[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

February 28, 2013 @ 15:31:38
Everyone wishing eachother good luck like this is war
February 28, 2013 @ 15:31:43
29 mins leftsmokeyface

#BucNation #FV #prayforcooper

February 28, 2013 @ 15:31:56
the waiting game thou

i thought u was leaving with no internet for a long time bruh what happend
February 28, 2013 @ 15:32:00
goodluck to all

#BucNation #FV #prayforcooper

February 28, 2013 @ 15:34:10
ah the thirst ... dont care if i cop or not .. whats meant to be is meant to be .. i dont have a foolproof method for 1st drop .. after this tho, no failure blushing

fukasignature.com ... glad we have these back tho

February 28, 2013 @ 15:34:30
no,no,no my swiftness game isnt ready enough
February 28, 2013 @ 15:34:47
Wishing you all a server crash and your items in the cart stay frozen .... HOLLA!
February 28, 2013 @ 15:34:53
February 28, 2013 @ 15:35:18
ah the thirst ... dont care if i cop or not .. whats meant to be is meant to be .. i dont have a foolproof method for 1st drop .. after this tho, no failure
Spoken like a true fuckboy.
February 28, 2013 @ 15:35:24
teal shminx and navy gt in da cart 
February 28, 2013 @ 15:36:16
29 mins left
fraud. 1 hour 25 minutes. 
February 28, 2013 @ 15:36:34
he got a point doe ive never missed 1 item when it wasnt the first drop

first drop is just soo
February 28, 2013 @ 15:37:42
where is davonte???
February 28, 2013 @ 15:37:47
unemployed i ended up going with alpha team so we got internet
February 28, 2013 @ 15:37:51
what's the resell like on those PCL hoodies right now?
February 28, 2013 @ 15:38:11
i gotta admit doe, copping 6 item got a nigga stressfull

but hey i hope everyone get want they want
6 got you stressed? lol Im going for 23 of the items but im prepared and got the swiftness of the cwap gods
February 28, 2013 @ 15:38:19
what's the resell like on those PCL hoodies right now?
Don't fucking worry about it.
February 28, 2013 @ 15:38:21
the 4 things i want arent that hyped and im an xl...i should be set

Él Duderîno

February 28, 2013 @ 15:38:28
hey im 6'3 and im interested in the rose bowl jersey .. large or XL 
February 28, 2013 @ 15:38:36
ah the thirst ... dont care if i cop or not .. whats meant to be is meant to be .. i dont have a foolproof method for 1st drop .. after this tho, no failure
Spoken like a true fuckboy.
gtfo 

u live by the supreme die by the supreme .. i got plenty of gear to wear if i miss anything this time, and ive never missed except the AF1s when MY laptop died LOL .. 

fuckboi my ass... keep believin this brand is the only thing that matters LOL

fukasignature.com ... glad we have these back tho

February 28, 2013 @ 15:38:56
hey im 6'3 and im interested in the rose bowl jersey .. large or XL 
XXL and it drops next week .. gtfo

fukasignature.com ... glad we have these back tho

February 28, 2013 @ 15:39:15
If anyone wears that robitussin tee......hahaha
February 28, 2013 @ 15:39:23
Todd, your posts on here and niketalk are hilarious

keep hypebeasting buddy
February 28, 2013 @ 15:39:43
unemployed i ended up going with alpha team so we got internet

i see u alpha niggasmokeyface

and to all the 2013 new members yall should post ur comfirmation email to see what u coppedsmokeyface we all do dat
February 28, 2013 @ 15:39:46
ah the thirst ... dont care if i cop or not .. whats meant to be is meant to be .. i dont have a foolproof method for 1st drop .. after this tho, no failure
Spoken like a true fuckboy.
gtfo 

u live by the supreme die by the supreme .. i got plenty of gear to wear if i miss anything this time, and ive never missed except the AF1s when MY laptop died LOL .. 

fuckboi my ass... keep believin this brand is the only thing that matters LOL
Sorry about missing a shit collab. Stay taking L's fuckboy
February 28, 2013 @ 15:39:48
he got a point doe ive never missed 1 item when it wasnt the first drop

first drop is just soo
its not the 1st drop thirst, its my checkout method that doesnt work 1st drop LOL

fukasignature.com ... glad we have these back tho

February 28, 2013 @ 15:39:54
feels like the superbowl for hypebeasts

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

February 28, 2013 @ 15:40:33
You guys think the plain pocket tee is worth it?
February 28, 2013 @ 15:40:41
If anyone wears that robitussin tee......hahaha
What you tryna say? 
February 28, 2013 @ 15:40:55
Originally posted by Inactive User
Todd, your posts on here and niketalk are hilarious

keep hypebeasting buddy
youre worse homie ... dumbass questions on niketalk LOL .. you obviously are new to that game probably a teenager .. 

im a grown man no time for the dumb shit lets just all buy what we want (or want to sell) and move on

fukasignature.com ... glad we have these back tho

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x