October 3, 2013 @ 03:40 AM
midmost

Post: 264

Join Date: Aug 2012

Location: mn

October 3, 2013 @ 03:44 AM
Okay.

Post: 2611

Join Date: May 2011

Location: Philly

the bruce lee sk8 his are dope but i dont feel like having my pants cover his head and just have a topless torso on my shoes 

where the azn girls at

October 3, 2013 @ 03:48 AM
steady

Post: 974

Join Date: May 2013

the bruce lee sk8 his are dope but i dont feel like having my pants cover his head and just have a topless torso on my shoes 
But if preme shows Lee's nipple they can increase retail price.
October 3, 2013 @ 03:50 AM
chief

Post: 6856

Join Date: Feb 2008

Location: WA

how much is the team parka going for?

pls respond

•••

October 3, 2013 @ 03:50 AM
fyuur

Post: 3245

Join Date: Jun 2012

Location: New York

the bruce lee sk8 his are dope but i dont feel like having my pants cover his head and just have a topless torso on my shoes 
That's why you have to wear pyrex shorts and leggings

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

October 3, 2013 @ 03:53 AM
jjapplesauce

Post: 1120

Join Date: Sep 2012

In other news.... rieder posted on instagram something about the supreme video and said "coming soon."  Be cool if we got the supreme vid sometime this season.  They better itunes release that shit though cause im not buying some damn $30-$40 dvd.
trust me, it wont be coming any time soon. if we're lucky it will be sometime early next year but i doubt it
edit-and now that i look at it, he wasnt even talking about the supreme vid. that picture was of fucking andrew allen
Who says andrew allen doesnt have some tricks in the vid?  He hangs with all those dudes.  He used the name of the video in his post cause its going to be called supposedly "the boys of summer."
October 3, 2013 @ 03:54 AM
Nyc93

Post: 2761

Join Date: May 2013

Location: Ny

Where's Redwalls collection at?
Wheres new jokes at

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

October 3, 2013 @ 03:59 AM
spamster

Post: 1525

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

@youngfemalemoops


Even more bruce lee nipples on the lows. Youve got double shirtless bruces on each toe box. Too much topless man for my wardrobe. No homo.

FS: Sup S/S 15 Astronaut Hoodie Black (L) $210 shipped Sup S/S 15 White Hockey Top (M) $210 shipped

October 3, 2013 @ 04:01 AM
MS33

Post: 15

Join Date: Sep 2013

October 3, 2013 @ 04:03 AM
Colin Steinmetz

Post: 41

Join Date: Jun 2013

Completely unrelated, but is the Duck camo camp even worth it if it's the olive and not the tan? Opinions
October 3, 2013 @ 04:04 AM
Unuffin

Post: 3363

Join Date: Mar 2010

any one got info on future TNF?
gortex

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

October 3, 2013 @ 04:06 AM
falsenaga

Post: 423

Join Date: Sep 2012

Mods gotta get their IP-ban game up.. Getting tired of seeing this Redwall dude posting useless, unfunny shit 45 times a day. Let him lurk
October 3, 2013 @ 04:07 AM
October 3, 2013 @ 04:07 AM
fyuur

Post: 3245

Join Date: Jun 2012

Location: New York


"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

October 3, 2013 @ 04:12 AM
EVIL

Post: 292

Join Date: Mar 2013

Location: CNC3

October 3, 2013 @ 04:12 AM
Mr. Freeze

Post: 5370

Join Date: Feb 2009

so are people actually fucking with the flyknits or is everyone trying to flip that shit like the dunks again
All flips. I think we all agree their hideous hahaha

Not hideous imo. Just bland and not worth the price. I'd wear if it was free.
October 3, 2013 @ 04:13 AM
KiddCoast

Post: 789

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

I actually fuck with Urban Outfitters from time to time 


Twitter: @KiddCoast

October 3, 2013 @ 04:14 AM
Nyc93

Post: 2761

Join Date: May 2013

Location: Ny

so are people actually fucking with the flyknits or is everyone trying to flip that shit like the dunks again
All flips. I think we all agree their hideous hahaha

Not hideous imo. Just bland and not worth the price. I'd wear if it was free.
Touché 

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

October 3, 2013 @ 04:18 AM
xafriaf

Post: 3730

Join Date: Aug 2012

Location: California

On the right of the pic fyuur just posted you can see a hoodie that starts grey and has red sleeves, infront of that you can see a yellow sleeve. Looks like the 2tone arc pullover to me.
October 3, 2013 @ 04:25 AM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012

On the right of the pic fyuur just posted you can see a hoodie that starts grey and has red sleeves, infront of that you can see a yellow sleeve. Looks like the 2tone arc pullover to me.
damn good eye bro

Fuck yall

October 3, 2013 @ 04:28 AM
bananarama

Post: 338

Join Date: Jun 2013

so are people actually fucking with the flyknits or is everyone trying to flip that shit like the dunks again
All flips. I think we all agree their hideous hahaha
A good amount of people are gonna fuck with them, to much hype to all be flips lol

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L

October 3, 2013 @ 04:29 AM
falsenaga

Post: 423

Join Date: Sep 2012

Mods gotta get their IP-ban game up.. Getting tired of seeing this Redwall dude posting useless, unfunny shit 45 times a day. Let him lurk
I'm not doing anything wrong? I never double post or anything... I just like this thread and post very frequently. Just because your opinion about me isn't nice doesn't mean I deserve to be banned... hop off me your'e extremely sus
This is the Supreme thread, not multiplayer Notepad. All you do is add to the fact that there's about 1 useful post every 5 pages in this thread. Chill out or use another forum.
October 3, 2013 @ 04:31 AM
rapdotcom

Post: 12

Join Date: Sep 2013

Judging from the F/W preview/lookbook images, the Team Parka kind of looks long.  I've never owned a Parka from Supreme, so I would like to know if I should stick with getting a Large (what I usually am) or if it's TTS.

Thanks.
October 3, 2013 @ 04:32 AM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

On the right of the pic fyuur just posted you can see a hoodie that starts grey and has red sleeves, infront of that you can see a yellow sleeve. Looks like the 2tone arc pullover to me.
You can see the white sleeve of the tar heels one too, I think.








Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

October 3, 2013 @ 04:33 AM
domingodean

Post: 1351

Join Date: Nov 2011

Location: Ont

bruce lee tee plz

17000 ferrari

October 3, 2013 @ 04:34 AM
bananarama

Post: 338

Join Date: Jun 2013

you think the arc logos getting dropped tomorrow too ?

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L

October 3, 2013 @ 04:37 AM
jooman

Post: 76

Join Date: Mar 2013

are the flyknits really 250? or is this just a rumor? 250 is rape as fuck 
October 3, 2013 @ 04:39 AM
frankieBRKLYN

suspended

Post: 1255

Join Date: Apr 2012

are the flyknits really 250? or is this just a rumor? 250 is rape as fuck 
r u serious
October 3, 2013 @ 04:40 AM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

Which color for the two tone arc pullover?

upvote for teal/black downvote for grey/red

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

October 3, 2013 @ 04:41 AM
bananarama

Post: 338

Join Date: Jun 2013

Flynits aren't important right now, wassup with those arc logos

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top