[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 24, 2013 @ 00:21
Nothing is more annoying than going to track your shipping and seeing that dumbass yellow box haha
Sep 24, 2013 @ 00:22
Nothing is more annoying than going to track your shipping and seeing that dumbass yellow box haha
for real bro tongueface
Sep 24, 2013 @ 00:23
Yellow box of death
Sep 24, 2013 @ 00:23
Niggas on hypebeast gonna be starting topics "PLEASE KANYE IF YOU ARE READING THIS I KNOW YOU ARE PLEASE LISTEN TO MY NEW STARTED FROM THE BOTTOM COVER AND GIVE ME A RECORD DEAL PLEASE KANYE PLEASE"
Sep 24, 2013 @ 00:29
Hate sweater is fire tho I saw mad ppl copping it in store I'm surprised it's sitting 

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Sep 24, 2013 @ 00:48
^ would like to see a fit picture
I didn't cop I was on a budget unfortunately. But I will if it's there in a few weeks

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Sep 24, 2013 @ 00:49
I know y'all hate my fits but for real I reccomend this piece. Fits well and true as fuck

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Sep 24, 2013 @ 00:55
But Allah is the Muslim word for God,so in a since you'll be wearing a shirt with the word God on it
you are wearing a shirt with the word god on it three times fool
I know that.You dont need to be condescending  
Sep 24, 2013 @ 01:03
ok i shouldnt have talked so soon after thursdays drop about how i am 2/2 on no shipping probs....the email from ups says its supposed to be here tomorrow, but the tracking link still has the "yellow bar of death"...this is in the hands of ups now right, not supreme??

Él Duderîno

Sep 24, 2013 @ 01:10
ok i shouldnt have talked so soon after thursdays drop about how i am 2/2 on no shipping probs....the email from ups says its supposed to be here tomorrow, but the tracking link still has the "yellow bar of death"...this is in the hands of ups now right, not supreme??
UPS hasn't come to pick up the package yet is pretty much what it comes down to. We're all in the same boat. This season has been slacking hard homie
Sep 24, 2013 @ 01:12
Aye UPS Just updated no more yellow bar of death smokeyface Shipping This Season has been Hell.
Sep 24, 2013 @ 01:13
ok i shouldnt have talked so soon after thursdays drop about how i am 2/2 on no shipping probs....the email from ups says its supposed to be here tomorrow, but the tracking link still has the "yellow bar of death"...this is in the hands of ups now right, not supreme??
UPS hasn't come to pick up the package yet is pretty much what it comes down to. We're all in the same boat. This season has been slacking hard homie
Yeah if you look back a few pages everyone is saying the same thing.  You will still get your stuff, just not as fast as you're normally used you.
Sep 24, 2013 @ 01:15
You make the nicest shit look like shit breh tongueface
Sep 24, 2013 @ 01:17
Aye UPS Just updated no more yellow bar of death  Shipping This Season has been Hell.
I want to check, but if it hasn't updated imma be disappointed so ill wait a few hours haha
Sep 24, 2013 @ 01:21
Hey anyone find that Japanese editorial in full size?
Sep 24, 2013 @ 01:22
You make the nicest shit look like shit breh
It's fire and it doesn't look bad don't be fooled by the downvotes. That's automatic forme

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Sep 24, 2013 @ 01:22
UPS hasn't come to pick up the package yet is pretty much what it comes down to. We're all in the same boat. This season has been slacking hard homie
Yeah if you look back a few pages everyone is saying the same thing.  You will still get your stuff, just not as fast as you're normally used you.
this shit sucks bruh, never had a problem for many seasons till now for real, like usually theyre on top of their shit!

Él Duderîno

Sep 24, 2013 @ 01:26
LOL! UPS UPDATED MY PACKAGE! ITS DUE FOR DELIVERY ON THURSDAY! TYBG 

i feel for everyone who hasnt gotten updated

-Caterpillar
Sep 24, 2013 @ 01:28
Restock on black pacific jacket Large.

IG: kingsrule4ever

Sep 24, 2013 @ 01:28
Henley looks nice but you can't rock it.... Lean the room looks a little messy based on all your shoes boxes stacked up in a corner....


Info on ed hardy pants though ?
i just threw it on wow lol
and their nudies tube toms dont worry about my room you fucking weirdo

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Sep 24, 2013 @ 01:30
Sep 24, 2013 @ 01:32
just want the benjamin hoodie mannn
Sep 24, 2013 @ 01:33
hat arrived this morning fit slightly smaller then others same size fitted and these are my shit for a rainy dayblushing
Sep 24, 2013 @ 01:37
I honestly like the collab, I agree with what most of you are saying about Supreme having the chance to do something great but i like the simplicity of the pieces. The M-65 is fire, the quilted interior looks amazing, if only Supreme would have used the jacket for a regular F/W item instead of a collab and had stitched "supreme" on the back, now that would have been a great piece
Sep 24, 2013 @ 01:50
hat arrived this morning fit slightly smaller then others same size fitted and these are my shit for a rainy day
Can't wait till my gore-tex new era comes in.
Sep 24, 2013 @ 01:51
hat arrived this morning fit slightly smaller then others same size fitted and these are my shit for a rainy day
Yeah I love the hat but it definitely is snug compared to my other Supreme fitteds, I like how roomy my striped fitted from the first week drop is compared to my MLB caps.
Sep 24, 2013 @ 01:51
did supreme sell a size small for the baseball jersey? 
Sep 24, 2013 @ 01:57
How much the colab tees go for?

Nick Van Exel with the handle.

Sep 24, 2013 @ 01:59



RETINA KILLIN ITblushing
Sep 24, 2013 @ 02:01
Basquiat pullover is kinda wack they coulda did something like the babylon at least
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0