[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Feb 28, 2013 @ 16:49
Cuffed beanies still sitting...
laughing at me for being my demise in getting the black roses.
Feb 28, 2013 @ 16:49
Originally posted by Inactive User
Get your shitty ass overpriced shoes out of the supreme thread.
lol Bred 11's are not shitty.... where are you coming from man, you must be a midwest head who wears 40 dollar vans authentic's and a mitchell and ness cap eh?
lol just stop

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Feb 28, 2013 @ 16:50
Originally posted by Inactive User
I don't know a thing about swiftness guys I swear

You act like it was hard to cop the bred's? They produced over 500,000 pairs lol
right, talk to us when you cop a pair of YEEZY
Feb 28, 2013 @ 16:50
if it says pending transaction on your online bank statement does that mean my order went through? i still havent got my email conformation 
Feb 28, 2013 @ 16:50
Originally posted by Inactive User
YOU LAMES TALKING ABOUT COPPING JORDANS 

GET OUT OF HERE WITH THAT HOOD RAT SHIT 
and wearing anything that tyler wears isn't "hood rat"
What thread are you in homie?

Why you keep going on about some dunks like any of us give a shit?
Feb 28, 2013 @ 16:50
Only copped one PCL hoodie cuz i got greedy with my 2nd order...

but spent $773 total for 3 orders :x
are you even old enough to work 

credit cards are a bitch

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Feb 28, 2013 @ 16:51
Good moment to got some posts smokeyface
Feb 28, 2013 @ 16:51
Only copped one PCL hoodie cuz i got greedy with my 2nd order...

but spent $773 total for 3 orders :x
lmaoooo $773 FOR WHAT
Feb 28, 2013 @ 16:51
Originally posted by Inactive User
I don't know a thing about swiftness guys I swear

if u got the royal 1s online consider your self taylor swift 

sold out alot faster then the wc 3 '88
I missed on the corks, only time ive ever struck out on NDC.  those are limited AF =/
Feb 28, 2013 @ 16:51
Does anyone know if either shop still has the black on black jersey? Need that in my life.... Anybody doing proxys?
Feb 28, 2013 @ 16:52
Only copped one PCL hoodie cuz i got greedy with my 2nd order...

but spent $773 total for 3 orders :x
lmaoooo $773 FOR WHAT
got 2 fuck camps, 2 tan camo utilities, PCL hoodie, teal/black bling tees, grey/white dorothy, ash tray, Gold Bling deck/case, and black rose jersey

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Feb 28, 2013 @ 16:52
Man all these order confirmations in my gmail got me tinglin. 

It's been a while supreme.. It's been a while..
Feb 28, 2013 @ 16:52
Does anyone know if either shop still has the black on black jersey? Need that in my life.... Anybody doing proxys?
need some 2, but recession, fuck europe 
Feb 28, 2013 @ 16:53
Originally posted by Inactive User
Man all these order confirmations in my gmail got me tinglin. 

It's been a while supreme.. It's been a while..
smokeyface

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Feb 28, 2013 @ 16:54
did anyone else have a problem with the scroll bar not showing up on the shop?

#BucNation #FV #prayforcooper

Feb 28, 2013 @ 16:54
Originally posted by Inactive User
Man all these order confirmations in my gmail got me tinglin. 

It's been a while supreme.. It's been a while..
amen
Feb 28, 2013 @ 16:54
$1200 dollars later... 4 orders... resell game gna be tight.

+ www.tallcans.org +

Feb 28, 2013 @ 16:54
Does anyone know if either shop still has the black on black jersey? Need that in my life.... Anybody doing proxys?
Cmon buddy, sold out like a decade ago
Feb 28, 2013 @ 16:54
Originally posted by Inactive User
YOU LAMES TALKING ABOUT COPPING JORDANS 

GET OUT OF HERE WITH THAT HOOD RAT SHIT 
.
Feb 28, 2013 @ 16:55
Originally posted by Inactive User
Man all these order confirmations in my gmail got me tinglin. 

It's been a while supreme.. It's been a while..
been about 3 months
Feb 28, 2013 @ 16:55
I feel hb can be such a loving family at times

(WTB) Tyson XL , gold bar pendant, yankees box XL

Feb 28, 2013 @ 16:56
TREAT YO SELF
 
Feb 28, 2013 @ 16:56
After all, the most hyped item gotta be the football jersey smokeyface
fuck off PCL
Feb 28, 2013 @ 16:56
Going back to add a beanie was the biggest mistake.
Black roses slipped away fast.
u didnt have the swiftness

ig supremecellar

Feb 28, 2013 @ 16:57
restock on navy crosses ALL SIZE
Feb 28, 2013 @ 16:58
Originally posted by Inactive User
Get your shitty ass overpriced shoes out of the supreme thread.
lol Bred 11's are not shitty.... where are you coming from man, you must be a midwest head who wears 40 dollar vans authentic's and a mitchell and ness cap eh?
11s in general wack as fuck b. cant take anyone serious with them shits on.
everyone i see with bred, concords and cool greys look like fuck boys and rachet lame bitches b.

anyways. looks like this is the first and last drop for me for a while till summer actually hits. cause all i care about this season are the jerseys and the raft. smokeyface

hansum is 4ever

Feb 28, 2013 @ 16:58
I feel hb can be such a loving family at times
LOL
Feb 28, 2013 @ 16:59
Got 2 Fuck Camps and Red Camo Utitlty Camps $80 shipped PM me
tony come on i know you know better than that. that camp resale life aint gonna make it. shouldve saved up to cop bling hoodies
Feb 28, 2013 @ 16:59
Got 2 Fuck Camps and Red Camo Utitlty Camps $80 shipped PM me
don't tempt me
Feb 28, 2013 @ 16:59
I got cart jacked on the PCL, and I feel like I'm one of the few that actually liked it, I'm pretty heated its whatever though.
i feel u son but i have a feeling that it will restock
This topic is locked, replies are no longer accepted.