[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 28, 2013 @ 18:22

quick fit
lmaoooo wearing Famous Stars and Straps I wore that shit like 9 years ago and it was still lame back then

bong game weak too smh
Sep 28, 2013 @ 18:27
That nigga got a Famous stars and straps shirt on lmao got me hot
Sep 28, 2013 @ 18:27

quick fit
lmaoooo wearing Famous Stars and Straps I wore that shit like 9 years ago and it was still lame back then

bong game weak too smh
clean that bong you dirty fucker
Sep 28, 2013 @ 18:28
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.

burrrr exactly what i ordered too ma man! could you be so kind and tell or post whats on the back of the 5-panel?
Sep 28, 2013 @ 18:30
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.

dope fit. glad to see some non-frail heads in the thread.
Sep 28, 2013 @ 18:33

quick fit
lmaoooo wearing Famous Stars and Straps I wore that shit like 9 years ago and it was still lame back then

bong game weak too smh
clean that bong you dirty fucker
flawgnog69....?

"You must look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself . . .”

Sep 28, 2013 @ 18:34
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.

info on that wooden door?
Sep 28, 2013 @ 18:35
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.

info on that wooden door?
ikea f/w 09
Sep 28, 2013 @ 18:38
long time lurker whens the next drop
dude there's no more drops till november
Sep 28, 2013 @ 18:38
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.

assuming its a Large?

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

Sep 28, 2013 @ 18:39
Originally posted by Inactive User

quick fit

ffs

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Sep 28, 2013 @ 18:40
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.
burrrr exactly what i ordered too ma man! could you be so kind and tell or post whats on the back of the 5-panel?
stitched Starter logo. 

Nick Van Exel with the handle.

Sep 28, 2013 @ 18:41
long time lurker whens the next drop

IG: _pierce

Sep 28, 2013 @ 18:41
long time lurker whens the next drop

obvious troll is obvious

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Sep 28, 2013 @ 18:42
long time lurker whens the next drop
Thursday, October 3rd, 11:30 AM EST

FW12 was Supreme's last good season.

Sep 28, 2013 @ 18:44
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.
assuming its a Large?
XL

Nick Van Exel with the handle.

Sep 28, 2013 @ 18:44
long time lurker whens the next drop
Creepy ass gif
Sep 28, 2013 @ 18:53
Anyone got this in medium that they want to sell?


AND THE HIPPOS WERE BOILED IN THEIR TANKS...

Sep 28, 2013 @ 18:54
Originally posted by Inactive User
iridescent and allahl/s fit pic. I aint frail so dont go too hard on the gawd.
dope fit. glad to see some non-frail heads in the thread.
thanks  bruh. yea not to many out here. 

Nick Van Exel with the handle.

Sep 28, 2013 @ 18:55
lmaoooo wearing Famous Stars and Straps I wore that shit like 9 years ago and it was still lame back then

bong game weak too smh
clean that bong you dirty fucker
why would i care about cleaning when im just trying to wakeupandbakeup
take off the fake hat

-Caterpillar
Sep 28, 2013 @ 18:59

IG: _pierce

Sep 28, 2013 @ 19:01
fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you i had headphones in fuck you

:0

Sep 28, 2013 @ 19:02
I'm not too sure but I think I just shit my pants

edit: yeah i did
Sep 28, 2013 @ 19:04
Damn don't fucking click that if you read this first, that shit was loud.
Sep 28, 2013 @ 19:10
fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you i had headphones in fuck you

IG: _pierce

Sep 28, 2013 @ 19:10

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Sep 28, 2013 @ 19:11

quick fit
aren't the threads on the black safari supposed to be gold so you cant really see them?
Sep 28, 2013 @ 19:24

i be in that trap house like Home Alone

Sep 28, 2013 @ 19:26

Now that is a swiftness test
i know that thing is so fucking scary but i have to click it so bad
Sep 28, 2013 @ 19:33
legit check on this?thx in advance
shafou.com
fuck you smokeyface
This topic is locked, replies are no longer accepted.