December 5, 2013 @ 04:02 AM
MF Gooze

Post: 415

Join Date: Sep 2013

My consolation cops were gonna be the skeet shirt and the 505s but they took the shirt down... Sucks working for FedEx way out in the fucking country. Missed the fleece cuz of that shit.
December 5, 2013 @ 04:05 AM
primelore

Post: 79

Join Date: Dec 2012

Shout to everybody who go the field pullover before Ye wore it 
got mine at 11:00am, day it released.still got receipt
December 5, 2013 @ 04:05 AM
kingsrule4ever

Post: 498

Join Date: Feb 2013

Already asked but will someone with knowledge of previous season resale prices give a prediction of resale prices this year?
Don't be that guy.

IG: kingsrule4ever

December 5, 2013 @ 04:06 AM

Inactive

Already asked but will someone with knowledge of previous season resale prices give a prediction of resale prices this year?
Don't be that guy.
I live in Australia so until Supreme starting shipping here resale is the only hope I've got unfortunately...
December 5, 2013 @ 04:08 AM
Based Boy

Post: 1275

Join Date: Feb 2013

im going for camo, don't be surprised when someone fucks your bitch and you couldnt even see him because he blended in so well. yeah that would be me

camoboyz, cant see me riding in the rolls royce
coppin bogos cuz im drake i ghostride the whip
started from the bottom, now im at the top, watchin your bitch strip




-CaterTRILLA
December 5, 2013 @ 04:10 AM
paulywalnuts

Post: 3464

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

drake with the heat tho

Fucktard we been developed a ratio

December 5, 2013 @ 04:10 AM
Misa <3

Post: 710

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal



ferg in the purp fleece
grail inbound i tried to tell y'all
base on this pic, he looks good
December 5, 2013 @ 04:11 AM
ember

Post: 396

Join Date: Oct 2013

Location: Chicago



ferg in the purp fleece
grail inbound i tried to tell y'all
base on this pic, he looks good

pause
December 5, 2013 @ 04:15 AM
erwin22

Post: 75

Join Date: May 2012

sold my box logo hoodie last week. kinda over supreme to be honest. gonna keep some pieces that aren't too loud or hyped though. good luck to everyone tomorrow though. not to sound corny but for people copping a hoodie for the first time, its a great great feeling.
December 5, 2013 @ 04:17 AM
ogkushnostems

Post: 5

Join Date: Dec 2013

Already asked but will someone with knowledge of previous season resale prices give a prediction of resale prices this year?
$300 Camo
$265 Black
$220-$250 All other CW
this is some douchebaggery at its finest. i see people are coming forward about the members of this forum just creating a black hole for the brand. keep the resell talk away from here
December 5, 2013 @ 04:18 AM
cabbage_giant

Post: 265

Join Date: Jun 2013

Holy shit. Black moleskin size medium RESTOCK! Thank you lord! My prayers have been answered. smile
December 5, 2013 @ 04:19 AM
Attractant

Post: 331

Join Date: May 2012

Location: 310

Already asked but will someone with knowledge of previous season resale prices give a prediction of resale prices this year?
$300 Camo
$265 Black
$220-$250 All other CW
this is some douchebaggery at its finest. i see people are coming forward about the members of this forum just creating a black hole for the brand. keep the resell talk away from here
fool you have one post don't be talking about the good of the forum when you haven't been on the forum for more than a day

Iced out Arizona boyz

December 5, 2013 @ 04:20 AM
Anthos

Post: 1575

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

Ghost ride tha whip is a bay area Oakland ca thing not a faget Drake thing...Snow Camo on deck tho

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

December 5, 2013 @ 04:21 AM
xafriaf

Post: 3788

Join Date: Aug 2012

Location: California

Shout to everybody who go the field pullover before Ye wore it 
got mine at 11:00am, day it released.still got receipt
When I saw it in the store, I though the tree bark camos were goofy. Now look at them 
December 5, 2013 @ 04:23 AM
Based Boy

Post: 1275

Join Date: Feb 2013

Ghost ride tha whip is a bay area Oakland ca thing not a faget Drake thing...Snow Camo on deck tho


im in the background fucking your main thot

-Caterpillar
December 5, 2013 @ 04:24 AM
copperhead

Post: 264

Join Date: Sep 2008

Location: LOS ANGELES

I'm going for White tomorrow, tis' the season. 
December 5, 2013 @ 04:27 AM
PinoyWonder

Post: 105

Join Date: Jul 2011

Im lining up for the box logos tomorrow. What supreme item should I wear? I have a feathers, lodge, and safari camper hat. For tops i have a teal box logo and a goblin tee underneath? I also have flyknits and apc to complement my supreme. Finna be stuntin on these pinoy phaggots
December 5, 2013 @ 04:28 AM
tunnelno5

Post: 471

Join Date: May 2010

Location: Los Angeles, CA

yo my bad about being out of the loop, did they drop the camo field jackets already? the red one on top of a black bogo would be clean

http://tunnelno5.bandcamp.com http://tunnelno5.tumblr.com http://www.youtube.com/user/TUNNELNO5beats/videos http://twitter.com/tunnelno5

December 5, 2013 @ 04:29 AM
joeyflvcko

Post: 53

Join Date: Jun 2013

got a final tomorrow at 11:30, blessed was I
December 5, 2013 @ 04:29 AM
YoungRizal

Post: 4160

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

Already asked but will someone with knowledge of previous season resale prices give a prediction of resale prices this year?
$300 Camo
$265 Black
$220-$250 All other CW
Too bad production number this year is probably 2x the previous year. Won't be that much after 2 weeks

Instagram: @esoJlaziR

December 5, 2013 @ 04:29 AM
xafriaf

Post: 3788

Join Date: Aug 2012

Location: California

yo my bad about being out of the loop, did they drop the camo field jackets already? the red one on top of a black bogo would be clean
Camo field jackets have indeed already dropped.
December 5, 2013 @ 04:30 AM
shuttlesworth4

Post: 183

Join Date: Feb 2013

Navy for the win cool
December 5, 2013 @ 04:31 AM
Based Boy

Post: 1275

Join Date: Feb 2013

Im lining up for the box logos tomorrow. What supreme item should I wear? I have a feathers, lodge, and safari camper hat. For tops i have a teal box logo and a goblin tee underneath? I also have flyknits and apc to complement my supreme. Finna be stuntin on these pinoy phaggots
GOLD

-Caterpillar
December 5, 2013 @ 04:41 AM
Nyc93

Post: 2772

Join Date: May 2013

Location: Ny

wondering why there was mad interest in my fleece today hmmmm wonder if it has anything to do with fergie

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

December 5, 2013 @ 04:43 AM
kingsrule4ever

Post: 498

Join Date: Feb 2013

drake with the heat tho
Did someone photoshop the toothpick out?

IG: kingsrule4ever

December 5, 2013 @ 04:43 AM
jrich703

Post: 540

Join Date: Mar 2012

Location: DM[V]703

somebodys gotta know what else is dropping besides hoodys.... plz

WTB: Supreme roach clip 'numbers do not lie. except 5-0'

December 5, 2013 @ 04:44 AM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

At the SS 13 saturday drop a dude was camping out wearing jeans, boots, the CDG grey hoodie with the Burgundy Cord TNF layered over. Tryna Flex when it was like 82 degrees.

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

December 5, 2013 @ 04:45 AM
peak0il

Post: 233

Join Date: Feb 2013

Shout to everybody who go the field pullover before Ye wore it 
Thanks for the shoutout
December 5, 2013 @ 04:46 AM
OG

Post: 1863

Join Date: May 2009

Im lining up for the box logos tomorrow. What supreme item should I wear? I have a feathers, lodge, and safari camper hat. For tops i have a teal box logo and a goblin tee underneath? I also have flyknits and apc to complement my supreme. Finna be stuntin on these pinoy phaggots
cool
December 5, 2013 @ 04:52 AM
kingsrule4ever

Post: 498

Join Date: Feb 2013

Shout to everybody who go the field pullover before Ye wore it 
got mine at 11:00am, day it released.still got receipt
When I saw it in the store, I though the tree bark camos were goofy. Now look at them 
That just means you are letting other people affect your initial opinion of the piece. I took the cairo over it and I don't regret my decision.

IG: kingsrule4ever


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top