[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

March 06, 2013 @ 22:55:58 PM
Post: 529
Join Date: Oct 2012
will do, just bought it this way lol

@getrichactfamous

March 06, 2013 @ 22:57:11 PM
Post: 282
Join Date: Aug 2012
oh goddd nooo my SS account has been lost, now i have to rely on hb for drop info OH GOD NO!!
March 06, 2013 @ 22:58:09 PM
Post: 709
Join Date: Oct 2012
Location: Montreal
them people are selling $250 for each pair of vans pcl on ebay . dafuq?
March 06, 2013 @ 22:59:20 PM
Post: 88
Join Date: Oct 2012
pics 4 proof pussy
I'll post the pics when the shit comes in 

most of the stuff is L and XL, probably throw some fit pics to help out the normal sized people.
Its rough seeing all these little kids drowning in their mediums.


Got it in yesterday, its good to be swivft, you want fit pics let me know

EBAY: JAFLASH23 Jordans, Nikes, Rare Supreme

March 06, 2013 @ 23:02:00 PM
Post: 435
Join Date: Nov 2012
Worn my schminx hoodie once, and maybe tried it on around the house twice, i've never stored anything in the front pocket, but i've just looked at it and there's a small hole that's been torn next to the lower left stitching of the rectangle shaped pocket. Any one else had this?
That quality smokeyface
March 06, 2013 @ 23:02:04 PM
Post: 630
Join Date: May 2011
Originally posted by Inactive User
Anybody got a fit pic of the tussin?
Heard that shit was wack in person
It is.
Very thin, very short in length. Selling a Maroon Large for those tht lack swivness for retail
Yeah its so fucking short.

Like wtf do they not know that that lifestyle won't make it?
March 06, 2013 @ 23:02:32 PM
Post: 709
Join Date: Oct 2012
Location: Montreal
camo cadet loookin good
March 06, 2013 @ 23:03:19 PM
Post: 167
Join Date: Nov 2012
Does anyone know how the Lee Scratch Perry tee's fitted? I like my t shirts baggy so I usually go for a large over a medium, should I just stick with that? Cheers
March 06, 2013 @ 23:11:26 PM
Post: 88
Join Date: Oct 2012
Does anyone know how the Lee Scratch Perry tee's fitted? I like my t shirts baggy so I usually go for a large over a medium, should I just stick with that? Cheers
from what i remember I had an XL and it seemed big, ended up selling it before wearing it so cant tell how it would be after a wash

EBAY: JAFLASH23 Jordans, Nikes, Rare Supreme

March 06, 2013 @ 23:12:43 PM
Post: 1543
Join Date: Oct 2012
Location: UCLA
oh goddd nooo my SS account has been lost, now i have to rely on hb for drop info OH GOD NO!!
Cool story, bruh
March 06, 2013 @ 23:14:49 PM
Post: 195
Join Date: Feb 2013
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
It is.
Very thin, very short in length. Selling a Maroon Large for those tht lack swivness for retail
Yeah its so fucking short.

Like wtf do they not know that that lifestyle won't make it?
Haha srsly doe, on the low its thinner then my walmart LS 
March 06, 2013 @ 23:18:10 PM
Post: 136
Join Date: Feb 2013
i need that kingston shirt.  need it.  anyone have an idea when that will drop?
March 06, 2013 @ 23:18:28 PM
Post: 5
Join Date: Jan 2013
Originally posted by Inactive User
IM DYING OF THIRST
(Invalid img)
March 06, 2013 @ 23:20:34 PM
Post: 119
Join Date: Dec 2012
Is everything droping online tomorrow? or in store only?
March 06, 2013 @ 23:25:01 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
oh goddd nooo my SS account has been lost, now i have to rely on hb for drop info OH GOD NO!!
This wasn't funny the first time you posted it. Go back to Facebook smokeyface
March 06, 2013 @ 23:26:46 PM
Post: 5
Join Date: Jan 2013


dat quality
Just a heads up, been meaning to post this but keep forgetting. If you have the bullet bottle opener on your keychain, I would leave it at home before going to the airport. I had a similar bullet keychain a few years ago and it was confiscated by TSA at the security gate, even though it was obviously empty and not a live round.
March 06, 2013 @ 23:27:36 PM
Post: 203
Join Date: Jan 2013
http://i47.tinypic.com/b7xge9.jpg

Just received my itemssmokeyface
March 06, 2013 @ 23:28:52 PM
Post: 66
Join Date: Mar 2013
No shipping conf email yet, anyone in the same boat? Ordered the day of first drop
same with me homie
March 06, 2013 @ 23:29:46 PM
Post: 1580
Join Date: Nov 2011
Location: Canada


dat quality
Just a heads up, been meaning to post this but keep forgetting. If you have the bullet bottle opener on your keychain, I would leave it at home before going to the airport. I had a similar bullet keychain a few years ago and it was confiscated by TSA at the security gate, even though it was obviously empty and not a live round.
kinda self explanatory, dont bring a bullet to a airport, even if it isn't live, like this one seems pretty obvious to me....
March 06, 2013 @ 23:34:14 PM
Post: 203
Join Date: Jan 2013
Originally posted by Inactive User
http://i47.tinypic.com/b7xge9.jpg
Just received my itemshttp://cdn.hypebeast.com/wp-content/themes/hypebeast-v9/images/vb-smilies/icon_cool.gif 
March 06, 2013 @ 23:35:26 PM
Post: 89
Join Date: Mar 2013
I'll post the pics when the shit comes in 

most of the stuff is L and XL, probably throw some fit pics to help out the normal sized people.
Its rough seeing all these little kids drowning in their mediums.


Got it in yesterday, its good to be swivft, you want fit pics let me know
Fits of the Cats and white Dorothy tee please
March 06, 2013 @ 23:39:09 PM
Post: 176
Join Date: Aug 2012
how you guys feelin about the basketball warm upp?
March 06, 2013 @ 23:43:38 PM
Post: 3
Join Date: Mar 2013
Location: Uptown
I'm really excited for that Croc Strap Camp. You guys think the material of the cap is the same material as the standard Canvas Camp?
March 06, 2013 @ 23:44:54 PM
Post: 5
Join Date: Jan 2013


dat quality
Just a heads up, been meaning to post this but keep forgetting. If you have the bullet bottle opener on your keychain, I would leave it at home before going to the airport. I had a similar bullet keychain a few years ago and it was confiscated by TSA at the security gate, even though it was obviously empty and not a live round.
kinda self explanatory, dont bring a bullet to a airport, even if it isn't live, like this one seems pretty obvious to me....
Of course, but its easy to forget if its on your keychain and you've been taking it for granted.
March 06, 2013 @ 23:49:00 PM
Post: 601
Join Date: Mar 2013
Location: NJ
Anyone who got the bling deck. Y'all gonna skate it or be an herb and hang it on your wall? I mean after all it is a skateboard.

8( x x )8

March 06, 2013 @ 23:49:58 PM
Post: 988
Join Date: Oct 2012
Location: Iowa
Just a heads up, been meaning to post this but keep forgetting. If you have the bullet bottle opener on your keychain, I would leave it at home before going to the airport. I had a similar bullet keychain a few years ago and it was confiscated by TSA at the security gate, even though it was obviously empty and not a live round.
kinda self explanatory, dont bring a bullet to a airport, even if it isn't live, like this one seems pretty obvious to me....
Of course, but its easy to forget if its on your keychain and you've been taking it for granted.
i love the obvious attempt to show the audi sign..

Él Duderîno

March 06, 2013 @ 23:53:41 PM
Post: 1168
Join Date: Sep 2012
Saw a pic on instagram earlier. It wasnt somebody I follow so ill see if I can find it again and post it...but anyway the kid rides for supreme and had on the angler camp.  Im guessing its dropping as well as the sports stack.
March 06, 2013 @ 23:57:45 PM
Post: 221
Join Date: Mar 2013
second order just shipped lol, ordered the audrey tee 30 mintues after my other purchases :|
March 07, 2013 @ 00:04:12 AM
Post: 601
Join Date: Mar 2013
Location: NJ
Note: Anyone ever think about how much product the guys at the store giveaway. Lets say each store gets x amount of product in for selling. Now factor in how much goes to 
-Employees
-Friends of the employees
-Odd future
-Anyone who hangs with odd future and skates
-Pros
-Musical artists
-Celebrities
-By the time they're done with that, there's a good chunk gone from whatever goes out on the stores that's for sale. Or you think there's a separate stock for them?

8( x x )8

March 07, 2013 @ 00:10:24 AM
Post: 793
Join Date: Jan 2010
Location: BK
Note: Anyone ever think about how much product the guys at the store giveaway. Lets say each store gets x amount of product in for selling. Now factor in how much goes to 
-Employees
-Friends of the employees
-Odd future
-Anyone who hangs with odd future and skates
-Pros
-Musical artists
-Celebrities
-By the time they're done with that, there's a good chunk gone from whatever goes out on the stores that's for sale. Or you think there's a separate stock for them?
Those items are not in their inventory typically that they give away.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x