FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
September 24, 2013 @ 01:10 PM
jmoon

Post: 188

Join Date: Jun 2013

it's tuesday, hopefully we get some drop info today
September 24, 2013 @ 01:11 PM
VvlxnteN

Post: 57

Join Date: Sep 2013

Champion Zip Up Jacket Burgundy XL
anyone have it ?
September 24, 2013 @ 01:27 PM
jmoon

Post: 188

Join Date: Jun 2013

it's tuesday, hopefully we get some drop info today

Email was yesterday?
that's not all that's dropping tho
September 24, 2013 @ 01:35 PM
sunnysidecali

Post: 56

Join Date: Feb 2013

sorry to bring this up again, but did a small release for the baseball jerseys online? 
September 24, 2013 @ 01:36 PM
fyuur

Post: 2938

Join Date: Jun 2012

Location: New York

It's Tuesday where's my info

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

September 24, 2013 @ 01:49 PM
Misa <3

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

I think they did so did the football jersey
September 24, 2013 @ 01:50 PM
Misa <3

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

Just be patient, god will show up
September 24, 2013 @ 01:56 PM
xafriaf

Post: 3609

Join Date: Aug 2012

Location: California

Digi top came in, weird fabric, dont own anything like it
UK shipping is sooo good lol. And it's only their first season. Smh
September 24, 2013 @ 02:01 PM
hick

Post: 1537

Join Date: Sep 2013

damn right it's in transit

goddamn, took them long enough
September 24, 2013 @ 02:06 PM
howfly

Post: 672

Join Date: Sep 2012

Digi top came in, weird fabric, dont own anything like it
UK shipping is sooo good lol. And it's only their first season. Smh
i live in boston and supreme has been on point with some of my orders in the past, that overnight shipping...
this season they slow af  

instagram _burri

September 24, 2013 @ 02:08 PM
guccimane

Post: 11

Join Date: Sep 2013

this downvote redwall game ridiculous
September 24, 2013 @ 02:10 PM
A$AC SCHRADER

Post: 142

Join Date: May 2013

Location: Germany - Stuttgart

Ordered on friday and received my package today.
Uk-> Germany in 5 days is pretty good imo
And there was a weekend between

Looking for: CDG X Supreme Shirt olive camo - CDG X Supreme 5 Panel olive camo - TNF X Supreme Backpack - JFK/Guns Shirt All L

September 24, 2013 @ 02:11 PM
Barbecue Brennon

Post: 303

Join Date: Jul 2012

Location: Portland, Oregon

this downvote redwall game ridiculous
He just says stupid shit, what else you expect. 
September 24, 2013 @ 02:17 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1801

Join Date: May 2009

Location: in the cut

Digi top came in, weird fabric, dont own anything like it
UK shipping is sooo good lol. And it's only their first season. Smh
i live in boston and supreme has been on point with some of my orders in the past, that overnight shipping...
this season they slow af  
ups ground from ny to anywhere in northeast is overnight
September 24, 2013 @ 02:18 PM
MVTT92

Post: 4

Join Date: May 2013

Location: UK

I've had everything next day from them. UK tho
September 24, 2013 @ 02:20 PM
Nyc93

Post: 2720

Join Date: May 2013

Location: Ny

I'm in ny and I maybe have got my package overnight once or twice... Maybe it's the zone I'm in but that shit takes long as fuck considering I'm in the city

For Sale KRS tee- Black M, and L . Grey M, and L. White M S logo snap- 2navy, 1olive, 3white text7189098317 4 price or dm

September 24, 2013 @ 02:23 PM
sprocket

Post: 180

Join Date: Sep 2013

IAMGOD ???
September 24, 2013 @ 02:25 PM
hick

Post: 1537

Join Date: Sep 2013

I'm in ny and I maybe have got my package overnight once or twice... Maybe it's the zone I'm in but that shit takes long as fuck considering I'm in the city

what boro you live in??
September 24, 2013 @ 02:26 PM
kernzn

Post: 272

Join Date: Mar 2013

Location: Austria

I'm in ny and I maybe have got my package overnight once or twice... Maybe it's the zone I'm in but that shit takes long as fuck considering I'm in the city

maybe they don't want you to post those awesome fit pics bruh
September 24, 2013 @ 02:34 PM
vintage_kick

Post: 37

Join Date: Apr 2007

anyone have a fit pic of the denim shirt in a medium?
September 24, 2013 @ 02:34 PM
vintage_kick

Post: 37

Join Date: Apr 2007

anyone have a fit pic of the denim shirt in a medium?
September 24, 2013 @ 02:41 PM
VvlxnteN

Post: 57

Join Date: Sep 2013

Champion Zip Up Jacket Burgundy XL
anyone have it ?
September 24, 2013 @ 02:59 PM
jmoon

Post: 188

Join Date: Jun 2013



Group picture smile
September 24, 2013 @ 03:01 PM
backlikethat

Post: 5305

Join Date: Feb 2009

^ would like to see a fit picture

enjoy

i'd rather stick my thumb up my asshole and lick it than wear dis shit breh
September 24, 2013 @ 03:01 PM
Thoth

Post: 1176

Join Date: May 2013

@jmoon

black roses > rest
September 24, 2013 @ 03:05 PM
Buster Keaton

Post: 55

Join Date: Sep 2013

Location: LA

I hope the hockey jersey don't drop this thursday. I have to work that day and I know it will sell out in store. And I ain't trying to pay for shipping and wait a month for my shit.

Nick Van Exel with the handle.

September 24, 2013 @ 03:12 PM
leganja_giver

Post: 434

Join Date: Mar 2013

^ would like to see a fit picture

enjoy

i'd rather stick my thumb up my asshole and lick it than wear dis shit breh
Usally don't agree to gay shit like that but that crewneck is ass lol
September 24, 2013 @ 03:20 PM
Masque

Post: 219

Join Date: Dec 2012

Hoping for velveteen camp and hockey on Thursday 
September 24, 2013 @ 03:30 PM
SilvioDante

Post: 1673

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

bless us based god IAMGOD
September 24, 2013 @ 03:36 PM
JordR

Post: 287

Join Date: Apr 2013

Location: West Yorkshire

fit battle me

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top