Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 18, 2013 @ 11:40 PM
1825vine

Post: 40

Join Date: Nov 2012

What color of Champion hoodie will sell out first?  Anyone going for the teal color?  
September 18, 2013 @ 11:43 PM
copperhead

Post: 103

Join Date: Sep 2008

Location: LOS ANGELES

Got the 2nd order that I placed on 9/5/13, today. BUT THE ONLY THING THAT I RECEIVED WAS THE VIRGIN MARY TEE SHIRT!!!!!!!!!!! Anyone have this happen???
.................................................................
Virgin Mary Tee
Style: Yellow
Size: Large
Price: $88
.................................................................
Repeater Camp Cap
Style: Black
Price: $44
.................................................................
Franklin Camp Cap
Style: Black
Price: $44
.................................................................
Hanes Tagless T-Shirts (3-Pack)
Style: Black
Size: Large
Price: $28
.................................................................
cart total: $204
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $214
September 18, 2013 @ 11:44 PM
xafriaf

Post: 3124

Join Date: Aug 2012

What color of Champion hoodie will sell out first?  Anyone going for the teal color?  
Burgundy will go first
September 18, 2013 @ 11:48 PM
xafriaf

Post: 3124

Join Date: Aug 2012

Digi top hype getting out of hand where were y'all 3 weeks ago
It's really not that out of hand. Most people on here still say they don't like it.
September 18, 2013 @ 11:59 PM
Misa <3

Post: 617

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

How much do you guys think the sheepskin coat will cost?
September 19, 2013 @ 12:14 AM
vafins

Post: 2440

Join Date: Feb 2012

Location: US

I got my Baseball shirt in yesterday and honestly its cool and all but that patch is pretty fucking wack it looks and feels like a rug
its supposed to be
that's cool not trying to wear a coaster on my chest

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

September 19, 2013 @ 12:15 AM
jmoon

Post: 184

Join Date: Jun 2013

i need to decide between the burg and the black champion zip up SOON
September 19, 2013 @ 12:23 AM
trapchef

Post: 274

Join Date: Mar 2013

just got my shit yall know wussup

got a pcl sticker for some reason lol




heres me 5'8ish 5'9
150.8lbs according to golds gym

size medium 






now time for work. have a nice day everyone
shoulda sized up on the mary tee
September 19, 2013 @ 12:24 AM
celphtitled

Post: 252

Join Date: Apr 2012

Location: Bay Area

Go with the Burg champion hoodie
September 19, 2013 @ 12:42 AM
D---

Post: 56

Join Date: Jul 2009

In 1 or 2 years, ppl are gonna be like why tf did I buy the virgin mary tee. LEWLL

automatically downvote fits with hand gestures

September 19, 2013 @ 12:47 AM
mylesneal1996

Post: 4

Join Date: Sep 2013

Your right ^
September 19, 2013 @ 12:48 AM
loftty

Post: 44

Join Date: Sep 2013

Can't wait to cop a velveteen panel, anyone else feeling those?
the black velvet. cool
September 19, 2013 @ 12:48 AM
unemployed

Post: 1439

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

Estimated price on jersey and champion jacket?

Thanks
September 19, 2013 @ 12:50 AM
xtcmen

Post: 174

Join Date: Oct 2012

Location: 310

I got my Baseball shirt in yesterday and honestly its cool and all but that patch is pretty fucking wack it looks and feels like a rug
its supposed to be
I like your avatar

http://hypebeast.com/forums/apparel/195556

September 19, 2013 @ 01:04 AM
bsm1017

Post: 992

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

im thinkin im goin for the burgandy champ pullover or the black champ jacket, havent decided yet, theres so many hoodies im tryin to get this year from Supreme but not many jackets, most likely leanin towards the black champ jacket

Él Duderîno

September 19, 2013 @ 01:09 AM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

Red jersey is fire 
I'm nt even mad but 55 downvotsz? Do yah just hate me or is the fit that bad? I'm standing weird but what else is wrong witit appreciate the input 

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 19, 2013 @ 01:11 AM
Allahu Jackbar

Post: 259

Join Date: Jan 2013

Location: 978

fit looks fine, its probably because they hate you

so a seal walks into a club

September 19, 2013 @ 01:14 AM
THEBIGNB

Post: 1273

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

How's the fit on camel shorts ? Anybody own one are they baggy?
they fit amazing and are def one of my favorite pairs of shorts from supreme, and ive owned alot of supreme shorts... unforchantly your broke ass cant afford them, ya bish. 

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

September 19, 2013 @ 01:16 AM
Pierce

Post: 606

Join Date: Jun 2012

Imma cop some camels from ma boi soon

IG: _pierce

September 19, 2013 @ 01:18 AM
fyuur

Post: 2139

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Red jersey is fire 
I'm nt even mad but 55 downvotsz? Do yah just hate me or is the fit that bad? I'm standing weird but what else is wrong witit appreciate the input 
It's Hypebeast. People just bandwagon eachother's downvotes. It's like a snowball.

"In battle, both sides suffer death, injury and pain. Feel Pain.. Contemplate Pain.. Accept Pain.. Know Pain!"

September 19, 2013 @ 01:20 AM
e v e r y w h e r e

Post: 2347

Join Date: May 2011

Location: Philadelphia

Red jersey is fire 
I'm nt even mad but 55 downvotsz? Do yah just hate me or is the fit that bad? I'm standing weird but what else is wrong witit appreciate the input 
dont worry about down votes i got downvotes for pointing out some kids jersey was too long lol

niggas just see preme and ignore the fact that the proportions are off and that they have on shit pants

tbh tho up your denim 

Man Of The Year : brooks brothers is cool lol

September 19, 2013 @ 01:21 AM
e v e r y w h e r e

Post: 2347

Join Date: May 2011

Location: Philadelphia

I got my jersey in along with the rest of the west coast. Bummed out that I didn't receive any pens but they did throw in the pink hate keychain and some stickers.

M | 5' 8" | 155 lbs | Great listener.

looks a little long
lol 30 downvotes because i said this niggas jersey is too long and didnt even get to point out his awful pants 

smh bruh dont worry 

Man Of The Year : brooks brothers is cool lol

September 19, 2013 @ 01:23 AM
thane20

Post: 560

Join Date: Aug 2012

Location: Handsum boy Castle

Red jersey is fire 
I'm nt even mad but 55 downvotsz? Do yah just hate me or is the fit that bad? I'm standing weird but what else is wrong witit appreciate the input 

Think it was the sneakers

Bang

September 19, 2013 @ 01:24 AM
freemaxb

Post: 119

Join Date: Jun 2012

So far it's been a jersey droppin ery week.. Should we expect that hockey jersey after this ugly Digi shit drop?
September 19, 2013 @ 01:25 AM
KALiKUSH

Post: 2603

Join Date: Jan 2008

I got my jersey in along with the rest of the west coast. Bummed out that I didn't receive any pens but they did throw in the pink hate keychain and some stickers.

M | 5' 8" | 155 lbs | Great listener.

looks a little long
Shut the fuck up. I seriously wanna cancel 95% of you fuckboys' orders. Smfh. You a european frailboy folding up your sleeves?
September 19, 2013 @ 01:28 AM
susdaddy

Post: 677

Join Date: May 2012

Location: in da booty

i need to decide between the burg and the black champion zip up SOON
can't go wrong with black. 
i keep most my winter jackets dark anyways so i prefer it over burgundy
September 19, 2013 @ 01:28 AM
e v e r y w h e r e

Post: 2347

Join Date: May 2011

Location: Philadelphia

yeah dude im from Europe and i fold up my sleeves 

god damn i wish you would cancel my orders im such a fuckboy. 

damn im so frail i wish i had muscles because im so insecure about my body!

Man Of The Year : brooks brothers is cool lol

September 19, 2013 @ 01:32 AM
bagface

Post: 79

Join Date: Sep 2013

Location: out here

I got my jersey in along with the rest of the west coast. Bummed out that I didn't receive any pens but they did throw in the pink hate keychain and some stickers.

M | 5' 8" | 155 lbs | Great listener.

looks a little long
Shut the fuck up. I seriously wanna cancel 95% of you fuckboys' orders. Smfh. You a european frailboy folding up your sleeves?
word! haha that jersey looks like it fits fucking perfect. nice fit for sure
September 19, 2013 @ 01:35 AM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

Red jersey is fire 
I'm nt even mad but 55 downvotsz? Do yah just hate me or is the fit that bad? I'm standing weird but what else is wrong witit appreciate the input 

Think it was the sneakers
Those r Preme timberlands bruh. Fresh as fuck

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 19, 2013 @ 01:35 AM
1978S

Post: 824

Join Date: Feb 2006

Red jersey is fire 
I'm nt even mad but 55 downvotsz? Do yah just hate me or is the fit that bad? I'm standing weird but what else is wrong witit appreciate the input 

Think it was the sneakers
It has to do with people not liking you, hating for no reason, following each other with downvotes....but also, you CAN NOT wear those Timbs with that jersey. You got burgundy/reddish boots with a red top. Straight clash homie!

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top