[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 15, 2013 @ 18:54
Originally posted by Inactive User
eww this nigga legs is gross. how do you allow yourself to get that nasty. nigga legs looking like (Invalid img)
probably someone struggling with weight problems just trying to fit into his body and deal with his problems. But hey, we shouldn't be respectful of that
i find it hilarious how u guys dont know who that is.on the pic.. this pic so old it was the glory days of hypebeast in 2008/2009 get your knowledge up fukboiisss
Oct 15, 2013 @ 18:58
all this because i asked sizing on supreme pants. Didnt say i want them or that i need them, just wanted info. God some people just take shit to a new level.

You mean like asking a complete stranger on the internet to meet up so you can fight? That kinda level?
Oct 15, 2013 @ 19:02
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)probably someone struggling with weight problems just trying to fit into his body and deal with his problems. But hey, we shouldn't be respectful of that
i find it hilarious how u guys dont know who that is.on the pic.. this pic so old it was the glory days of hypebeast in 2008/2009 get your knowledge up fukboiisss
lol @ your join date and post count
stop being a fakkit or else imma have to ban you from buying supreme 
Oct 15, 2013 @ 19:03
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)i find it hilarious how u guys dont know who that is.on the pic.. this pic so old it was the glory days of hypebeast in 2008/2009 get your knowledge up fukboiisss
lol @ your join date and post count
stop being a fakkit or else imma have to ban you from buying supreme 
you heard the man
Oct 15, 2013 @ 19:08
all this because i asked sizing on supreme pants. Didnt say i want them or that i need them, just wanted info. God some people just take shit to a new level.

You mean like asking a complete stranger on the internet to meet up so you can fight? That kinda level?
talk shit get hit my nigga

i be in that trap house like Home Alone

Oct 15, 2013 @ 19:10
you guys wanna take this shit to some craigslist missed connections or something?


anywho, last weeks orders in today 
kinda dark in the office, came in with a hangover so i'm using auxiliary lighting today

jersey is hella nice, shame so many people missed out... 
as previously discussed, camp is insta-grail
mine came in today as well, i dont really wear camps but this one looks really nice.

quality on the jersey is on point too. i saw people saying the sleeves were too long but they are fine on me
Oct 15, 2013 @ 19:12
Shut the fuck up bro you rarely post but when you do it's annoying as fuck

Hypebeast war 
this gif is killing me 

so a seal walks into a club

Oct 15, 2013 @ 19:13
Where's the swag surfing gif they made with him that was gold.

Zooey Deschanel is waifu

Oct 15, 2013 @ 19:17
Anybody know if they have some of those 2 tone arc logo pullovers in a small at Sup LA or NY?
Oct 15, 2013 @ 19:20

"Javier Nunez w/ the new youth of NY." @supremenewyork

.....give me a fucking break with this whole "youth" thing. No disrespect to Javier.

8( x x )8

Oct 15, 2013 @ 19:20
IMO it's better to look for classic Supreme pieces than pay rape for the hockey jersey, PCL, etc. I just got a 2007 black box logo crew neck for $175 shipped 
why are you smokey facing
aren't these like $100 or less? blushing
Oct 15, 2013 @ 19:35

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Oct 15, 2013 @ 19:38
dead

10 char
Oct 15, 2013 @ 19:38

"Javier Nunez w/ the new youth of NY." @supremenewyork

.....give me a fucking break with this whole "youth" thing. No disrespect to Javier.
I was worried about the hood on the pullover. Not that bad in this pic though. 
Oct 15, 2013 @ 19:41
             smokeyface
Oct 15, 2013 @ 19:42
Not bad in that picture at all

I like black because it can go with a lot more
I like Blue/Red because it has a nice color block & reminds me of some old polo type shit

Fuckk 

#HansumBoys

Oct 15, 2013 @ 19:46
yeah promoting them and them fucking with of heavy is mad corny imo. i see zero credibility in that...

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

Oct 15, 2013 @ 19:59
up if you want a team parka XL fit
Oct 15, 2013 @ 20:02
Anyone got a fit pic of the Ski Pullover? Also is the entire inside polyester? Thanks in advance.
Oct 15, 2013 @ 20:03
info 


info on ig account?
info on that NY apple cap?

∞good to go since '91∞

Oct 15, 2013 @ 20:05
yeah promoting them and them fucking with of heavy is mad corny imo. i see zero credibility in that...

Tyshawn rips, and I'm pretty sure he's from NY (nothing got to do with OF)
Oct 15, 2013 @ 20:22
Oct 15, 2013 @ 20:31
Has IAMGOD forsaken us?

FW12 was Supreme's last good season.

Oct 15, 2013 @ 20:31
Anyone got a fit pic of the Ski Pullover? Also is the entire inside polyester? Thanks in advance.

there ya go. also added hockey top and and arc logo(Invalid img)
im pretty skinny so the hockey top has a weird fit to it, it kinda just hangs on my shoulders
Oct 15, 2013 @ 20:32
Oct 15, 2013 @ 20:34
also, anyone grab a corduroy croc strap? how's the fit on that? i got a croc strap from last season and its one of my favorites, but the corduroy from last fall was too small.
mine just came in today actually. the fit isn't as deep as these crazy-deep camps we been getting but its still slightly on the deep side. its a pretty small cord though. the strap and buckle are nice af imo.
thanks homie. unless there's a football camp this week i'll be grabbing one for sure.
Oct 15, 2013 @ 20:34
hockey top confirmed for shit.  You guys have fun keeping that shit ziplocked tho
Oct 15, 2013 @ 20:38
hockey top confirmed for shit.  You guys have fun keeping that shit ziplocked tho
really not of a fan of the fit either, the worst part of is the fact that the body is wide enough were you could fit a hoodie underneath but arms are pretty tight and long so it just looks bad. will probably end up dumping this on someone for rape
Oct 15, 2013 @ 20:41
Height and Size you went with?

For the thread. 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Oct 15, 2013 @ 20:42
y'all niggas dont know how to dress...
This topic is locked, replies are no longer accepted.