Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 9, 2013 @ 04:33 PM
Centropy

Post: 631

Join Date: Oct 2012

Location: London

just wondering what is the smallest size that supreme vans come in
Smallest I've seen in-store is normally UK7 / US8

They had smaller sizes for the CDG Vans but i think they were only available through Dover Street Market.

London proxy service available PM for details

September 9, 2013 @ 04:34 PM
FloridaStateInThe90s

Post: 130

Join Date: Sep 2013

Finally got shipping conf for my order from Thursday. 

Instagram: @RyanxRiv

September 9, 2013 @ 04:36 PM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

How come everyone is taking fit pics like Miley, got your tongues out n shit. 
My tounge isn't out whatr u talking about... And yeah it fits a little baggy in the sleeve I had to rollit up a little but I think it fits me decently. Might keep

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 9, 2013 @ 04:36 PM
slytendencies

Post: 1426

Join Date: Feb 2012

Location: LA

I like the eras, but i'm not fucking with the all black soles
September 9, 2013 @ 04:37 PM
vafins

Post: 2440

Join Date: Feb 2012

Location: US


Another fit pic (5'9, 140) of medium bb shirt combined with some denim shorts. Fits kinda baggy, wished I got a small instead. Not sure if I'm keeping, so what you think would be a fair price to sell? Don't wanna rape
damn I have a feeling my green one is gonna be baggy on me bummer

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

September 9, 2013 @ 04:41 PM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

If you see my pic you'll see how baggy it is top size up. IMO I like it a little baggy tho although steph90 might be a lil too baggy

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 9, 2013 @ 04:47 PM
frenchsauvage

Post: 854

Join Date: Jan 2013

Location: 415

you shouldn't be "sizing up" on clothes after 20 years old

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

September 9, 2013 @ 04:49 PM
earlrocksya

Post: 48

Join Date: May 2011

new eras this week are dope

FOR SALE: BLACK CORDUROY CRUSHER S / M : 65 + shipping PM or email: earlrocksya@yahoo.com

September 9, 2013 @ 04:50 PM
guys i like hummus

Post: 216

Join Date: May 2011

Fit Pic of the Franklin camp white 
are you twelve or thirteen i can't tell
September 9, 2013 @ 04:51 PM
koolgtrap

Post: 3607

Join Date: Jun 2008


Another fit pic (5'9, 140) of medium bb shirt combined with some denim shorts. Fits kinda baggy, wished I got a small instead. Not sure if I'm keeping, so what you think would be a fair price to sell? Don't wanna rape
fit is good,that shit is not baggy at all
September 9, 2013 @ 04:52 PM
Barbecue Brennon

Post: 303

Join Date: Jul 2012

Location: Portland, Oregon

How come everyone is taking fit pics like Miley, got your tongues out n shit. 
My tounge isn't out whatr u talking about... And yeah it fits a little baggy in the sleeve I had to rollit up a little but I think it fits me decently. Might keep
jbr edited his pic out, and then the one tone posted. 2 is enough, quit sticking your tongues out like little 14 y/o's
September 9, 2013 @ 04:53 PM
vafins

Post: 2440

Join Date: Feb 2012

Location: US

If you see my pic you'll see how baggy it is top size up. IMO I like it a little baggy tho although steph90 might be a lil too baggy

I think steff90s fits better on him than yours does to be honest with you, would you mind posting one with it buttoned up?

new and old supreme for sale...http://hypebeast.com/forums/apparel/211062#4257430

September 9, 2013 @ 04:53 PM
Joe Bueno

Post: 144

Join Date: Aug 2013

Location: European Freezer

Should I cop a blue baseball jersey? or wait for fleur de lis

|SHOUT OUT TO SWEDENS TRAP SCENE| Yung Bueno trap producer https://soundcloud.com/joebueno/nochas-prod-joe-bueno Suhpream cawp music

September 9, 2013 @ 04:56 PM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

you shouldn't be "sizing up" on clothes after 20 years old
Stupid post. The only reason someone would size up is that there true size ran out. Either size up or don't get what u want. What does age have to do with that

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 9, 2013 @ 04:56 PM
HOCHSTE

Post: 1020

Join Date: Mar 2013

Should I cop a blue baseball jersey? or wait for fleur de lis
Don't pay Resell for the Jersey. It's a good piece but as mentioned before, has nothing on the previous baseball jerseys ( nor does the hockey jersey honestly).

Wait for the Jersey, it has better C/w's.

"The bears are attracted to the menstruation."

September 9, 2013 @ 04:57 PM
kill-the-elephants

Post: 24

Join Date: Oct 2012

Any guesses on how much the Wise Jacket will sell for?
September 9, 2013 @ 04:58 PM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

If you see my pic you'll see how baggy it is top size up. IMO I like it a little baggy tho although steph90 might be a lil too baggy

I think steff90s fits better on him than yours does to be honest with you, would you mind posting one with it buttoned up?
Your opinion that's cool and sure I can 

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 9, 2013 @ 04:59 PM
billybmx

Post: 5

Join Date: Sep 2012

Location: New York

Anyone know if that white Franklin camp still at SupNY? Think gonna cave in since I like white hats

There was 1 left yesterday I think.

@BillyPerry631 @FTLBMX

September 9, 2013 @ 04:59 PM
Mazinger

Post: 130

Join Date: Mar 2013

XL restock on quilted satin bombers
September 9, 2013 @ 04:59 PM
mobbyluii

Post: 1976

Join Date: Nov 2011

This racing jacket will be copped... hopefully you guys keep sleeping....

IG: @mobbyluii

September 9, 2013 @ 05:01 PM
skatepreme

Post: 65

Join Date: Jul 2013

Red tartan restock!
September 9, 2013 @ 05:08 PM
Joe Bueno

Post: 144

Join Date: Aug 2013

Location: European Freezer

Should I cop a blue baseball jersey? or wait for fleur de lis
Don't pay Resell for the Jersey. It's a good piece but as mentioned before, has nothing on the previous baseball jerseys ( nor does the hockey jersey honestly).

Wait for the Jersey, it has better C/w's.
Thanks fam

|SHOUT OUT TO SWEDENS TRAP SCENE| Yung Bueno trap producer https://soundcloud.com/joebueno/nochas-prod-joe-bueno Suhpream cawp music

September 9, 2013 @ 05:10 PM
fyuur

Post: 2139

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Not feelin the vans
No idea why you were downvoted so heavily; these Vans are terrible.

"In battle, both sides suffer death, injury and pain. Feel Pain.. Contemplate Pain.. Accept Pain.. Know Pain!"

September 9, 2013 @ 05:11 PM
FloridaStateInThe90s

Post: 130

Join Date: Sep 2013

Move fast. 

Instagram: @RyanxRiv

September 9, 2013 @ 05:12 PM
Nyc93

Post: 2459

Join Date: May 2013

Location: Ny

Should I cop a blue baseball jersey? or wait for fleur de lis
Don't pay Resell for the Jersey. It's a good piece but as mentioned before, has nothing on the previous baseball jerseys ( nor does the hockey jersey honestly).

Wait for the Jersey, it has better C/w's.
I was sleeping on the baseball shirt but they turned out great. Ppl say its not as good as the other one but ppl say that eveytime something new comes out. U really slept if u didn't pick it up i doubt we see another denim cw for a jersey in a while

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

September 9, 2013 @ 05:19 PM
Black_Jesus1017

Post: 68

Join Date: Sep 2013

Location: BRONX NYC

What color hockey tops ya tryna get? im leaning toward the teal and yellow idk why 

KEEPIN IT REAL, PACKIN STEEL, GETTING HIGH, CUS LIFES A BITCH THEN YA DIE..

September 9, 2013 @ 05:21 PM
Black_Jesus1017

Post: 68

Join Date: Sep 2013

Location: BRONX NYC

Should I cop a blue baseball jersey? or wait for fleur de lis
Don't pay Resell for the Jersey. It's a good piece but as mentioned before, has nothing on the previous baseball jerseys ( nor does the hockey jersey honestly).

Wait for the Jersey, it has better C/w's.
I was sleeping on the baseball shirt but they turned out great. Ppl say its not as good as the other one but ppl say that eveytime something new comes out. U really slept if u didn't pick it up i doubt we see another denim cw for a jersey in a while
yea sometimes i feel like i shouldve got it but most times i dont it just wasnt hot to me no sleepin though

KEEPIN IT REAL, PACKIN STEEL, GETTING HIGH, CUS LIFES A BITCH THEN YA DIE..

September 9, 2013 @ 05:21 PM
scruffy

Post: 99

Join Date: Apr 2013

Location: Los Angeles

I wonder how the basquiat collab is gonna be.It could go either way.
September 9, 2013 @ 05:22 PM
Keyser Söze

Post: 368

Join Date: Feb 2012

although eras arnt looking half bad
i agree. i think they shouldve done a white colorway though. 
September 9, 2013 @ 05:22 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

copped a large in the jersey and the yellow flannel. these fit pics got me thinking I might have needed a medium.
Or maybe everyone who buys supreme is frail. RIP

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top