[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 31, 2013 @ 15:29
if the havard screen print is the same as the digi top screen print, it will be awful and come off after wearing it once lol
Oct 31, 2013 @ 15:30
Jawbone restock. Was able to add to cart
Oct 31, 2013 @ 15:30
Honestly I didn't give a fuck about whether the Harvard was screenprinted or embroidered...I bought it for the warmth and construction quality.

FW12 was Supreme's last good season.

Oct 31, 2013 @ 15:32
copped the bukkake flannel cuz its hand 'bleached' and not cheaply printed ...like some pieces...
Oct 31, 2013 @ 15:37
Lol at whoever said the vest was gonna sit all season
Oct 31, 2013 @ 15:41
I just came here and was confused as fuck.  Usually it's 4pm here in the UK when stuff drops in America/Canada and today stuff dropped at 3pm.  Then I remembered that the clocks went back in the UK at the weekend and felt stupid.  
Oct 31, 2013 @ 15:41
I copped large sperm flannel in piss yellow and bloody red period. Also copped jambox on impulse. anybody regret copping Jambox or is it worth it?
Oct 31, 2013 @ 15:41
I just bought a jambox yesterday too wow...
Oct 31, 2013 @ 15:41
Yes. You
it is weird...I cant check out with a tagless tee pack with the hoodie..But I just checkout with the hoodie. It is fine.
did you already buy a hanes pack this season?
yes. you are right. i bought the black pack when the update of burce lee vans.
Oct 31, 2013 @ 15:42
vest is nice imo dont have the funds to drop on it tho 
you wouldn't have any $ since you dropped it on a diamond purse 
clever..too bad drop hasnt happened yet and thats not what im going to be buying 

keep trying tho blushing

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Oct 31, 2013 @ 15:44
Yes. You
tagless teedid you already buy a hanes pack this season?
yes. you are right. i bought the black pack when the update of burce lee vans.
you can still order another one you just have to use a different card is all

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Oct 31, 2013 @ 15:46
Yes. You
tagless teeyes. you are right. i bought the black pack when the update of burce lee vans.
you can still order another one you just have to use a different card is all
i see. thank you very much. i will use another card next time because i placed the order already. yhat means, does one credit card allow a person to purchase one tagless pack for one season?
Oct 31, 2013 @ 15:47
you can still order another one you just have to use a different card is all
i see. thank you very much. i will use another card next time because i placed the order already. yhat means, does one credit card allow a person to purchase one tagless pack for one season?
that goes for any item not just the hanes.

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Oct 31, 2013 @ 15:57
I need the timbs collab email to come out this monday
Oct 31, 2013 @ 16:02
u niggas slept on the body warmer
Oct 31, 2013 @ 16:03
Yall can pay me 160 and make you the same shit as the hardvard. Fuck ill even embroider it for you hahaha
Oct 31, 2013 @ 16:04
Yall can pay me 160 and make you the same shit as the hardvard. Fuck ill even embroider it for you hahaha

FW12 was Supreme's last good season.

Oct 31, 2013 @ 16:06
u niggas slept on the body warmer
loud shiny body warmer with supreme patch from their beanies stitched into it for that price?
don't think so, it's just not very practical or even look good.
if you go skiing ok otherwise idk why you bothered
Oct 31, 2013 @ 16:06
I copped large sperm flannel in piss yellow and bloody red period. Also copped jambox on impulse. anybody regret copping Jambox or is it worth it?
U SPENT 218 DOLLARS ON A LITTLE SPEAKER HA-HA
Oct 31, 2013 @ 16:08
Todays drop was for suckers

Hope none of ya grabbed the bait
Oct 31, 2013 @ 16:14
u niggas slept on the body warmer
loud shiny body warmer with supreme patch from their beanies stitched into it for that price?
don't think so, it's just not very practical or even look good.
if you go skiing ok otherwise idk why you bothered
not even worth it if you board or ski. nobody wears vests on the mountain

•••

Oct 31, 2013 @ 16:15
u niggas slept on the body warmer
loud shiny body warmer with supreme patch from their beanies stitched into it for that price?
don't think so, it's just not very practical or even look good.
if you go skiing ok otherwise idk why you bothered
u dunno bout that long sleeve rugbies with body warmer
Oct 31, 2013 @ 16:15
The Vatican x Walmart Exclusive
why did you post this 

where the azn girls at

Oct 31, 2013 @ 16:17
loud shiny body warmer with supreme patch from their beanies stitched into it for that price?
don't think so, it's just not very practical or even look good.
if you go skiing ok otherwise idk why you bothered
u dunno bout that long sleeve rugbies with body warmer
yeah I don't, post a fit pic when you get it and educate me please blushing
Oct 31, 2013 @ 16:21
@luso If i see someone with a vest like that in the mountains, I will hit them so hard. It's just so fugly and not good for keeping heat at high speed with the wind.
Oct 31, 2013 @ 16:24
how do you cancel an order
call the warehouse.
Oct 31, 2013 @ 16:25

only if it came in red...only if...

8( x x )8

Oct 31, 2013 @ 16:29

FW12 was Supreme's last good season.

Oct 31, 2013 @ 16:29
how do you cancel an order
May i asked what you cancelled? Haha
Oct 31, 2013 @ 16:32
Originally posted by Inactive User
The Vatican x Walmart Exclusive
why did you post this 
stop talking
This topic is locked, replies are no longer accepted.