[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

February 24, 2013 @ 03:27:32 AM
Post: 478
Join Date: Apr 2012
Thx bro, just measured it & it's a size 8 on the dot
Can't wait to grip it up and start riding again

#HansumBoys

February 24, 2013 @ 03:31:28 AM
Post: 22
Join Date: Feb 2013
whattt?? i think it would be 8am pst as usual??
February 24, 2013 @ 03:33:58 AM
Post: 760
Join Date: Jul 2012
Location: Florida
whattt?? i think it would be 8am pst as usual??
nope they switched it to 11 pst this year

#BucNation #FV #prayforcooper

February 24, 2013 @ 03:38:46 AM
Post: 519
Join Date: Jul 2012
Location: california

Supreme Talk got the Flatbush Zombies, we finally famous
lol at darius quantums

we were lucky

February 24, 2013 @ 03:39:15 AM
Post: 493
Join Date: Oct 2012
whattt?? i think it would be 8am pst as usual??
You stick to the old 8 am pst and I'll be sure to post fit pics of my PCL hoodie while your sitting there salty
February 24, 2013 @ 03:41:09 AM
Post: 1458
Join Date: Sep 2012
Location: Cleveland
wonder why number 15...only player i can think of that wore 15 is brett starr, MVP of superbowl 1 and 2 for the packers
the blue and orange is blatantly tebow to me. and someone said the red one reminded them of a crabtree jersey
O state 
February 24, 2013 @ 03:57:36 AM
Post: 327
Join Date: Aug 2012

Supreme Talk got the Flatbush Zombies, we finally famous
fbz dont have a real facebook page. stay losing
February 24, 2013 @ 04:00:01 AM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
I feel like the numbers don't really mean anything though after they did the one with the 94, like the Bengal is 56 which is a linebacker number and another one I have is 85 which is a Wide Reciver number
well 94 makes sense to me...Supreme was created in 1994.  56 also makes sense to me because Lawrence Taylor was a very famous (infamous by now player for the Giants.  85, yeah, WR digits, could be a number of people.  


Ha I clearly mean only 94 makes sense, I mean Tebow is on the Jets if you really need a link to NY but of course you could say any number relates to any old giant or jet player, but honestly I think they just say " well we havent used that one yet"
February 24, 2013 @ 04:01:15 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap

Supreme Talk got the Flatbush Zombies, we finally famous
fbz dont have a real facebook page. stay losing
my son dont know their official page, weak ass diss
February 24, 2013 @ 04:03:01 AM
Post: 41
Join Date: Nov 2012
Location: QUEENS


lc on motion logo pls
February 24, 2013 @ 04:03:47 AM
Post: 868
Join Date: Jul 2012


grey cat is the best imo
grey is dope. but navy is to fresh.

One in the chamber, 32 in the clip.

February 24, 2013 @ 04:13:10 AM
Post: 134
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles Ca
Does a prepaid green dot card work on the web shop
February 24, 2013 @ 04:24:48 AM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
Oh. And absolutely no Peace Compassion Love hoodie or short restocks today.
haha, do you think that's what PCL stands for? optimistic, if nothing else
I also laff'd.
February 24, 2013 @ 04:26:54 AM
Post: 64
Join Date: Aug 2012
Any NYC heads know what the stock lookin like for the fishtail?

~ I enjoy running around public with large ear phones on so that I can't hear people when they yell at me, "Hey, your balls are glowing!".

February 24, 2013 @ 04:30:41 AM
Post: 415
Join Date: Apr 2012
Aside from the PCL hoody, what are your opinions on the babylon hoody? Haven't seen or heard anything about it aside from a couple people saying it came out.


I'm somewhat hesitant to get the schminx hoody since that design is on a lot of different pieces.
February 24, 2013 @ 04:40:50 AM
Post: 1251
Join Date: Aug 2012
Costco living that life.
February 24, 2013 @ 04:43:45 AM
Post: 1609
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area, CA
Babylons dope..coppin red..Rose jersey colors have to do with the teams that play in the Rose Bowl as in teams from Pac 12 and Big Ten

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

February 24, 2013 @ 04:46:45 AM
Post: 2769
Join Date: Apr 2007
when are the Pinay Cunt Licker tees dropping
February 24, 2013 @ 04:49:11 AM
Post: 151
Join Date: Feb 2013
Sizing info on jerseys and hoodies? 6 4" 175 XL?

Hootie Hoo

February 24, 2013 @ 04:53:12 AM
Post: 2769
Join Date: Apr 2007
when u wash the jerseys do they shrink like tees?
February 24, 2013 @ 04:53:29 AM
Post: 391
Join Date: Oct 2012
Location: DIRTY JERZ
What's the stock in SupNY lookin like? Might swoop through on Tuesday.

HANSUM BOY IS HANSUM

February 24, 2013 @ 04:55:24 AM
Post: 709
Join Date: Oct 2012
Location: Montreal
when u wash the jerseys do they shrink like tees?
dont think so
February 24, 2013 @ 04:56:25 AM
Post: 709
Join Date: Oct 2012
Location: Montreal
Sizing info on jerseys and hoodies? 6 4" 175 XL?
probably size L for the jersey and XL for the hood
since the jersey is kinda big
February 24, 2013 @ 04:56:27 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
when u wash the jerseys do they shrink like tees?
be smart. dry clean them.

:)

February 24, 2013 @ 04:59:02 AM
Post: 151
Join Date: Feb 2013
Sizing info on jerseys and hoodies? 6 4" 175 XL?
probably size L for the jersey and XL for the hood
since the jersey is kinda big
word preciate it. You say an XL for T's too for this season?

Hootie Hoo

February 24, 2013 @ 05:02:58 AM
Post: 435
Join Date: Nov 2012
is the supreme japan webstore opening before NA? kinda want to check the sizing on some pieces before buying
February 24, 2013 @ 05:05:51 AM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
Sizing info on jerseys and hoodies? 6 4" 175 XL?
probably size L for the jersey and XL for the hood
since the jersey is kinda big


I really dont think the jersey is gonna be big that dude was 5'5 and he was wearing a Medium I am 5'9 and 140 pounds and have a large Bengal jersey and it fits perfect I think
February 24, 2013 @ 05:07:34 AM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
is the supreme japan webstore opening before NA? kinda want to check the sizing on some pieces before buying
correct me if im wrong but i think JP webstore does drops on tuesdays. but i think in previous seasons they didnt open until the week after US

412

February 24, 2013 @ 05:11:45 AM
Post: 73
Join Date: Mar 2011
Location: Massachusetts
is the supreme japan webstore opening before NA? kinda want to check the sizing on some pieces before buying
correct me if im wrong but i think JP webstore does drops on tuesdays. but i think in previous seasons they didnt open until the week after US
im pretty sure the JP store opened up before the US for F/W...dont take my word for it tho, im not 100% sure
February 24, 2013 @ 05:14:34 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
Teal bling was honestly the best color. Then black > white > grey > rest
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x