September 12, 2013 @ 02:27 AM
HOCHSTE

Post: 1178

Join Date: Mar 2013

The hockey jersey won't be $118 
Yeah, I'm pretty sure it will be much more expensive.

"The bears are attracted to the menstruation."

September 12, 2013 @ 02:30 AM
RelaxAndRawr

Post: 121

Join Date: May 2011

 About 5' 8 1/2", 140lbs
Schott MA-1, size M.
It's a nice jacket, but fix the collar.
September 12, 2013 @ 02:32 AM
Okay.

Post: 2610

Join Date: May 2011

Location: Philly

 About 5' 8 1/2", 140lbs
Schott MA-1, size M.
It's a nice jacket, but fix the collar.
wtf are you doing with your hands 

where the azn girls at

September 12, 2013 @ 02:37 AM
RelaxAndRawr

Post: 121

Join Date: May 2011

 About 5' 8 1/2", 140lbs
Schott MA-1, size M.
It's a nice jacket, but fix the collar.
wtf are you doing with your hands 
September 12, 2013 @ 02:38 AM
vafins

Post: 2516

Join Date: Feb 2012

Location: US


I know this isn't Supreme but this 10Deep jersey is fire  Nice consolation jersey cause I missed out on the denim bb jersey last week  

its alright, It would better without that stupid ass line running diagonally through it
September 12, 2013 @ 02:40 AM
1978S

Post: 1088

Join Date: Feb 2006

 About 5' 8 1/2", 140lbs
Schott MA-1, size M.
It's a nice jacket, but fix the collar.
wtf are you doing with your hands 
Duke looks like he's being held at gun point for the pic.

Rare items for sale... http://www.ebay.com/sch/smone8/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3692

September 12, 2013 @ 02:42 AM
Okay.

Post: 2610

Join Date: May 2011

Location: Philly

man if you got something wrong with your hands like a disability or something im sorry  

where the azn girls at

September 12, 2013 @ 02:44 AM
yunglink

Post: 286

Join Date: Aug 2012

http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?id=29258670&parentid=M_OUTERWEAR
September 12, 2013 @ 02:51 AM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012


I know this isn't Supreme but this 10Deep jersey is fire  Nice consolation jersey cause I missed out on the denim bb jersey last week  

its alright, It would better without that stupid ass line running diagonally through it
Srs? It is showing the back of the jersey and the front of it LOL
September 12, 2013 @ 02:55 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

 About 5' 8 1/2", 140lbs
Schott MA-1, size M.
lol fit like ass
September 12, 2013 @ 02:57 AM
thenewguy

Post: 124

Join Date: May 2013

Tbh I'd rather have that warriors jersey more than the fleur de lis one

Looking for Harris tweed coach XL

September 12, 2013 @ 02:57 AM
YoungRizal

Post: 4077

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

MA1 looks real nice there my friend. Thanks for the fit pics

Instagram: @esoJlaziR

September 12, 2013 @ 03:02 AM
adoboFosho

Post: 2999

Join Date: Apr 2007

 About 5' 8 1/2", 140lbs
Schott MA-1, size M.
It's a nice jacket, but fix the collar.
wtf are you doing with your hands 
thumb on right lookin like a penis

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

September 12, 2013 @ 03:09 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012



Lol 10 deep saw that checkered hoodie and said hmmm this just needs a touch of floral and look how shitty it turned out
September 12, 2013 @ 03:13 AM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

My bad for turning this thread into a 10 deep thread, although it is better than a shipping complaint thread lol
September 12, 2013 @ 03:15 AM
moneymoneymoney

Post: 45

Join Date: Jul 2013

does the fact that the box logo is on touching the polka dots mean that the part one cdg tee is fake?
seen one on ig like this
September 12, 2013 @ 03:16 AM
vafins

Post: 2516

Join Date: Feb 2012

Location: US


I know this isn't Supreme but this 10Deep jersey is fire  Nice consolation jersey cause I missed out on the denim bb jersey last week  

its alright, It would better without that stupid ass line running diagonally through it
Srs? It is showing the back of the jersey and the front of it LOL

haha nah I wasn't being srs
September 12, 2013 @ 03:18 AM
acompanion

Post: 645

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

price check gore tex?

8( x x )8

September 12, 2013 @ 03:19 AM
friddie

Post: 39

Join Date: Mar 2013

My hands do look funny in the picture. Just tried to give you guys a better idea on the sleeve length. My bad.
September 12, 2013 @ 03:19 AM
adoboFosho

Post: 2999

Join Date: Apr 2007

@redwall @acompanion
aren't they the same thing

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

September 12, 2013 @ 03:23 AM
kevlar

Post: 607

Join Date: Jul 2012

does the fact that the box logo is on touching the polka dots mean that the part one cdg tee is fake?

seen one on ig like this
Nah, fake ones have dots that go up to the collar though. There should be some blank space between the collar and the rest of the polka dot pattern. 
September 12, 2013 @ 03:26 AM
kevlar

Post: 607

Join Date: Jul 2012

My hands do look funny in the picture. Just tried to give you guys a better idea on the sleeve length. My bad.
There's no pleasing the people in this thread dude. Don't even trip. 
September 12, 2013 @ 03:34 AM
nud0

Post: 80

Join Date: Sep 2013

@redwall and @acompanion they said it was 58 
September 12, 2013 @ 03:35 AM
Jet Jaguar

Post: 459

Join Date: Jul 2012

Location: California

price check on eras though ?
price check gore tex?
58 confirmed by Hunter

edit: I'm always late sad no swiftness
September 12, 2013 @ 03:35 AM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

What gore tex you guys feeling?
September 12, 2013 @ 03:37 AM
Queue

Post: 176

Join Date: Jun 2013

What gore tex you guys feeling?
navy >

like the page https://www.facebook.com/stayinqueue and follow on instagram @stayinqueue

September 12, 2013 @ 03:39 AM
lurk_ness_monster

Post: 59

Join Date: Dec 2012

Location: 216

What gore tex you guys feeling?
black. Super clean
September 12, 2013 @ 03:40 AM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

What gore tex you guys feeling?
black. Super clean
Yeah, black is what I'm thinking too.
September 12, 2013 @ 03:42 AM
moneymoneymoney

Post: 45

Join Date: Jul 2013

@kevlar appreciate it
September 12, 2013 @ 03:46 AM
lurk_ness_monster

Post: 59

Join Date: Dec 2012

Location: 216

What gore tex you guys feeling?
black. Super clean
Yeah, black is what I'm thinking too.
Damn I just peeped they all have the red under the bill tho.  Having second thoughts now.  

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top