums. relevance. new order all the way boyyyyy COACHELLA 2013

edit: yes i know.. before the windex bandit comments on this, you got me.
5'9 149

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Mar 09, 2013 @ 01:50
Considering the CDG Shirt line is fairly expensive, how much do you guys think I'm looking at paying for these 3 items. Roughly of course.

compared to last year, tee: 54, button-up: 298 (
bucket probably like 70
I can imagine the shirts with the buttoned collars and what looks like selvedge lining and digi camo sleeves being 298 but i was thinking the all over digi camo dot shirt would be slightly cheaper.
Mar 09, 2013 @ 01:51
Fit pic for the hanes 3 pack size small(in case anyone was curious). when I first opened it and tried it on, it was a bit too long. After 1 wash and 1 machine dry, it's still a little bit too long, but fits somewhat tighter. whatever tho LOL
5"10 128lb
Let the hating begin.

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

Mar 09, 2013 @ 01:54
^^no fit pic of the the bling and dorothy tho? prbly too big on you right? the tees runs a little big
Mar 09, 2013 @ 02:04
no fit pic of the the bling and dorothy tho? prbly too big on you right? the tees runs a little big
Got you covered. First one bling in medium(bad lighting), second one Dorothy in medium. Sorry for the bad quality lmao. 
Yeah they are a bit too big on me. And since they are pre-shrunk, I can't shrink them. Wish Supreme sold small tees.
5"10 128lb

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

Mar 09, 2013 @ 02:04

so much supreme in one picture
Mar 09, 2013 @ 02:06
Got all my stuff last week...wasn't too keen on the drop yesterday...

I was surprised at the thin quality to the hoodie..Supreme hoodies are generally so thick n thirsty. This, not so much!

But lovin the new tin and tray...nice work Sup.

Ps..thanks for the complimentary Roses sticker - nice touch.



nice choices man, the pcl hoodie is a little thinner because its an s/s hoodie. but i didnt get it so i cant compare to any other summer hoodies. black on black jersey is  though.
Yeah sweet...Ps..I'm a chick so I guess I'll be able to pull off that Roses hoodie that most are saying they can't! You're a hellova guy if you can tho! Black on Black Jersey is def fire! 
my bad for calling you man haha. girl with good taste in in supreme items is nice to see.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Mar 09, 2013 @ 02:09
Considering the CDG Shirt line is fairly expensive, how much do you guys think I'm looking at paying for these 3 items. Roughly of course.

compared to last year, tee: 54, button-up: 298 (
bucket probably like 70
I can imagine the shirts with the buttoned collars and what looks like selvedge lining and digi camo sleeves being 298 but i was thinking the all over digi camo dot shirt would be slightly cheaper.
maybe. its still that premium CDG construction and materials though and similar pieces from CDG SHIRT are like 350 btw

and are we still expecting wallets?

412

Mar 09, 2013 @ 02:14
http://www.youtube.com/watch?v=dvoajqYvxVI 


Fuckboi.
This topic is locked, replies are no longer accepted.