Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 15, 2013 @ 12:30 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1785

Join Date: May 2009

Location: in the cut

Ahaa you niggas ain't ready for this box logo
#resellgangindis
#$150Profitoncamo
November 15, 2013 @ 12:46 AM
xafriaf

Post: 3561

Join Date: Aug 2012

Location: California

Idk if it matters but the order sweats sold out was: Snow camo, grey, red camo, black, navy, red
November 15, 2013 @ 12:58 AM
JIBBA

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: Boston

^ .............ok?

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

November 15, 2013 @ 12:58 AM
TheHighSchoolDropOut

Post: 127

Join Date: Apr 2013

Location: SF Bay Area

Now that I bought it I'm wondering...

How do you pull off a trooper







Can't get out of the fucking quote bubble...but anyway
This isn't my fit but here's a decent way to pull it off...maybe different shoes tho


Thanks, ill just wear it with a parka or a tnf jacket or something. Like that fit, except for the shoes...
Supreme blazers? Possibly the best supreme x nike collab ever aha,
November 15, 2013 @ 01:01 AM
xafriaf

Post: 3561

Join Date: Aug 2012

Location: California

^ .............ok?
Lol idk, any post is better than this camp cap/posting pics of other ppl bullshit
November 15, 2013 @ 01:23 AM
Nyc93

Post: 2690

Join Date: May 2013

Location: Ny

Got small grey camo sweats if anyone wants

For Sale KRS tee- Black M, and L . Grey M, and L. White M S logo snap- 2navy, 1olive, 3white text7189098317 4 price or dm

November 15, 2013 @ 01:26 AM
spamster

Post: 1162

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Anyone else think these sweats run big? I'm a true 32 and swimming in this M. Tied even...
November 15, 2013 @ 01:43 AM
Gorblata

Post: 528

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

I've recently made the switch from camps to 5-panels. dont really like/wear camps anymore looks to highschooly

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

November 15, 2013 @ 01:44 AM
Yunglink

Post: 261

Join Date: Aug 2012

Location: burbank



shout out navy cdg team 
November 15, 2013 @ 01:54 AM
xafriaf

Post: 3561

Join Date: Aug 2012

Location: California

Navy CDG bucket cool
November 15, 2013 @ 02:03 AM
sebest

Post: 199

Join Date: Jan 2013

Location: Ohio

The snow camo bucket hat was beautiful, it took awhile to sell out, but glad I copped
November 15, 2013 @ 02:05 AM
francois-hollande

suspended

Post: 504

Join Date: Sep 2013

supreme is 2 dope
November 15, 2013 @ 02:12 AM
JIBBA

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: Boston

^ .............ok?
Lol idk, any post is better than this camp cap/posting pics of other ppl bullshit
indubitably

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

November 15, 2013 @ 02:16 AM
JIBBA

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: Boston

Now that I bought it I'm wondering...

How do you pull off a trooper







Can't get out of the fucking quote bubble...but anyway
This isn't my fit but here's a decent way to pull it off...maybe different shoes tho


Thanks, ill just wear it with a parka or a tnf jacket or something. Like that fit, except for the shoes...
Supreme blazers? Possibly the best supreme x nike collab ever 

I don't think this fit  pic does them justice. Up close they are unbelievable.

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

November 15, 2013 @ 02:21 AM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

Im not sure if it is just me but my bruce lee longsleeve is already fucking ruined after just one wash. The front came cracked and shit already and now it looks like if I ever wash it again it'll be totally fucked up. I have a supreme shirt ive been wearing since 2009 with less damage than this shirt already has.
November 15, 2013 @ 02:34 AM
fyuur

Post: 2847

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Im not sure if it is just me but my bruce lee longsleeve is already fucking ruined after just one wash. The front came cracked and shit already and now it looks like if I ever wash it again it'll be totally fucked up. I have a supreme shirt ive been wearing since 2009 with less damage than this shirt already has.
You seem surprised about the downgrade in quality

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

November 15, 2013 @ 02:36 AM
dynamicbboy

Post: 17

Join Date: Mar 2013

Does anyone know if they have released box logos in size small in the past? 
November 15, 2013 @ 02:38 AM
glasstables

Post: 308

Join Date: Mar 2013

Crushers > camps
November 15, 2013 @ 02:41 AM
francois-hollande

suspended

Post: 504

Join Date: Sep 2013

does anyone know where can I cop supreme except from the preme store

why dont they sell it out in other stores like other brands like diamond, black scale and obey ? swag swag
November 15, 2013 @ 02:45 AM
will69

Post: 83

Join Date: Sep 2013

Damn Grey Loose Gauge sold out..thought it was gonna sit in-store so I waited...fuck.
Praying for a restock.
copped gray...ma nigga
lol everyone on here is either frail or fat as shit I swear....
You talk madddd shit PLEASE hit us with a fit pic all mighty 
November 15, 2013 @ 02:47 AM
zeets

Post: 66

Join Date: Oct 2013

Location: Santa Barbara, Cali

does anyone know where can I cop supreme except from the preme store

why dont they sell it out in other stores like other brands like diamond, black scale and obey ? swag swag
are you serious?

805

November 15, 2013 @ 02:54 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Normally I wouldn't share something someone sends me in a PM, but redwall told me he was banned. 

He also showed me his collection like 2 months ago. I'll never tell..

-xoxo gossip shark
November 15, 2013 @ 02:55 AM
jrich703

Post: 458

Join Date: Mar 2012

Location: NOVA

is their a left to drop list? besides collabs and unknown drops 

.. kinda feelin the fleece headband 

WTB: Supreme roach clip 'numbers do not lie. except 5-0'

November 15, 2013 @ 03:02 AM
LeumasKrap

Post: 478

Join Date: Oct 2013

does anyone know where can I cop supreme except from the preme store

why dont they sell it out in other stores like other brands like diamond, black scale and obey ? swag swag
right here bro
http://www.supreme-snapback.com/
http://www.aliexpress.com/w/wholesale-cheap-supreme-hoodies.html
http://www.life-apparel.com/list.asp?classid=74

thank me later
November 15, 2013 @ 03:10 AM
tezzz

Post: 1261

Join Date: Feb 2013

does anyone know where can I cop supreme except from the preme store

why dont they sell it out in other stores like other brands like diamond, black scale and obey ? swag swag
right here bro
http://www.supreme-snapback.com/
http://www.aliexpress.com/w/wholesale-cheap-supreme-hoodies.html
http://www.life-apparel.com/list.asp?classid=74

thank me later
SMFH don't give this guy fake sites to buy logos .
@francois-hollande hit up ioffer they got the hook ups

fat boy need a 10 piece

November 15, 2013 @ 03:13 AM
LeumasKrap

Post: 478

Join Date: Oct 2013

does anyone know where can I cop supreme except from the preme store

why dont they sell it out in other stores like other brands like diamond, black scale and obey ? swag swag
right here bro
http://www.supreme-snapback.com/
http://www.aliexpress.com/w/wholesale-cheap-supreme-hoodies.html
http://www.life-apparel.com/list.asp?classid=74

thank me later
SMFH don't give this guy fake sites to buy logos .
@francois-hollande hit up ioffer they got the hook ups
damn my bad forgot about ioffer too
November 15, 2013 @ 03:42 AM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013

Damn Grey Loose Gauge sold out..thought it was gonna sit in-store so I waited...fuck.
Praying for a restock.
copped gray...ma nigga
lol everyone on here is either frail or fat as shit I swear....
You talk madddd shit PLEASE hit us with a fit pic all mighty 
nigga I already proved myself...everytime I talked shit on here I back it up...how many fitpics/collection pics u wanna see?

anyone got fitpic of moleskin??
 really would appreciate it....
November 15, 2013 @ 03:47 AM
CoolHandLuke

Post: 214

Join Date: Oct 2013

Who copped moleskin ? Hows it look in person? I copped small box sweat in red camo cant decide on moleskin 
November 15, 2013 @ 03:50 AM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

Im not sure if it is just me but my bruce lee longsleeve is already fucking ruined after just one wash. The front came cracked and shit already and now it looks like if I ever wash it again it'll be totally fucked up. I have a supreme shirt ive been wearing since 2009 with less damage than this shirt already has.
You seem surprised about the downgrade in quality
I heard it had gotten worse, but seriously didn't know it was this bad. Never again.
November 15, 2013 @ 04:09 AM
baconmane

Post: 303

Join Date: Apr 2013

Supreme thermal looks like some shit you'd cop for a chick, shit replicates that Victorias Secret shit... Where it says "pink" on their ass
lol that makes no sense

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top