January 14, 2013 @ 10:21 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

I think they'd go with someone real late 90s like a-team
 

would probably sell very well in japan
January 14, 2013 @ 10:45 PM
January 14, 2013 @ 10:48 PM
swel666

Post: 241

Join Date: Jun 2012

Supreme x World Industries
the struggle
explain..
well you see 
world industries is sold at wally world with plastic wheels, plastic trucks, and plastic bearings. i havent even seen an actual world industries deck in a skate shop in years
Can't say I'm aware of this, haven't seen any world gear in a while. Just thought I'd throw it out there since I know Supreme used to stock the brand.. brings back good memories from my high school days so I'd welcome a collab, not that it has anymore chance of becoming reality than most of these suggestions..
word

6

January 14, 2013 @ 10:51 PM
yooooo

Post: 146

Join Date: Jul 2012

Mark Gonzales photo print tee
January 14, 2013 @ 10:54 PM
BobaTeaFett

Post: 408

Join Date: Apr 2012

I think they'd go with someone real late 90s like a-team
 

would probably sell very well in japan
damn...bowers park brings back so many memories
January 14, 2013 @ 11:23 PM
protoscum1990

Post: 441

Join Date: Dec 2012

itll be cool to have "the worlds most interesting man" (dos equis) printed on a shirt.tho its never gonna happen itll be funny to look at
January 14, 2013 @ 11:36 PM
getrichactfamous

Post: 1503

Join Date: Oct 2012

does anyone know when supreme changed up the fit of their tees? #wutseason

@getrichactfamous

January 14, 2013 @ 11:51 PM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

itll be cool to have "the worlds most interesting man" (dos equis) printed on a shirt.tho its never gonna happen itll be funny to look at
Supreme would have to pay me to wear that shit.
prolly have a shirt like that at target if you wanna check

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

January 14, 2013 @ 11:52 PM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

Lol so many shitty would-be collabs being spewed in here, whats the point of that?
January 14, 2013 @ 11:56 PM
cartercooper

Post: 44

Join Date: Jul 2012

supreme X the gonz is overdue, would def cop that

G*O*N*E* ltd. coming soon

January 15, 2013 @ 12:07 AM
secretsociety

Post: 871

Join Date: Jun 2014

Location: DC

supreme X the gonz is overdue, would def cop that
It already happened but not really any great peices from that collection IMO pretty sure there's a crew on eBay for like 70 bucks

سبحان

January 15, 2013 @ 12:09 AM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

supreme X the gonz is overdue, would def cop that
It already happened but not really any great peices from that collection IMO pretty sure there's a crew on eBay for like 70 bucks
XL 14 min. left http://www.ebay.com/itm/Supreme-Gonz-Vintage-1994-Box-logo-Crewneck-Rare-/181060675595?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item2a280ea80b

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

January 15, 2013 @ 12:16 AM
mrteebonilla

Post: 5789

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Real Talk: Are any of you guys going to be wearing Supreme (assuming it's even still around by then) in like your late 30's and 40's?
depends how my money is lookin cuz if its good then i will wear the grown man shit like the oxfords and shit

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

January 15, 2013 @ 12:21 AM
jahbink

Post: 65

Join Date: Jul 2012

Location: Arlington, VA

supreme X the gonz is overdue, would def cop that
http://www.supremenewyork.com/previews/fallwinter2012/jackets/m  artwork by gonz

o-)--

January 15, 2013 @ 12:32 AM
jahbink

Post: 65

Join Date: Jul 2012

Location: Arlington, VA

what is the quality like on supreme pants

o-)--

January 15, 2013 @ 12:34 AM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Real Talk: Are any of you guys going to be wearing Supreme (assuming it's even still around by then) in like your late 30's and 40's?
Some items, yes.  Will I be wearing camp caps w/ flowers on them, no.  Do you wear the same clothes now that you wore when you were 13?  ...no, but some items like button downs, flannels, chinos, jackets, etc etc are timeless.  

Ralph Lauren is timeless but you're not going to see a 45 year old man wearing one of those flashy ass big pony city shirts looking like a rapper.

Fuck Tha Opps...No Love City

January 15, 2013 @ 12:35 AM
rezmo.

Post: 247

Join Date: Jan 2013

Location: California.

Real Talk: Are any of you guys going to be wearing Supreme (assuming it's even still around by then) in like your late 30's and 40's?
depends how my money is lookin cuz if its good then i will wear the grown man shit like the oxfords and shit
Shit idgaf ill be wearing box logos my whole life lol.

Another bottle in the brain.

January 15, 2013 @ 12:39 AM
rezmo.

Post: 247

Join Date: Jan 2013

Location: California.

what is the quality like on supreme pants
It's fine. They're like levis quality.

Another bottle in the brain.

January 15, 2013 @ 12:40 AM
jahbink

Post: 65

Join Date: Jul 2012

Location: Arlington, VA

what is the quality like on supreme pants
It's fine. They're like levis quality.
do you know how they fit?

o-)--

January 15, 2013 @ 12:58 AM
Black Adam

Post: 1390

Join Date: Aug 2012

what is the quality like on supreme pants
It's fine. They're like levis quality.
do you know how they fit?
They fit like pants...
January 15, 2013 @ 01:00 AM
WGM

Post: 243

Join Date: Mar 2012

Real Talk: Are any of you guys going to be wearing Supreme (assuming it's even still around by then) in like your late 30's and 40's?
some items i guess. im guessing ill still be wearing jackets. not much of tees though.
January 15, 2013 @ 01:26 AM
cartercooper

Post: 44

Join Date: Jul 2012

supreme X the gonz is overdue, would def cop that
http://www.supremenewyork.com/previews/fallwinter2012/jackets/m  artwork by gonz
idk i'd like tees with his art work and like a snapback or some shit b/c im a broke boy and i can't cop no 200 dollar jacket

G*O*N*E* ltd. coming soon

January 15, 2013 @ 01:58 AM
swel666

Post: 241

Join Date: Jun 2012

Lol so many shitty would-be collabs being spewed in here, whats the point of that?
what is the point of this thread 

6

January 15, 2013 @ 02:11 AM
kr00kd

Post: 1946

Join Date: Jun 2014

Location: beach

what is the quality like on supreme pants
It's fine. They're like levis quality.
do you know how they fit?
Straight, fairly relaxed. Not baggy but not slim either. 

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

January 15, 2013 @ 02:34 AM
THEBIGNB

Post: 1344

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

#ice #lemonlime

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

January 15, 2013 @ 02:44 AM
cartercooper

Post: 44

Join Date: Jul 2012

#ice #lemonlime
Supreme X Gatorade 
that would be terrible

G*O*N*E* ltd. coming soon

January 15, 2013 @ 02:50 AM
THEBIGNB

Post: 1344

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

that would be fucking amazing, fuck you smokin on?

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

January 15, 2013 @ 02:59 AM
cartercooper

Post: 44

Join Date: Jul 2012

I dont think it would be that great, i dont think i'd like "Box Logo Gatorade Bottle" 
idk if i couldn't fuck with it, maybe I'm just more of a Powerade or Propel guy lol  

G*O*N*E* ltd. coming soon

January 15, 2013 @ 03:01 AM
protoscum1990

Post: 441

Join Date: Dec 2012

I dont think it would be that great, i dont think i'd like "Box Logo Gatorade Bottle" 
idk if i couldn't fuck with it, maybe I'm just more of a Powerade or Propel guy lol  
waaaaaaaaaaaaaattttttt i think a gatorade collab would be crazy....a box logo wit the signature gatorade thunder bolt in place of the "r" in supreme.i think itll be crazy
January 15, 2013 @ 04:04 AM
john0966

Post: 251

Join Date: Aug 2012

Location: Pennsylvania

Edit************

Shoes n shit http://hypebeast.com/forums/sneakers/forum/topic/187366/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/181940/?topic_page=1#post-3725825


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top