Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 24, 2013 @ 05:45 PM
mrteebonilla

Post: 5632

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

you didn't cop AF1 tone?

I sold those size 13s for $500
i did, no pics tho...dont feel like takin any :/

copped 2-3 pair i think

(non for me tho, pops called in a favor razz )

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

September 24, 2013 @ 05:53 PM
LostJem

suspended

Post: 1594

Join Date: Apr 2012

Location: California

it would have been so cool if the small logo was on the tee 

like the miles davis some kind of a blues

with like a box logo on the back played on with the scribbles on it some intricate thing but nonetheless not happening 

FS:http://hypebeast.com/forums/apparel/177075

September 24, 2013 @ 05:54 PM
leganja_giver

Post: 372

Join Date: Mar 2013

you didn't cop AF1 tone?

I sold those size 13s for $500
Your cool
September 24, 2013 @ 05:55 PM
steff90

Post: 329

Join Date: Jun 2012

Location: PA

only one god
your not a god thou..

your just an older version of a fuck boy..
definition of hype.

As a boy wearing garments with an all-over print of a guy on it is straight gay, no hate but the truth
September 24, 2013 @ 05:58 PM
fyuur

Post: 2145

Join Date: Jun 2012

Location: New York

only one god
your not a god thou..

your just an older version of a fuck boy..
definition of hype.

As a boy wearing garments with an all-over print of a guy on it is straight gay, no hate but the truth
What's wrong with being gay though?

"In battle, both sides suffer death, injury and pain. Feel Pain.. Contemplate Pain.. Accept Pain.. Know Pain!"

September 24, 2013 @ 06:03 PM
Nyc93

Post: 2464

Join Date: May 2013

Location: Ny

How is that gay? Stop tryna shit on him. The fit is loud and uncoordinated but not gay at all haha I've never seen a gay person wearing a shirt with men all over it

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 24, 2013 @ 06:13 PM
THEBIGNB

Post: 1273

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE



My jerseys
nice ones vafins, sell me the white 2011 if you decide to sell man. 

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

September 24, 2013 @ 06:17 PM
Nyc93

Post: 2464

Join Date: May 2013

Location: Ny

That rose bomber is so corny haha

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 24, 2013 @ 06:22 PM
vafins

Post: 2440

Join Date: Feb 2012

Location: US

@THEBIGNB the white one is a Medium but if I ever do sell it I will hit you up and still thanks for the long sleeve 99 Dolphins colorway jersey

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

September 24, 2013 @ 06:28 PM
adoboFosho

Post: 2985

Join Date: Apr 2007



My jerseys
vafins with the juice
Nice but what's gud with that mini rack? You leave em like that in your room?
he wants that authentic supreme experience

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

September 24, 2013 @ 06:29 PM
THEBIGNB

Post: 1273

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

@THEBIGNB the white one is a Medium but if I ever do sell it I will hit you up and still thanks for the long sleeve 99 Dolphins colorway jersey
word, please do...no problem, sorry about the hassle again. 

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

September 24, 2013 @ 06:46 PM
kamikaze

Post: 803

Join Date: Jul 2006

Location: sf



My jerseys
technically some of those are just t-shirts

12/18 sale collection up for grabs http://hypebeast.com/forums/apparel/182810/

September 24, 2013 @ 06:48 PM
vafins

Post: 2440

Join Date: Feb 2012

Location: US



My jerseys
technically some of those are just t-shirts

lol ok

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

September 24, 2013 @ 06:51 PM
steff90

Post: 329

Join Date: Jun 2012

Location: PA


This came in today
2nd best color after black because i have black
Green>navy>white>black>red
September 24, 2013 @ 06:55 PM
thirdworlds

Post: 652

Join Date: Nov 2012



My jerseys
no thunderbird or warriors tho
September 24, 2013 @ 06:58 PM
kamikaze

Post: 803

Join Date: Jul 2006

Location: sf

oh well....

12/18 sale collection up for grabs http://hypebeast.com/forums/apparel/182810/

September 24, 2013 @ 07:20 PM
jeasy3d

Post: 1370

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland


That black on black is fire 
September 24, 2013 @ 07:21 PM
jeasy3d

Post: 1370

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

Anybody peep the royal hockey jersey in Asap's Fashion Killer video?
September 24, 2013 @ 07:27 PM
thenewguy

Post: 123

Join Date: May 2013

Gold cards restock

Looking for Harris tweed coach XL

September 24, 2013 @ 07:33 PM
Mazinger

Post: 130

Join Date: Mar 2013

What are you guys going to do when the jersey fad dies?
September 24, 2013 @ 07:37 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

sell them to late fuckbois like you
September 24, 2013 @ 07:52 PM
lloopp

Post: 391

Join Date: Dec 2012


That black on black is fire 
that black on black shit iz mad ugly imo u cant even tell wtf the jackt is wit it, colord look so much better 2 me

i'm at tha end of my rope n i feel like swingin

September 24, 2013 @ 07:55 PM
hypethetical

Post: 616

Join Date: May 2012

Anybody peep the royal hockey jersey in Asap's Fashion Killer video?
yea...rihanna was in the football jersey too.

I wonder if the blue will be the first to sell out now...
September 24, 2013 @ 07:58 PM
SilvioDante

Post: 1529

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

Anybody peep the royal hockey jersey in Asap's Fashion Killer video?
yea...rihanna was in the football jersey too.

I wonder if the blue will be the first to sell out now...
shit looks like a blackscale advertisement
September 24, 2013 @ 07:59 PM
hick

Post: 1170

Join Date: Sep 2013

too bad the hockey top doesnt have a hood

id put laced closure at the collar too, like an old school hockey jersey
September 24, 2013 @ 07:59 PM
vafins

Post: 2440

Join Date: Feb 2012

Location: US



My jerseys
no thunderbird or warriors tho
White Thunderbird is something I want, I don't really like the Warriors jersey though and I for sure don't like the price it goes for

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

September 24, 2013 @ 08:00 PM
koolgtrap

Post: 3610

Join Date: Jun 2008

today i got my digi top in Large
gonna make a fit pic soon for you kneegas. if i find my sdhc card
September 24, 2013 @ 08:02 PM
SilvioDante

Post: 1529

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

too bad the hockey top doesnt have a hood

id put laced closure at the collar too, like an old school hockey jersey
a hood? nah. But laced collar would have been perfect.
September 24, 2013 @ 08:05 PM
hick

Post: 1170

Join Date: Sep 2013


too bad the hockey top doesnt have a hood

id put laced closure at the collar too, like an old school hockey jersey
a hood? nah. But laced collar would have been perfect.

for reals tho...that hockey top is basic as fuck
September 24, 2013 @ 08:08 PM
Misa <3

Post: 617

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

Link to that ASAP hockey top vid please

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top