[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Mar 08, 2013 @ 03:21
Info on parent's house
Mar 08, 2013 @ 03:21
humorous read http://www.complex.com/style/2012/07/the-10-types-of-people-that-shop-at-supreme/#galleryS
Yeah I've seen this before. The pic with the old Asian couple wearing all the bape shit kills me haha
Mar 08, 2013 @ 03:22

What the fuck Givenchy?
Mar 08, 2013 @ 03:23
Thanks for all of the love, appreciate it. Also since a few people seemed interested in the jeans, here's the patch on the back. I know its not "Supreme" but hopefully I won't get too much hate. I'd def recommend getting these jeans if you're thinking about getting into raw. Great price and amazing fit.

What's the brand name?
Mar 08, 2013 @ 03:24
Supreme x The Hundreds tee!!!!
Mar 08, 2013 @ 03:24
RESTOCK ON CROSSES REVERSIBLE BOMBER


Order #321409
.................................................................
Crosses Reversible Bomber
Style: Black
Size: Large
Price: $218 
.................................................................
cart total: $218
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $228
.................................................................
cool.  maybe like 3 days ago

Fucktard we been developed a ratio

Mar 08, 2013 @ 03:24
Thanks for all of the love, appreciate it. Also since a few people seemed interested in the jeans, here's the patch on the back. I know its not "Supreme" but hopefully I won't get too much hate. I'd def recommend getting these jeans if you're thinking about getting into raw. Great price and amazing fit.

What's the brand name?
Naked and Famous. Jeans are Vintage Nudes.
Mar 08, 2013 @ 03:28
that wall is not a bathroom
Mar 08, 2013 @ 03:28
Supreme x The Hundreds tee!!!!
what an educated first post. 

fag

Mar 08, 2013 @ 03:29
humorous read http://www.complex.com/style/2012/07/the-10-types-of-people-that-shop-at-supreme/#galleryS
"Skaters
Just kidding. Real skaters don’t shop here."

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 08, 2013 @ 03:30
I copped a crewneck this drop. nothing else exciting smh
Mar 08, 2013 @ 03:34
Trading a motion logo hoody. For a Japan box logo motion logo tee and xodus tee a good trade guys? 
if the motion logo is in good condition i would say no but to each his own

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

Mar 08, 2013 @ 03:35
Trading a motion logo hoody. For a Japan box logo motion logo tee and xodus tee a good trade guys? 
if the motion logo is in good condition i would say no but to each his own
ya just do what you want to do..if you feel you got the use out of the hoodie and want those tees go ahead

PCL Vans (Eras) sz 8, FW12: Black Liberty Camp, Last Supper Ash Tray, Tan D&D Camp, & Proxy Services PM me for Prices! II #RIPMrTeeBonilla

Mar 08, 2013 @ 03:41
how long were the crosses up for?

WTB: Dogs and Ducks Chore Jacket. Size Medium. Navy WTB: Dogs and Ducks Shirt. Size Medium. Navy

Mar 08, 2013 @ 03:42
damn, only if supreme re-released the vans MC collab 
Mar 08, 2013 @ 03:45
how long were the crosses up for?
red barely sold out
Mar 08, 2013 @ 03:49
Damn my man should have got an large in the Schminx hoodie. Mad young B 
Mar 08, 2013 @ 03:52



FUCK! When are these dropping!? and anyone got a price estimate on them?

I got 600$ ready for these. plan on copping Black and White!

Only item i'm scared of my swiftness failing me.

smokeyfacesmokeyfacesmokeyface man im fucking drooling looking at these pics. 
Mar 08, 2013 @ 03:54
Mar 08, 2013 @ 03:56
Rolex video is down...why?  

Fucktard we been developed a ratio

Mar 08, 2013 @ 03:58



FUCK! When are these dropping!? and anyone got a price estimate on them?

I got 600$ ready for these. plan on copping Black and White!

Only item i'm scared of my swiftness failing me.

man im fucking drooling looking at these pics. 
i know bruh perfect for that upcoming summer weather 
Mar 08, 2013 @ 04:00
Rolex video is down...why?  

also im not gonna lie...after re-looking at all the new CdG collab pics i want all of it...'cept maybe the t-shirt...don't even know why...probably because it's CdG worn by Dill and Sevingy...
Man I wonder if they X'd the collab. And yeah I never said the CDG drop was wack. I'm feeling the tee and the camp. 
Mar 08, 2013 @ 04:02



FUCK! When are these dropping!? and anyone got a price estimate on them?

I got 600$ ready for these. plan on copping Black and White!

Only item i'm scared of my swiftness failing me.

man im fucking drooling looking at these pics. 
i know bruh perfect for that upcoming summer weather 
These joints won't be that much. I say around 168-200+. 
Mar 08, 2013 @ 04:03
Originally posted by Inactive User
Don't wanna cop the CDG collab so much as I wanna fuck chloe while she's wearin it, maybe i'm just a perv, you know dill was right there too though
u know u wanna fuck her while she's sleeping

412

Mar 08, 2013 @ 04:06
Sorry if this was asked but I cant seem to find the answer. How much were the CDG tees last year?

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

Mar 08, 2013 @ 04:06
Ignore this...
Mar 08, 2013 @ 04:08
that tyler kid does it again. kelly green sports stack 5 panel first to sell out
Mar 08, 2013 @ 04:10
8 ball coaches last season had pile lining and was around 148 
schminx is lighter and jersey lined. maybe ~130

Inactive User

Mar 08, 2013 @ 04:10
not too stoked on my olive flannel 5-panel and really wish i got oatmeal or burgundy instead
Mar 08, 2013 @ 04:19
What do you guys think about this seasons CDG?yay or gay?
This topic is locked, replies are no longer accepted.