[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Dec 05, 2013 @ 13:33
Swiftness needed anyone ??
11:01 ain't shit 
Dec 05, 2013 @ 13:38
Whilst on line to buy bogos I just came up on a safari camo Ls for 69. God I love ebay 

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Dec 05, 2013 @ 13:38
seems like the camo didn't go that fast for europe...i think that camo will sell out here in the us first..thoughts anyone? 
Dec 05, 2013 @ 13:41
seems like the camo didn't go that fast for europe...i think that camo will sell out here in the us first..thoughts anyone? 
Yeah definetly we eat that shit up

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Dec 05, 2013 @ 13:41
Whilst on line to buy bogos I just came up on a safari camo Ls for 69. God I love ebay 
whats the line feeling about the colorways?
Dec 05, 2013 @ 13:41
Swiftness needed anyone ??
11:01 ain't shit 
It's the second order, the first one is lower on the page
Dec 05, 2013 @ 13:42
Whilst on line to buy bogos I just came up on a safari camo Ls for 69. God I love ebay 
whats the line feeling about the colorways?
What? Do u want me to pass out a questionnaire? Lmao
generally hearing camo and black tho from ppl near me

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Dec 05, 2013 @ 13:43
debating if i should just try for snow camo or just settle for grey. rather get one than none.
Dec 05, 2013 @ 13:44
^ i think camo will go quickly here because it's something that hasn't been done before. red/black/navy/grey/white have been done so many times most heads got the c/w's they want already. snow camo is different and won't be done again. no camo for me though i hate snow camo. gotta be the most white trash lookin camo there is. got black last year. grey will be mine today.
Dec 05, 2013 @ 13:44
it's kinda funny that UK retail is nearly the same price as what resell has been over here for the last couple years. yikes
Dec 05, 2013 @ 13:46
camo Lsebaywhats the line feeling about the colorways?
What? Do u want me to pass out a questionnaire? Lmao
generally hearing camo and black tho from ppl near me
hey man if you could pass out that questionnaire. that'd be dope too hahaha
Dec 05, 2013 @ 13:48
bogus are heavyweight french terry now? 
Dec 05, 2013 @ 13:49
camo Lsebaywhats the line feeling about the colorways?
What? Do u want me to pass out a questionnaire? Lmao
generally hearing camo and black tho from ppl near me
Just stepped out the crib to chief, didn't even know it rained lol. Did it rain on you guys out there?
Dec 05, 2013 @ 13:52
bogus are heavyweight french terry now? 
It's winter, man. Of course it's not going to be a thin hoody.
Dec 05, 2013 @ 13:54
cant decide if i wanna go for black or black white gray camo.. 

instagram: cdotphotography

Dec 05, 2013 @ 14:01
bogus are heavyweight french terry now? 
Now?
Dec 05, 2013 @ 14:13
havnt been up to date, what box logo's are in? just seen a pic of the london store, fuk that its cold outside

http://www.secret6ciety.com/

Dec 05, 2013 @ 14:16
retail on bogos? 
Dec 05, 2013 @ 14:17
what's the difference between heavywheight crossgrain cotton fleece and heavywheight french terry?
Dec 05, 2013 @ 14:17
Dec 05, 2013 @ 14:19
Last try...on PC refresh homepage or sweatshirt section?
Dec 05, 2013 @ 14:23
restock on red camo on the eu site
Dec 05, 2013 @ 14:24
Originally posted by Inactive User
 
fuck a box logo i want the brazzers hoodie
Spoke to that guy in the queue, brother actually works for Brazzers haha

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

Dec 05, 2013 @ 14:26
Originally posted by Inactive User
fuck a box logo i want the brazzers hoodie
Spoke to that guy in the queue, brother actually works for Brazzers haha
Which one were you? Got a bit of attention today...
Dec 05, 2013 @ 14:31
Bogo plus Virgin Mary Keychain equals free shipping boi smokeyface
Dec 05, 2013 @ 14:34
camped since 8:30 and got 3 large box logos yo

nao HB

Dec 05, 2013 @ 14:44
You guys refreshing the front page, or the sweatshirt page?
Dec 05, 2013 @ 14:49
damn red box logo is the ugliest ! black is the freshest and grey
Dec 05, 2013 @ 14:49
You guys refreshing the front page, or the sweatshirt page?
you're not supposed to refresh any of those if you wanna cop in 10sec
Dec 05, 2013 @ 14:50
hold up motherfucker, bogo is heavyweight french terry? 
Come the fuck on preme, shit is weak now.


for those who didn't know, bogo was heavyweight crossgain cotton fleece last and previous years. They are like thick ass crossgain cotton on the outside, then fleece on the inside. French terry is like PCL quality but thicker i guess. smh.
This topic is locked, replies are no longer accepted.