Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
February 28, 2013 @ 10:05 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

The good stuff sold out unbelievably fast on the site. Lolol, glad to b from NYC str8 in-store fuk a webstore bruh
is that a dope couture sticker ? 

L
What's wrong w/ Dope Couture?  You actin like it's DMND or TH...  Kid Robot is more of an L than Dope...

Fuck Tha Opps...No Love City

February 28, 2013 @ 10:07 PM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

Warehouse number?
February 28, 2013 @ 10:08 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

If anything I buy doesn't sell out in the first 5 mins I call and cancel my order...why waste my time with non-hype items?

Fuck Tha Opps...No Love City

February 28, 2013 @ 10:10 PM
Knuckles

Post: 736

Join Date: Jul 2012

Location: Florida

If anything I buy doesn't sell out in the first 5 mins I call and cancel my order...why waste my time with non-hype items?
lol

#BucNation #FV #prayforcooper

February 28, 2013 @ 10:12 PM
Misa <3

Post: 642

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

perfecto in BLACK size LARGE restocked!
February 28, 2013 @ 10:12 PM
Knuckles

Post: 736

Join Date: Jul 2012

Location: Florida

lmaoo
i see a whole bunch of confirmation numbers on instagram for supreme orders
someone explain to me how this gets them cancelled?
call supreme, tell them u wanna cancel an order, give them the order #
lmaoo thats hilarious. ive seen 3 or 4. what a way to fuck someones day up
do it aha. please do it to some 1 with a jersey aha
phone #?
u dont need mine to do it
no dumbass the supreme number
i want to cancel 312667
oh aha idk its not on the site

#BucNation #FV #prayforcooper

February 28, 2013 @ 10:13 PM
budNkix

Post: 11

Join Date: Feb 2013

The good stuff sold out unbelievably fast on the site. Lolol, glad to b from NYC str8 in-store fuk a webstore bruh
is that a dope couture sticker ? 

L
What's wrong w/ Dope Couture?  You actin like it's DMND or TH...  Kid Robot is more of an L than Dope...
Lol right @chicagoLDRS i really just liked how the sticker looked it aint that deep haha
February 28, 2013 @ 10:13 PM
haole

Post: 2

Join Date: Feb 2013

How does one go about ordering different styles of the same item? I want all three colors of the water shorts.
February 28, 2013 @ 10:14 PM
budNkix

Post: 11

Join Date: Feb 2013

If anything I buy doesn't sell out in the first 5 mins I call and cancel my order...why waste my time with non-hype items?
lol
Lolol
February 28, 2013 @ 10:16 PM
mrteebonilla

Post: 5763

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

smh at niggas really trying to cancel orders...just take the L and on to the next drop

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

February 28, 2013 @ 10:18 PM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

Most of its gone. Copped back on the 21st.

February 28, 2013 @ 10:19 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Just got that ship confirm. Supreme on their grind today. If you don't have it sorry but ya beat son. 
Don't troll, there's been times when I've NEVER recieved a conf email nor the UPS email and my shit still came.  

Fuck Tha Opps...No Love City

February 28, 2013 @ 10:22 PM
JIBBA

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: Boston

Most of its gone. Copped back on the 21st.

you keep all them dolladolla resale bills in yo pockets? mrpockets?

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

February 28, 2013 @ 10:24 PM
Wompy

Post: 241

Join Date: Feb 2013

Most of its gone. Copped back on the 21st.


you keep all them dolladolla resale bills in yo pockets? mrpockets?

Sorta. I gotta pay for college somehow. Most people hate resellers but most of my customers live in areas where they can't buy supreme so i dont look at it that way.

I'm also keeping some stuff for myself. Wish I had kept the yellow fishtail but thats long gone T__T

also bracing from incoming hate
February 28, 2013 @ 10:25 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

Missed out on the jersey, shit sold fast. Got the red bomber, the piece I really wanted. 

I might save up another 100 bucks to cop the jersey on ebay but probably won't. Who knows. 
February 28, 2013 @ 10:27 PM
bostonstrangler

Post: 489

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

God damn I've never ever seen anyone more thirsty or more stupid than Knuckles

FS SUPREME BLACK CROSSES BOMBER AND WHITE CHAMPIONSHIP JERSEY SZ. MED. PM FOR INFO.

February 28, 2013 @ 10:28 PM
pw

Post: 66

Join Date: May 2012

Location: DMV

i got 4 things, done at 11:00 exactly, no shipping..my buddy got out a little after me, with 6 things including the PCL, he got his shipping..douchey shit

same here
February 28, 2013 @ 10:29 PM
WGM

Post: 243

Join Date: Mar 2012

just got the shipping confirmation 
February 28, 2013 @ 10:29 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

The good stuff sold out unbelievably fast on the site. Lolol, glad to b from NYC str8 in-store fuk a webstore bruh
Is this you?

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Bling-Box-Logo-Tee-Size-L-/300868836026?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item460d2e1aba

If not, that's funny.

If yes, fuckouttahere
February 28, 2013 @ 10:32 PM
supreme2013whiteboi

Post: 197

Join Date: Feb 2013

SupremeWhiteBoisInDis
February 28, 2013 @ 10:32 PM
never_nervous

Post: 306

Join Date: May 2011

Ordered at 11:00 exactly conformation at 10:00. Just got my shipping email too. Got a fishtail, bling box and pcl. It was really easy to cop. I had an auto fill for my address, had my card number on my clip board so I just pasted it in and had my Cvv and exp date typed on my google search bar so I just rewrote it. Just some tips for next time.
February 28, 2013 @ 10:34 PM
budNkix

Post: 11

Join Date: Feb 2013

Damnnn ni
The good stuff sold out unbelievably fast on the site. Lolol, glad to b from NYC str8 in-store fuk a webstore bruh
Is this you?

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Bling-Box-Logo-Tee-Size-L-/300868836026?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item460d2e1aba

If not, that's funny.

If yes, fuckouttahere
Yooo lmfaoo these pple are vultures wtf im not posting no more pics shxt cray @squids wow good lookin out bruh 
February 28, 2013 @ 10:35 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

Damnnn ni
The good stuff sold out unbelievably fast on the site. Lolol, glad to b from NYC str8 in-store fuk a webstore bruh
Is this you?

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Bling-Box-Logo-Tee-Size-L-/300868836026?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item460d2e1aba

If not, that's funny.

If yes, fuckouttahere
Yooo lmfaoo these pple are vultures wtf im not posting no more pics shxt cray @squids wow good lookin out bruh 
No problem B. Sucks that people pull that shit
February 28, 2013 @ 10:37 PM
mengdynasty

Post: 269

Join Date: Mar 2012

#noconfirmationlife

your not getting shit dude.

on the other hand i got my shipping email at 2:11 today.
lol JIBBA and his role on earth giving no one hope on their orders with no confirmation email.

I never got one for my CDG shit, but it went through. Rely on your bank/credit statements over an email and if you really want to make sure just call the warehouse in like two days so they care to answer.
February 28, 2013 @ 10:38 PM
budNkix

Post: 11

Join Date: Feb 2013

Damnnn ni
The good stuff sold out unbelievably fast on the site. Lolol, glad to b from NYC str8 in-store fuk a webstore bruh
Is this you?

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Bling-Box-Logo-Tee-Size-L-/300868836026?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item460d2e1aba

If not, that's funny.

If yes, fuckouttahere
Yooo lmfaoo these pple are vultures wtf im not posting no more pics shxt cray @squids wow good lookin out bruh 
No problem B. Sucks that people pull that shit
no words for that. just wowwww. I forgot to throw the camo cadet jacket up in the pic too im buggin
February 28, 2013 @ 10:38 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

Pretty excited for the red bomber. Bunch of people complaining it's really thin, it's a spring/summer jacket. Why would they make a warm jacket for summer? Also a reason why they don't use the crossgrain cotton in winter. 
February 28, 2013 @ 10:44 PM
pattshreds

Post: 603

Join Date: Jun 2012

Location: South Shore

blue and green pocket tee
dark blue and coral oxford
blue and pink diamond 
orange leopard 
mustard fishtail
camo pocket tee
dorothy tee
bling tee
russin tee

pissed i missed on the PCL sweat shorts - i completely forgot about them
you didnt miss out on those, they were $136. you got good items.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

February 28, 2013 @ 10:49 PM
Misa <3

Post: 642

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

got ma shipping confirmation
cant wait to see those stickers!
February 28, 2013 @ 10:49 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

What's your guys' favorite schott collab? I think mine's probably the bomber jacket from a year ago, that lining + the fit of the piece make it look really appealing, can't find any for a reasonable price though. 

February 28, 2013 @ 10:54 PM
bostonstrangler

Post: 489

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

This perfecto is the best collaboration they've done with schott.  The jacket is iconic and that deep red interior is gorgeous.  Unfortunately my medium is a little big on me when I was hoping for a tighter fit.  If anyone wants to trade their small for a medium, I am VERY interested.

FS SUPREME BLACK CROSSES BOMBER AND WHITE CHAMPIONSHIP JERSEY SZ. MED. PM FOR INFO.


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top