October 24, 2013 @ 09:15 PM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013



didn't even realize supreme released an appletown snapback. makes you wonder why you see items from 3-4 years back for sale on ebay, ss or hb, but some items you absolutely never see like this
I have actually seen plenty of these lately
man pm me....this has been on my wtb list for a min....
October 24, 2013 @ 09:15 PM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013



didn't even realize supreme released an appletown snapback. makes you wonder why you see items from 3-4 years back for sale on ebay, ss or hb, but some items you absolutely never see like this
I have actually seen plenty of these lately
man pm me....this has been on my wtb list for a min....
October 24, 2013 @ 09:15 PM
Buster Keaton

Post: 55

Join Date: Sep 2013

Location: LA

Anyone been to Supla? How's the stock on the tees?

Nick Van Exel with the handle.

October 24, 2013 @ 09:17 PM
Based Boy

Post: 1273

Join Date: Feb 2013

how do the kith windbreakers fit? similiar to any supreme item? had to save my would-be loro piano money for one

and again, i know its off topic but this is the most active thread so yeah.

btw bruce lee collab wasnt that bad. but some of it was striaght ass imo

-Caterpillar
October 24, 2013 @ 09:21 PM
hick

Post: 1610

Join Date: Sep 2013

how do the kith windbreakers fit? similiar to any supreme item? had to save my would-be loro piano money for one

and again, i know its off topic but this is the most active thread so yeah.

btw bruce lee collab wasnt that bad. but some of it was striaght ass imo

-Caterpillar
its confusing...kith trying to be like bedwin or visvim and using some arbitrary numbering system or some shit

like, what the fuck is a 7 in pants??

what the fuck, we aint women
October 24, 2013 @ 09:21 PM
shuttlesworth4

Post: 163

Join Date: Feb 2013

Just copped tan piana never woulda thought I could cop Black and Tan. Smh
October 24, 2013 @ 09:22 PM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013

how much r resellers asking for black sk8 his?
October 24, 2013 @ 09:24 PM
fyuur

Post: 3004

Join Date: Jun 2012

Location: New York

how much r resellers asking for black sk8 his?
Lowest BIN on eBay right now is $230.

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

October 24, 2013 @ 09:25 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

depends what size ya need
October 24, 2013 @ 09:38 PM
hick

Post: 1610

Join Date: Sep 2013

now im straight restless, b

i need these joints on my figure now...

i swear, waiting time in cali is like getting top from a woman with a very strong gag reflex
October 24, 2013 @ 09:40 PM
Based Boy

Post: 1273

Join Date: Feb 2013

how do the kith windbreakers fit? similiar to any supreme item? had to save my would-be loro piano money for one

and again, i know its off topic but this is the most active thread so yeah.

btw bruce lee collab wasnt that bad. but some of it was striaght ass imo

-Caterpillar
its confusing...kith trying to be like bedwin or visvim and using some arbitrary numbering system or some shit

like, what the fuck is a 7 in pants??

what the fuck, we aint women
im saying.
any info on the sizing of the windbreakers tho?

-Caterpillar
October 24, 2013 @ 09:48 PM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013

did they restock yet? tnf aint coming till december
October 24, 2013 @ 09:48 PM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013

double post======
October 24, 2013 @ 09:50 PM
Nyc93

Post: 2742

Join Date: May 2013

Location: Ny

how do the kith windbreakers fit? similiar to any supreme item? had to save my would-be loro piano money for one

and again, i know its off topic but this is the most active thread so yeah.

btw bruce lee collab wasnt that bad. but some of it was striaght ass imo

-Caterpillar
its confusing...kith trying to be like bedwin or visvim and using some arbitrary numbering system or some shit

like, what the fuck is a 7 in pants??

what the fuck, we aint women
Kith's size 7 pants are for kids/females. Their sizing on the windbreaker will be from xs - xxl, fits true to size. Same with the upcoming pants. Their pants however run big on the waist, or at least for mercers. 
i can confirm that it runs true to size
edit: windbreakers atleast, mercers r a dif story

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

October 24, 2013 @ 09:52 PM
thirdworlds

Post: 723

Join Date: Nov 2012

LOL @ anyone who copped that field jacket. the field pullover from last year completely shits on it in every way possible.
October 24, 2013 @ 09:54 PM
Nyc93

Post: 2742

Join Date: May 2013

Location: Ny

The only thing that supreme can do to save camp caps right now is stop making them next season.
Or, instead of making 15 mediocre camps, they should just make 5 per season like they used to do.
again...why should you care? i thought you "didnt really like camps" ....cause jebbia, baque and saiz are really thinking lets make less money so we can uphold brand integrity to keep internet fanboys like yourself satisfied 
lol... i agree that it makes no sense for them to go back to making 5 camps/ season. thats when they had a lot less customers. part of what makes supreme dope is that they come out wit shit EVERY week.

but, obviously if they concentrated their design efforts on a smaller yield they would create better shit with more time going to each item. Its a trade off like most shit in life-  but who really gives a fuck i like my camps basic anyway

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

October 24, 2013 @ 09:59 PM
allday93

Post: 540

Join Date: Apr 2013

LOL @ anyone who copped that field jacket. the field pullover from last year completely shits on it in every way possible.
I have two field pullovers. at least you can wear this jacket in the rain cuz of the nylon...
October 24, 2013 @ 09:59 PM
paulywalnuts

Post: 3214

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

copped brown loro camp...first since this time last year...but i think we have been played...i mean i guess it's cool to get a nice warm wool camp with a loro piana tag sewn on...but consider the cheaper loro piana hats on their online store are about 525-1000, with one outlier - the cheapest, just a plain baseball cap for 250...

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum beanie

October 24, 2013 @ 10:13 PM
hick

Post: 1610

Join Date: Sep 2013

copped brown loro camp...first since this time last year...but i think we have been played...i mean i guess it's cool to get a nice warm wool camp with a loro piana tag sewn on...but consider the cheaper loro piana hats on their online store are about 525-1000, with one outlier - the cheapest, just a plain baseball cap for 250...

high fashion like that is trash, homie...completely anti-utilitarian

supreme isnt making loro piana accesible as they are making a hat practical for daily use
October 24, 2013 @ 10:15 PM
thirdworlds

Post: 723

Join Date: Nov 2012

LOL @ anyone who copped that field jacket. the field pullover from last year completely shits on it in every way possible.
I have two field pullovers. at least you can wear this jacket in the rain cuz of the nylon...
goretex > nylon
October 24, 2013 @ 10:26 PM

Post: 54

Join Date: Aug 2013

Pissed about the vans not coming in a 7, like usual. 
October 24, 2013 @ 10:26 PM

Post: 54

Join Date: Aug 2013

Any outfit pics yet?
October 24, 2013 @ 10:35 PM
sophiecromwell17

Post: 128

Join Date: Feb 2013

Getting asked to join a bible study group on campus because of my last supper. Shit happens way too often.
October 24, 2013 @ 10:41 PM
xafriaf

Post: 3662

Join Date: Aug 2012

Location: California

Pissed about the vans not coming in a 7, like usual. 
I don't know a single guy who wears size 7
October 24, 2013 @ 10:41 PM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012

thinking about copping this loro piana. dont really wear camps too often at all but these are so nice and simple. to anybody who was at the store today, which cw looks the best in your opinion? either gonna cop navy or burgundy.. cant decide

Fuck yall

October 24, 2013 @ 10:47 PM
spamster

Post: 1418

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Getting asked to join a bible study group on campus because of my last supper. Shit happens way too often.
Same thing happened when I was wearing Cross 5 Panel on Monday. Walking to class the Jesus kids handing out flyers hit me up about it. Seemed offended when I told them to go to hell...
October 24, 2013 @ 10:47 PM
spamster

Post: 1418

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Pissed about the vans not coming in a 7, like usual. 
I don't know a single guy who wears size 7
I do. But he is in grade school 
October 24, 2013 @ 10:51 PM
spamster

Post: 1418

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Didn't cop anything today, but this Bruce Lee collab was way better than these past shitty collabs... Hopefully upcoming collabs are just as good or even better in some aspect!
What? Wackies, Misfits, and Stax didn't float your boat?
October 24, 2013 @ 10:56 PM
paulywalnuts

Post: 3214

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

thinking about copping this loro piana. dont really wear camps too often at all but these are so nice and simple. to anybody who was at the store today, which cw looks the best in your opinion? either gonna cop navy or burgundy.. cant decide
can't go wrong with either one but i wasn't in store today so im gonna go fuck myself 

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum beanie

October 24, 2013 @ 10:58 PM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

according to UPS, my shipping train de-railed in Barstow California lmao, but it should be here tomorrow or late to day.

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top