Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
November 25, 2013 @ 12:16 AM
alonelyestate

Post: 11

Join Date: Mar 2013

Seriously though, anyone know where the moleskin shirt was made?
Just checked my navy moleskin for you, shirt's made in China.
Don't let that put you off, you'll not find one negative comment on here regarding the moleskin, there's a reason for that.
I figured it was, thanks though!
November 25, 2013 @ 12:20 AM
CaptainMurphy

Post: 533

Join Date: May 2013


camp caps
Is this you on the left? Also that bitch probably got the best print I've seen on the floral.
November 25, 2013 @ 12:25 AM
roasthoggmann

Post: 535

Join Date: Mar 2012

Location: USA

which carharttAPC jacket did you cop?  the corduroy one is straight  
$400 tho 
I snagged the "Bristol Jacket" the denim with Sherpa collar
Copped online, but I tried it on in the store and it is tough.
More like a coat than a jacket- totally worth the price tag
Fit pics? And how'd you size?
Ill post one in one of the threads when it comes in. I went with a Large- which is what I usually stick to.
Im 5'10 165 and it fit me perfectly in store. I like a little roomier fit tho.

www.RoastHOGGMANN.com

November 25, 2013 @ 12:57 AM
skateboard_p

Post: 74

Join Date: Mar 2013

loro front 


loro back ft. rare bathroom wall art

lol

quality is on point i got it in red too
nice fit , i like the varsity jacket what is it?

http://pt364.tumblr.com/

November 25, 2013 @ 12:57 AM
YoungRizal

Post: 3141

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

which carharttAPC jacket did you cop?  the corduroy one is straight  
$400 tho 
I snagged the "Bristol Jacket" the denim with Sherpa collar
Copped online, but I tried it on in the store and it is tough.
More like a coat than a jacket- totally worth the price tag
Fit pics? And how'd you size?
Ill post one in one of the threads when it comes in. I went with a Large- which is what I usually stick to.
Im 5'10 165 and it fit me perfectly in store. I like a little roomier fit tho.
Cool. Or if you can PM me fit pics would be awesome. I might go XL as I weight 185 with same height

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

November 25, 2013 @ 01:02 AM
Gorblata

Post: 528

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

my north face came in yesterday is smells like dead fish 

...anybody that doesn't get the reference, fuck you.
"It smells like bigfoots dick!" 

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

November 25, 2013 @ 01:04 AM
champagne papi

Post: 425

Join Date: Aug 2013

Location: dmv

ayo shark rig that raffle thnxs <3 :*

Team #1059

November 25, 2013 @ 01:08 AM
thane20

Post: 568

Join Date: Aug 2012

Location: Handsum boy Castle

Rob Bank$$ with that preme, know this picture old just realized the t was supreme..at least i think confused

Bang

November 25, 2013 @ 01:13 AM
Thoth

Post: 868

Join Date: May 2013

Yeah... Motion Blur.
November 25, 2013 @ 01:23 AM
paulywalnuts

Post: 2933

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

whomever asked, the moleskin shirt is made in china.  just like everything else i got this season.  

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

November 25, 2013 @ 01:40 AM
oneallah

Post: 2943

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet


camp caps

im fapping to that bitch doe
November 25, 2013 @ 01:49 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

filthy

btw is the north face a lightweight down jacket? 

trying to decide between 3 and 4 lbs for my shipping label lmao
November 25, 2013 @ 02:01 AM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

Rob Bank$$ with that preme, know this picture old just realized the t was supreme..at least i think 
dude robb been with it
November 25, 2013 @ 02:07 AM
supremeallah

Post: 61

Join Date: Apr 2013

Shark hilarious for that stunt man
November 25, 2013 @ 02:08 AM
EnigmaApparel

Post: 548

Join Date: Mar 2013

Rob Bank$$ with that preme, know this picture old just realized the t was supreme..at least i think 
dude robb been with it
ya cuz hes got his dad Shaggy buying him all his clothes

Feeling like Bishop from Juice

November 25, 2013 @ 02:13 AM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

Rob Bank$$ with that preme, know this picture old just realized the t was supreme..at least i think 
dude robb been with it
ya cuz hes got his dad Shaggy buying him all his clothes
nah i dunno if shaggys been buying it for him, hes with raider klan and all them so hes probably making money from shows
November 25, 2013 @ 02:19 AM
EVIL

Post: 267

Join Date: Mar 2013

Location: CNC3

dont mess with her
November 25, 2013 @ 02:30 AM
justinmellowmarsh

Post: 164

Join Date: Apr 2013

Do you think the timbs will have a high resell value?

Haha definately not, they'll already be pretty expensive retail
Should have copped that overcoat.
I wish that i copped the dogs and ducks jacket
I think that everyday i wake up 
November 25, 2013 @ 02:36 AM
ornettec

Post: 510

Join Date: May 2013

Some dude on reddit selling a sample colourway of the varsity from this season

http://postimg.org/image/41z0n6pq1/

It's cool seeing samples
November 25, 2013 @ 02:37 AM
CaptainMurphy

Post: 533

Join Date: May 2013

Rob Bank$$ with that preme, know this picture old just realized the t was supreme..at least i think 
Info on guy on the right though?
November 25, 2013 @ 02:38 AM
Captain ADHD

Post: 12

Join Date: Nov 2013

Won a Supreme x CDG Camp on eBay smile
November 25, 2013 @ 02:39 AM
aldan.michaels

Post: 49

Join Date: Jul 2013

whats sharks ig? 
November 25, 2013 @ 02:43 AM
Thoth

Post: 868

Join Date: May 2013

Some dude on reddit selling a sample colourway of the varsity from this season

http://postimg.org/image/41z0n6pq1/

Crazy shit
Looks better that all the released c/w's.
November 25, 2013 @ 02:48 AM
ft300

Post: 167

Join Date: Jun 2013

...so levis tomorrow?
November 25, 2013 @ 02:56 AM
Angryblak

Post: 109

Join Date: Sep 2013

Location: NJ

loro front 


loro back ft. rare bathroom wall art

lol

quality is on point i got it in red too
damn...half of u white boys got me thinking yall black for a sec....seeing how almost all of you got black people in your avatars..n u be sayin nigga n shit....wtf.....

anyway I think supreme is upping their stock on purpose so they make the money resellers would be making off their shit.
almost everyone on this board is white 
November 25, 2013 @ 02:56 AM
Sam-I-Am

Post: 31

Join Date: Jul 2013

Location: Flatbush

Anyone know if the Hologram 5 Panel has supreme on the back or SupNY-13 with a phrase.

Hologram (left) has the usual dollar-sign/Starter-spin-off logo. Cross 5-Panel (right) has the SUPNY-13 God & Country on the back
November 25, 2013 @ 03:00 AM
ornettec

Post: 510

Join Date: May 2013

Some dude on reddit selling a sample colourway of the varsity from this season

http://postimg.org/image/41z0n6pq1/

Crazy shit
Looks better that all the released c/w's.

I don't know, I really like the Pale Blue colourway this year, but I can't really justify spending that much on something I know I won't wear too often, just be good too have, shits on the last couple too

November 25, 2013 @ 03:03 AM
Angryblak

Post: 109

Join Date: Sep 2013

Location: NJ

I would like to see Supreme do a nice collection with Patagonia.
Although I heavily agree with you, it would never happen. Patagonia would either never go for it considering the ongoing partnership with TNF or if Pata and Sup did make a deal, TNF would sever ties with their contract. Sup just can't casually work with two huge competitors. Plus, Patagonia doesn't do collabs anyways
http://www.complex.com/style/2013/11/patagonia-x-new-belgium-brewing-california-route
lol a brewing company... all patagonia had to do was send them an ai file of their logo and put that shit on a can layout, no effort. I'm talking about clothing/clothing collabs, when was the last time you saw them do that?
I would like to see Supreme do a nice collection with Patagonia.
Although I heavily agree with you, it would never happen. Patagonia would either never go for it considering the ongoing partnership with TNF or if Pata and Sup did make a deal, TNF would sever ties with their contract. Sup just can't casually work with two huge competitors. Plus, Patagonia doesn't do collabs anyways
they did a collab with nike sb 
lol no they didnt
http://solecollector.com/news/nike-sb-dunk-mid-pro-noble-green-patagonia-/
November 25, 2013 @ 03:21 AM
me>u

Post: 4911

Join Date: Feb 2009

white people make supreme look bad

instagram: funthera

November 25, 2013 @ 03:29 AM
vis

Post: 1086

Join Date: Apr 2012

Location: cali

^no tyler the creator did

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top