[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Feb 28, 2013 @ 16:02
in and out.
Feb 28, 2013 @ 16:02
black bling and white cats in and out at 8 sooo much better than waiting in the supLA line

Bout it, Bout it

Feb 28, 2013 @ 16:02
damn...shit was real...PCL hoodie is gone

Fucktard we been developed a ratio

Feb 28, 2013 @ 16:02
Got everything I want. Just need that conformation email smokeyface
Feb 28, 2013 @ 16:02
I got everything I wanted. blushing
Feb 28, 2013 @ 16:02
Two orders in less than 1 minute. Easy day smokeyface

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

Feb 28, 2013 @ 16:03
pcl sweatshirts $136? idk how i didnt find that out beforehand but i dont even want them anymore 

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Feb 28, 2013 @ 16:03
I literally check out at 11:00am

Bang

Feb 28, 2013 @ 16:03
GOT WHAT I WANTED AND I AM GOING BACK TO SCHLEEEP!
Feb 28, 2013 @ 16:03
SWIFTNESSS
Feb 28, 2013 @ 16:03
damn....copped the PCL but that shit sold out in literally seconds

IG: _pierce

Feb 28, 2013 @ 16:03
EZ PZ FUK YAH

G SHIT- http://hypebeast.com/forums/apparel/197260#3929239

Feb 28, 2013 @ 16:03
PLC sold out less than a min fuck!!!!!!!! not swift enough!

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Feb 28, 2013 @ 16:03
Red and Black jerseys sold out with the quickness!
Feb 28, 2013 @ 16:03
congrats to the swift ones blushing

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Feb 28, 2013 @ 16:03
in and out. White roses jersey, black bling tee. 
I was thinking way too long if I should of copped a hat...

ya boy was kind of rusty b

hansum is 4ever

Feb 28, 2013 @ 16:03
I literally check out at 11:00am
not impressed unless you check out at 10:59

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Feb 28, 2013 @ 16:03
6 items in 30 second nigga MY SWIFTNESS IS BULLETPROOF FUX WITH ME
Feb 28, 2013 @ 16:03
I had the swiftness, had checkout filled in seconds after the shop was open, then realised the shop doesn't ship to the uk. I flopped. 
Feb 28, 2013 @ 16:03
PCL x2.  peace
Feb 28, 2013 @ 16:03
4 pcl hoodies, 2 bling tees, paneled parka. real shit though ill trade a black fishtail in xl for one of my pcls
Feb 28, 2013 @ 16:03
Mission complete smokeyface


LTE bands will make her dance.

Feb 28, 2013 @ 16:03
got my black jersey
Feb 28, 2013 @ 16:04
lol wtf @ the PCL
Feb 28, 2013 @ 16:04
Confirmation at 10:59 son!
Black football and red utility!

SUP

Feb 28, 2013 @ 16:04
easy for my cop - but i see that pcl hoodie never had a chance lol

WTB: Supreme M-51 S/S 10 M51

Feb 28, 2013 @ 16:04
in and out. White roses jersey, black bling tee. 
I was thinking way too long if I should of copped a hat...

ya boy was kind of rusty b

HANSUM NEVER FAIL BELEE DAT
Feb 28, 2013 @ 16:04
my card got declined =(

whole plan foiled!
Feb 28, 2013 @ 16:04
fuck that shit with the pcl god damit 
Feb 28, 2013 @ 16:04
cheaaaa got the navy jersey before it sold out

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0