[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

February 28, 2013 @ 23:51:10 PM
Post: 1277
Join Date: Feb 2013
japan site still has bling decks.

fat boy need a 10 piece

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 01, 2013 @ 00:01:27 AM
Post: 816
Join Date: Aug 2012
teal bling logo
grey dorothy
navy schminx pullover.
my fucking card was declined several times. by 11:05 black cats tee and all colors of the fucking jersey were sold out.
still happy with my order though. psyched nonetheless 

Fuck yall

March 01, 2013 @ 00:02:30 AM
Post: 115
Join Date: Jan 2013
Ight. Im broke now.

lawx bohgo

March 01, 2013 @ 00:02:34 AM
Post: 6552
Join Date: Feb 2008
Location: WA
ya'll are fuckin up if you buy that liberty new era

fairyboy lifestyle might not make it

•••

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 01, 2013 @ 00:08:43 AM
Post: 252
Join Date: Aug 2012
Location: Chapel Hill
Collab email will most likely be vans nothing to get excited about kids 
idk b im kinda hyped for some pcl authentics
March 01, 2013 @ 00:08:58 AM
Post: 1622
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area, CA
Im really curious on what stickers i get haa

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

March 01, 2013 @ 00:09:21 AM
Post: 670
Join Date: Sep 2007
Location: I still hate missy.
someone sell me a roses football top in white, red or black (preferably black) LARGE
$180 if u want a gold sz L 
lol worst colorway fuck boy
March 01, 2013 @ 00:15:24 AM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
japan site still has bling decks.
Frailsians don't skate 
March 01, 2013 @ 00:19:02 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
Originally posted by Inactive User
japan site still has bling decks.
Frailsians don't skate 

hansum is 4ever

March 01, 2013 @ 00:20:16 AM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
Lol koston is black...
March 01, 2013 @ 00:21:13 AM
Post: 74
Join Date: Feb 2013
So much for that bullet bottle opener sitting there
Glad I didn't cop it since people are saying theirs is already chipping.
March 01, 2013 @ 00:21:25 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
Originally posted by Inactive User
Lol koston is black...
lol stop.

hansum is 4ever

March 01, 2013 @ 00:22:51 AM
Post: 269
Join Date: Nov 2012
The swiftness was not with me...Got pulled away at like 11:00 to work on a speech thing, check back on the webstore at 11:05 and everything I wanted was gone..I must train with the monks of swivness more and let nothing distract me.
March 01, 2013 @ 00:24:19 AM
Post: 670
Join Date: Sep 2007
Location: I still hate missy.
lol @ the pcl. Ill laugh in dudes face whos wearing that shit hahah
March 01, 2013 @ 00:25:35 AM
Post: 240
Join Date: Feb 2013
Originally posted by Inactive User
japan site still has bling decks.
Frailsians don't skate 




Hsu, Cao, and Daewon, just to name a few.
March 01, 2013 @ 00:26:14 AM
Post: 269
Join Date: Nov 2012
lol @ the pcl. Ill laugh in dudes face whos wearing that shit hahah
Word, sometimes you gotta pull yourself out of the 'buy every supreme item that's hyped' mindset and think 'If I saw a dude on the street wearing that what would I think?'

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 01, 2013 @ 00:27:55 AM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
Originally posted by Inactive User
it's funny how the hype for the jerseys are greater than the PCL now, After the jerseys sold out faster than anybody expected it to be.

well thats how I see it.
I dunno cuh jerseys always sell out instantly. 

Remember the split tank? I was traveling and hit a tunnel like 10 seconds after the drop when I came out the other side, they were sold out 9 ways.
Those were a harder cop than any collab I've ever seen, no lie.
i know they sold out fast but i don't see why people say it was so hard, i was able to cop the red/black on my phone. 
March 01, 2013 @ 00:29:07 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Fuck your Shipping Confirmation emails....its all about the UPS Shipping notifications smokeyface

Got 2 of my packages will be here monday (so they say) and the 3rd order has yet to be shipped. Not stressin though since that just has 1 hat and 1 tee

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

March 01, 2013 @ 00:31:45 AM
Post: 1622
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area, CA
Fuck your Shipping Confirmation emails....its all about the UPS Shipping notifications 

Got 2 of my packages will be here monday (so they say) and the 3rd order has yet to be shipped. Not stressin though since that just has 1 hat and 1 tee
Yeah i got tha UPS shippin email! smokeyface

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

March 01, 2013 @ 00:32:37 AM
Post: 326
Join Date: Jan 2013
Location: $ucka Free City
Fuck your Shipping Confirmation emails....its all about the UPS Shipping notifications 

Got 2 of my packages will be here monday (so they say) and the 3rd order has yet to be shipped. Not stressin though since that just has 1 hat and 1 tee
how long does it typically take you to receive your stuff? mybad for the noob question
March 01, 2013 @ 00:32:52 AM
Post: 858
Join Date: May 2012
Originally posted by Inactive User
japan site still has bling decks.
Frailsians don't skate 



Hsu, Cao, and Daewon, just to name a few.
How u gonna leave out Malto the gawd
March 01, 2013 @ 00:33:32 AM
Post: 670
Join Date: Sep 2007
Location: I still hate missy.
lol @ the pcl. Ill laugh in dudes face whos wearing that shit hahah
Word, sometimes you gotta pull yourself out of the 'buy every supreme item that's hyped' mindset and think 'If I saw a dude on the street wearing that what would I think?'
my boy bought the hoodie and shorts. I mean this is the same dude who dyed his hair blond in the midst of this OF hype. I sit back and just think "why am i cool with you"
March 01, 2013 @ 00:34:39 AM
Post: 76
Join Date: Aug 2010
someone sell me a roses football top in white, red or black (preferably black) LARGE
$180 if u want a gold sz L 
lol worst colorway fuck boy
haha hell yeah
March 01, 2013 @ 00:36:52 AM
Post: 694
Join Date: Nov 2012
that worker shirt in blue smokeyface
March 01, 2013 @ 00:36:53 AM
Post: 7
Join Date: Feb 2013
Does anyone know what supreme jacket this is? I have searched the internet for hours and cant find anything.

http://postimage.org/image/kisx77in7/

http://postimage.org/image/csgaukyzb/

http://postimage.org/image/qh8mao4sr/

March 01, 2013 @ 00:38:08 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Fuck your Shipping Confirmation emails....its all about the UPS Shipping notifications 

Got 2 of my packages will be here monday (so they say) and the 3rd order has yet to be shipped. Not stressin though since that just has 1 hat and 1 tee
how long does it typically take you to receive your stuff? mybad for the noob question
no problem...it all depends on where you live...i live in OH and i usually get my package on the following mon/tues and wednesday the lastest (if i order on thursday)

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x