FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
February 23, 2013 @ 05:07 AM
goods100

Post: 48

Join Date: Feb 2013

Hey guys im new to the forums and I have a Medium PCL (Floral Hoodie) and an XL and trying to trade either one for a size L can anyone point me in the right direction....?


Thanks,

Newbie here!
February 23, 2013 @ 05:10 AM
dirtyxrabbit

Post: 306

Join Date: Aug 2012

mufuggas walkin intto supreme like 
February 23, 2013 @ 05:10 AM
morrissey.

Post: 79

Join Date: Nov 2011

Location: San Francisco



damn, i just love this jacket/shirt combo so much. too bad i'm to white to pull it off. i wish i had darker skin, like a mexican or filipino....

wow, never thought i'd say that. 
i'm so glad ima brownie, i could pull this off. only plus side to being hispanic tho :/

fuck you

February 23, 2013 @ 05:20 AM
paulywalnuts

Post: 3178

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

if nothing else you dudes should know about New Orders hit song Bizarre Love Triangle 
http://vimeo.com/14353135

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum

February 23, 2013 @ 05:21 AM
solexsup

Post: 222

Join Date: May 2012

I GATTA COP THE JERSEY AND FLEX

GBE 
February 23, 2013 @ 05:30 AM
KiddCoast

Post: 772

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Mega from Black Scale was in SupLa copped 2 of them cross jackets lol

Twitter: @KiddCoast

February 23, 2013 @ 05:31 AM
sosupreme123

suspended

Post: 99

Join Date: Jan 2013

were fakes made of the campbells tee? and were loop tags used?
February 23, 2013 @ 05:34 AM
kevintecson

Post: 14

Join Date: Feb 2013

PCL tee 110?
February 23, 2013 @ 05:35 AM
spamster

Post: 1251

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

were fakes made of the campbells tee? and were loop tags used?
Fraid so my dude

http://www.ioffer.com/i/supreme-x-campbell-s-soup-tee-cotton-short-sleeved-t-519162051
February 23, 2013 @ 05:41 AM
KiddCoast

Post: 772

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Does anyone know if the Schminx Hoodie dropped in SupLA, SupNY or SupLDN?
Some people say it has and some say it hasn't..
Thanks guys
yo read at least 1 pg before postin shit like this son

Twitter: @KiddCoast

February 23, 2013 @ 06:03 AM
M.

Post: 929

Join Date: Aug 2012

Location: California

Just heard of new order, damn this shit goes!
cool You should hear "Blue Monday" it's one of their more popular songs.

muhstakes.tumblr.com

February 23, 2013 @ 06:03 AM
jayyrodd13

Post: 21

Join Date: Feb 2013

Hey, I've only bought one thing off the supreme website (Harris tweed camp) and was wondering how hard would it be to snag one bling logo tee. Like how fast are they gonna sell out?
February 23, 2013 @ 06:06 AM
________

Post: 853

Join Date: May 2012

while we're asking bad questions, how much is the power corruption lies hoodie? lol i forgot
February 23, 2013 @ 06:08 AM
dirtyxrabbit

Post: 306

Join Date: Aug 2012

while we're asking bad questions, how much is the power corruption lies hoodie? lol i forgot
168
February 23, 2013 @ 06:34 AM
paolele

Post: 7

Join Date: Feb 2013

Can someone please enlighten me, will everything drop when the online stores back up?? 
February 23, 2013 @ 06:46 AM
Anthos

Post: 1355

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

^yes ma'am!

2Ps - WTB L Navy or Black F-1 - FS/FT L Supreme x Champion Red Warm Up Pants

February 23, 2013 @ 07:30 AM
ricardoqntro

Post: 109

Join Date: May 2012

Location: Arizona

idk 

Instagram/Twitter: ricardoqntro

February 23, 2013 @ 07:32 AM
Beach2theBay

Post: 3388

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

I copped some tees today and they gave me two ferrari stickers and 3 dorothys but no pcl box logos . Trade?

The print on the bling tee is awful. Looks like some nigga did it in his bedroom.
February 23, 2013 @ 07:44 AM
reeser

Post: 1116

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

Hey, I've only bought one thing off the supreme website (Harris tweed camp) and was wondering how hard would it be to snag one bling logo tee. Like how fast are they gonna sell out?
fast enough that some of us cop check out and literally watch things being sold out.

while others sit in front of there computer like this VVVVV

Tbh since there's so many colors it won't be that hard if thats all you're going for.
February 23, 2013 @ 07:50 AM
smartmonkey

Post: 3241

Join Date: Mar 2010

Can i buy more than 2 of the same item(s) at supla?

No, I'm not trying to resell. I'm doing a proxy for someone.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

February 23, 2013 @ 07:57 AM
antilame

Post: 16

Join Date: Jan 2013

how much are the spitfires and diamond camp cap?
February 23, 2013 @ 08:00 AM
slytendencies

Post: 1519

Join Date: Feb 2012

Location: LA

Can i buy more than 2 of the same item(s) at supla?

No, I'm not trying to resell. I'm doing a proxy for someone.
I think you can get away with 2 but not more than that.
February 23, 2013 @ 08:00 AM
donadamsky

Post: 2194

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

how much are the spitfires and diamond camp cap?
the hat will be 44. dont have any frame of reference ot price the wheels though

412

February 23, 2013 @ 08:05 AM
paolele

Post: 7

Join Date: Feb 2013

Feeling the work shirt's anyone?
February 23, 2013 @ 08:13 AM
reeser

Post: 1116

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

So did the metal box drop? It's on htf. Just wondering if anyone saw it in store.
February 23, 2013 @ 08:18 AM
lennard

Post: 59

Join Date: Dec 2012

Hey ! Is anybody gling to Supreme London on March second ?

My palm reader told me that there would be a restock on camp caps , hoodies , t-shirts , and button ups!
LOL
February 23, 2013 @ 08:31 AM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

Hey, im heading to supLA tomorrow morning so shoot me a PM if you want to meet up.

IG: _pierce

February 23, 2013 @ 08:56 AM
AGar

Post: 440

Join Date: May 2012

Location: SoCal

supLA saturday gang we out here cool

Bout it, Bout it

February 23, 2013 @ 09:07 AM
donadamsky

Post: 2194

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

Feeling the work shirt's anyone?
hell yeah, if its under 100 i'll most likely cop

412

February 23, 2013 @ 09:10 AM
martino

Post: 24

Join Date: Oct 2012

So did the metal box drop? It's on htf. Just wondering if anyone saw it in store.
it was it the london store for 34 for the bigger one or something like that so I got the ashtray instead

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top