[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Feb 26, 2013 @ 17:17
Think you'd be best placed to answer that question Pauly.
Feb 26, 2013 @ 17:17
Can anyone confirm these colors for the Dorothy tee please. White, Black, Grey, Red, Navy, Teal? Is this right?
Feb 26, 2013 @ 17:34
Hate to add yet another dumb question to this thread, but do those Visa prepaid debit cards work in the online shop? I have a house at school, but my debit card address is my parent's house, and I'd rather have my shit shipped to me.
Feb 26, 2013 @ 17:43
Hate to add yet another dumb question to this thread, but do those Visa prepaid debit cards work in the online shop? I have a house at school, but my debit card address is my parent's house, and I'd rather have my shit shipped to me.
you can call them or email them with your order number and have it re-routed to your actual location. did it for the f/w drop

•••

Feb 26, 2013 @ 18:15
Hate to add yet another dumb question to this thread, but do those Visa prepaid debit cards work in the online shop? I have a house at school, but my debit card address is my parent's house, and I'd rather have my shit shipped to me.
Yes. Prepaid debit cards work. Just remember to register the card online with the billing address.
Supreme won't let your order through unless your shipping zipcode = billing zipcode.

If you have access to your online banking, most credit/debit cards let you change your billing address temporarily online. Takes only a few seconds.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Feb 26, 2013 @ 18:16
Hey guys, I can't remember the price of last year short sleeves shirts ? Was around $100 right ? Or maybe a bit less ?
Anyway, the Acid shirt is crazy dope. Thanks. 
Feb 26, 2013 @ 18:19
Hate to add yet another dumb question to this thread, but do those Visa prepaid debit cards work in the online shop? I have a house at school, but my debit card address is my parent's house, and I'd rather have my shit shipped to me.
you can call them or email them with your order number and have it re-routed to your actual location. did it for the f/w drop
Thanks for the info man, I appreciate it. 

I know this has been discussed before, but goddamn do I wish they'd do sizing up to 2X. The hoodies fit fine, but the pile-lined and coaches jacket from last season is too tight in the shoulders and the arms aren't long enough. 

I'm hesitant to pay $32 for a t-shirt and have it be too small when I get it. 
Feb 26, 2013 @ 18:25
anyone wanna sell me the black, red and blue paneled parka??? message me
Feb 26, 2013 @ 18:36
Do green dot cards work for  supreme web shop purchases
Feb 26, 2013 @ 18:39
After seeing this, I'm definitely going with the white:

This message is intended only for the use of the person(s) named above. Please destroy all copies of the original message.

Feb 26, 2013 @ 18:47
Do green dot cards work for  supreme web shop purchases
No they dont.


Also havent seen anyone mention this did anyone get a US pin for free with the rogos at SUPLA?

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Feb 26, 2013 @ 18:47
Time to boycott Nitraid's newest release.
shit is ugly
if it was supreme all yall niggas would be drollin over it... shut yo mouth

G SHIT- http://hypebeast.com/forums/apparel/197260#3929239

Feb 26, 2013 @ 18:50
Thanks for the info man, I appreciate it. 

I know this has been discussed before, but goddamn do I wish they'd do sizing up to 2X. The hoodies fit fine, but the pile-lined and coaches jacket from last season is too tight in the shoulders and the arms aren't long enough. 

I'm hesitant to pay $32 for a t-shirt and have it be too small when I get it. 
Just resell the shit if it doesn't fit. You will get more than $32.
Feb 26, 2013 @ 18:50
Did the blank Hanes shirts drop already? If someone bought a set, how is the quality?
Feb 26, 2013 @ 18:54
Did the blank Hanes shirts drop already? If someone bought a set, how is the quality?
Wow..

2Ps

Feb 26, 2013 @ 18:56
its a hanes shirt with a supreme tag


wtf 
Feb 26, 2013 @ 19:00
its a hanes shirt with a supreme tag


wtf 
lable mad lol

.

Feb 26, 2013 @ 19:11
was hoping cliff edge would have all the tee colors tongueface

412

Feb 26, 2013 @ 19:22
Log in. Seen the bullshit going on page 257.....*logs off
Feb 26, 2013 @ 19:25
Just picked up Black Schminx hoodie! It's quite a small fit beware! But real quality! But having to lie to your parents about prices of your clothes is definitely not the one!
Feb 26, 2013 @ 19:32
Log in. Seen the bullshit going on page 257.....*logs off
log off? who does that
Feb 26, 2013 @ 19:36
After seeing this, I'm definitely going with the white:
dat pistol shirt smokeyface
Feb 26, 2013 @ 19:43
Did the blank Hanes shirts drop already? If someone bought a set, how is the quality?
lmao... go to walmart... buy a 3 pack of hanes tagless shirts for $9... feel shirt and theres what the quality is... go ahead and pay 26$ for a little supreme label son

G SHIT- http://hypebeast.com/forums/apparel/197260#3929239

Feb 26, 2013 @ 19:45
hows the fuck camp fit? deep or shallow?
Feb 26, 2013 @ 19:48
hows the fuck camp fit? deep or shallow?
Deep as fuck i love it. Though its sold out instore and it was a instore only camp.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Feb 26, 2013 @ 19:54
BALLS DEEP
Feb 26, 2013 @ 19:59
is the crosses bomber still in store? should be a easy cop online =]
Feb 26, 2013 @ 20:07
Originally posted by Inactive User
BALLS DEEP
lol
Feb 26, 2013 @ 20:34

17000 ferrari

Feb 26, 2013 @ 20:48
Quote from that article is so true :
In years past, I’ve desperately tried to justify my obsession, pointing to the fact Supreme pays more attention to details than similar brands. Truth is, I’m simply rationalizing the hype, hoping I can make myself magically feel better for dropping $48 dollars on a hat (it half works).
This topic is locked, replies are no longer accepted.