Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 6, 2013 @ 01:44 AM
Black Adam

Post: 1331

Join Date: Aug 2012

Will it drop thursday??

Where art thou Supreme Guru?

hypebeast.com/forums/apparel/204982

March 6, 2013 @ 01:44 AM
hdperdomo

Post: 70

Join Date: Mar 2013

Why do ppl post fit pics of SOLD OUT items?
Not like you can go and cwap these on supremenewyork.uk
And the kid w the PCL shorts, bling tee and fake yeezys please fall back, fall back please
because people are waiting for their orders and want to see it on people? Or wanna see how it is if they buy for resale...
WORD
March 6, 2013 @ 01:47 AM
mrfreeman

Post: 205

Join Date: Mar 2013

smh @ these kinda niggas these days confused 
they even gotta have fake supreme cases  
March 6, 2013 @ 01:48 AM
bsm1017

Post: 992

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

random thought, but why do people think the workers at Supreme NY are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??

Él Duderîno

March 6, 2013 @ 01:51 AM
leoncloud

Post: 15

Join Date: Aug 2012

Location: Bay Area

Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.

Leon Cloud. phoclouds.tumblr.com

March 6, 2013 @ 01:51 AM
Black Adam

Post: 1331

Join Date: Aug 2012

random thought, but why do people think the workers at Supreme are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??
You obviously never dealt with them.

hypebeast.com/forums/apparel/204982

March 6, 2013 @ 01:52 AM
Black Adam

Post: 1331

Join Date: Aug 2012

Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.
You asked about an item that already dropped. suprised confused
http://www.supremenewyork.com/shop/decks/power-corruption-lies-cruiser/black

hypebeast.com/forums/apparel/204982

March 6, 2013 @ 01:52 AM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

HMU if anyone is looking to get rid of a fishtail in a large. Need one. 
March 6, 2013 @ 01:54 AM
brothersport

Post: 376

Join Date: Nov 2012

@iamsu he asked about the crusher not the cruiser.
March 6, 2013 @ 01:54 AM
bennyy

Post: 220

Join Date: May 2012

Will it drop thursday??

Where art thou Supreme Guru?
love the white, but black is more of my color...

WTB: Supreme SS12 Floral Shorts (Medium)

March 6, 2013 @ 01:55 AM
jamez9

Post: 248

Join Date: Aug 2012

Location: Chapel Hill

Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.
You asked about an item that already dropped.  
http://www.supremenewyork.com/shop/decks/power-corruption-lies-cruiser/black
he said crusher not cruiser, -.-& to answer your question, nobody knows..
March 6, 2013 @ 01:56 AM
wee-bey

Post: 23

Join Date: Mar 2013

Would anyone mind posting fit picks of the cadet varsity?
March 6, 2013 @ 01:56 AM
Black Adam

Post: 1331

Join Date: Aug 2012

@iamsu he asked about the crusher not the cruiser.
Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.
oh my bad sorry b. I totally skimmed over it. sad

hypebeast.com/forums/apparel/204982

March 6, 2013 @ 01:57 AM
BasedBlong

Post: 812

Join Date: Aug 2012

Will it drop thursday??

yep. these and water shorts and kennedy and matador and crusher. and eveything else in the whole season. everybody can stop asking now. 

TYBG #fraillyfe COZYBOY

March 6, 2013 @ 01:57 AM
hdperdomo

Post: 70

Join Date: Mar 2013

smh @ these kinda niggas these days  
they even gotta have fake supreme cases  
And write supreme in Instagram, no fucking way... Genocide is needed
March 6, 2013 @ 01:59 AM
californiarider

Post: 391

Join Date: Apr 2012

Location: Fullerton

the thirst is real for these now. can't believe i slept 

I just bought the blue colorway, excited to see how they are

IG: @thesupersun

March 6, 2013 @ 01:59 AM
BasedBlong

Post: 812

Join Date: Aug 2012

random thought, but why do people think the workers at Supreme NY are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??
yea seriously, any worker ive "dealt with" were actually pretty cool. ive only been to the london and ny stores though so idk about the rest..

TYBG #fraillyfe COZYBOY

March 6, 2013 @ 02:03 AM
leoncloud

Post: 15

Join Date: Aug 2012

Location: Bay Area

Will it drop thursday??

yep. these and water shorts and kennedy and matador and crusher. and eveything else in the whole season. everybody can stop asking now. 
Goodlookin

Leon Cloud. phoclouds.tumblr.com

March 6, 2013 @ 02:06 AM
hounds

Post: 106

Join Date: Oct 2012

random thought, but why do people think the workers at Supreme NY are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??
think about the people that roll through, and the questions they are asked, I'd probably be a little edgy as well on some days.
March 6, 2013 @ 02:07 AM
bsm1017

Post: 992

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

random thought, but why do people think the workers at Supreme are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??
You obviously never dealt with them.

random thought, but why do people think the workers at Supreme NY are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??
yea seriously, any worker ive "dealt with" were actually pretty cool. ive only been to the london and ny stores though so idk about the rest..
i never have, but i have friends back home in NY who says their just regular people, like ive heard there are like "rules" on how to go in there haha...like im not a fuckboii or anything, and neither are they, they just go in and look around and see what they want and ask if they got it in stock....like a normal store

Él Duderîno

March 6, 2013 @ 02:10 AM
ASAC Schrader

Post: 1835

Join Date: Mar 2011

Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.
You asked about an item that already dropped.  
http://www.supremenewyork.com/shop/decks/power-corruption-lies-cruiser/black
you took the L here Iamsu. dude even provided a link 4 the hat.

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

March 6, 2013 @ 02:14 AM
foreigner

Post: 413

Join Date: Nov 2012

Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.
You asked about an item that already dropped.  
http://www.supremenewyork.com/shop/decks/power-corruption-lies-cruiser/black
you took the L here Iamsu. dude even provided a link 4 the hat.
If you're gonna be an asshole at least be right. Let this failure be a lesson to all of us to never fail this hard
March 6, 2013 @ 02:15 AM
Trill O'Reilly

Post: 131

Join Date: Jan 2013

Got my goods in today. Ya boy couldn't use all his tax refund..

March 6, 2013 @ 02:18 AM
Dino Spumoni

Post: 724

Join Date: Apr 2009

Location: CT

Sk8-His should be about $110 right?
March 6, 2013 @ 02:20 AM
supreme2013whiteboi

Post: 197

Join Date: Feb 2013

Any word of when this is dropping?
http://www.supremenewyork.com/previews/springsummer2013/hats/power-corruption-lies-crusher
Are you dumb or?
Why do people gotta be xtra on this forum? A nigga came here to get a simple answer bruh. Be coo.
You asked about an item that already dropped.  
http://www.supremenewyork.com/shop/decks/power-corruption-lies-cruiser/black

That you IamSu? The dude on Who Booty ft John Hart? Let me get on a track with you, your verse is dragon b
PM MEcool
March 6, 2013 @ 02:20 AM
THEBIGNB

Post: 1273

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

Naw, fits perfect without the hoodie.I ain't frail doe...also the v neck ain't even really a v neck, if I wear a under tee you cant even see the tee, v neck is real tight. All around a great fitting shirt. the sleevs are baggy, perfect for a hoodie underneath. @Chris

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

March 6, 2013 @ 02:21 AM
leoncloud

Post: 15

Join Date: Aug 2012

Location: Bay Area

How much yall think the crusher bucket hat will be? 

Leon Cloud. phoclouds.tumblr.com

March 6, 2013 @ 02:33 AM
brothersport

Post: 376

Join Date: Nov 2012

^ Probably around $50 or $60
March 6, 2013 @ 02:45 AM
streetclothes23

Post: 273

Join Date: Jun 2012

Anyone notice supreme being VERY stingy about stickers this year? Spent $300 only got 2 stickers. Last Spring they sent me a whole ziploc bag full.

Anyone have the schminx stickers? I've been looking everywhere for them. Were they Japan only??

WTB: Full Size Baseball Bat, Bike Chain, XL MagLite.

March 6, 2013 @ 02:52 AM
itsgart

Post: 655

Join Date: Apr 2012

random thought, but why do people think the workers at Supreme NY are total dicks?? theyre just normal fuckin people doin a normal retail job...they arent different than anywhere else??
at supla every time i've gone everyones cool with me

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top