[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Hunter
Sep 25, 2013 @ 22:56
Rip Van Winkle maybe?

Hunter...youre a genius
niggas call me Einstein
Sep 25, 2013 @ 22:57
lol mods are turnt up today
Sep 25, 2013 @ 22:58
how likely is it that the hockey top will drop tomorrow ?
More likely than the chance of you having the swiftness for it
Sep 25, 2013 @ 23:07
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain
local d boy wants everything so imma be gettin a nice tip this week smokeyface

and imo that liberty camp is top 3 from this season, pink is straight FLAMEZ

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 25, 2013 @ 23:12
this is a poor first season for us ukfags
Sep 25, 2013 @ 23:14
honest expression
Reality check
masters of the universe

*2Pac laugh*

Sep 25, 2013 @ 23:15
this is a poor first season for us ukfags
Best season in a while lol
Sep 25, 2013 @ 23:16
this is a poor first season for us ukfags
Best season in a while lol
ya idk what hes talking about...im bought something from every drop so far i believe except for when the vans dropped

lots of solid low key heat/future grail items this season

dont sleep ppl

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 25, 2013 @ 23:17
i would have gotten one of those pacific pullovers if I had known the fur was detachable. 
hey msg me, I can't msg u for some reason, says ur username doesn't exist...
Sep 25, 2013 @ 23:20
how likely is it that the hockey top will drop tomorrow ?
More likely than the chance of you having the swiftness for it
Gonna be so many salty people on this thread it's not even gonna be funny.
Sep 25, 2013 @ 23:27
This hockey top hype is low-key retarded

FW12 was Supreme's last good season.

Sep 25, 2013 @ 23:29
None of you guys are swift
says the dude that cant even afford a shirt.

BTW brehs i still have the yellow aids on my shipping label.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Sep 25, 2013 @ 23:31
None of you guys are swift
says the dude that cant even afford a shirt.
Lol he doesn't have a clue. If he ever had the money to cop anything we all know he'd be getting cartjacked 24/7
Sep 25, 2013 @ 23:31
This hockey top hype is low-key retarded
zzzzzzzzzzzZZZZzzzzzzZZZZZz

Fuk u

Sep 25, 2013 @ 23:33
says the dude that cant even afford a shirt.
Lol he doesn't have a clue. If he ever had the money to cop anything we all know he'd be getting carjacked 24/7
schminx is that you?

Fuk u

Sep 25, 2013 @ 23:33
YEAH DUDE HE ISNT SWIFT ENOUGH! 

real talk how do you not get the item you want

ive never been cart jacked and never had to worry about it loool 

where the azn girls at

Sep 25, 2013 @ 23:37
None of you guys are swift
says the dude that cant even afford a shirt.

BTW brehs i still have the yellow aids on my shipping label.
"yellow aids" dead

but once again you dont have to be swift for anything this season...

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 25, 2013 @ 23:38
Only thing you need swiftness for this year is prob TNF collab
Sep 25, 2013 @ 23:41
Price range of the ski pullover?
Sep 25, 2013 @ 23:42
Redwall has been the best poster on this forum lately. 
Sep 25, 2013 @ 23:42
Price range of the ski pullover?
$158-$188 would be my guess

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 25, 2013 @ 23:45
is the price of longsleeve tee $72?
Sep 25, 2013 @ 23:52
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain
I'm trying to cop everything except the beanie.
My 3rd order came in today
Pacific pullover
Denim EYE Camp
LS Black dots henley
ASH TRAY
came with a pen, and box logo sticker.
Sep 25, 2013 @ 23:55
anyone cop hooded plaid denim?

2Ps

Sep 25, 2013 @ 23:55
Ski pullover jacket

Longsleeve pocket tee


Liberty Thorgerson camp cap


Slapshot beanie


Iridescent 5-panel


Virgin Mary keychain
good looks on that. anyone remembers the corduroy pullover price from fw12? ski pullover will prolly be something similar to that...

http://threepeak.tumblr.com/

Sep 25, 2013 @ 23:55
good looks on that. anyone have any idea what the price on the ski pullover is gonna be? if anyone remembers the corduroy pullover price from fw12 itll probs be something similar to that...
SS11*

2Ps

Sep 25, 2013 @ 23:57
wasn't that spring 


actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

Hunter
Sep 25, 2013 @ 23:57
Price range of the ski pullover?
148
Sep 25, 2013 @ 23:57
Anyone else gonna cop the iridescent 5 panel? Are letters iron on? Looks cheap to me. I'll wait to see it in person before I make a decision. Hopefully slapshot beanie and portrait tee are still instore when I get off work. 

Nick Van Exel with the handle.

Hunter
Sep 25, 2013 @ 23:58
is the price of longsleeve tee $72?
62 plus shipping so yes 72 total in the US
This topic is locked, replies are no longer accepted.