Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 11, 2013 @ 11:17 PM
xafriaf

Post: 3553

Join Date: Aug 2012

Location: California

I hate to add on to all this shipping shit. But my shipping conformation says the label created stuff too. Usually never takes this long to leave the warehouse. Gonna take forever to get here lol
I actually got through to the warehouse today. I gave him my order number and he told me that there was an issue with ups that they had to deal with and that was slowing down some orders, but he wouldnt give me any detail. Told me my shit should update tonight and if not to email them....
Noice. Thanks for the info.
September 11, 2013 @ 11:18 PM
xafriaf

Post: 3553

Join Date: Aug 2012

Location: California

 
how hard is it to put clothes in a box, tape it, stick on a pre-made label, and give it to some dude in shit brown shorts

goddamit
From what I've heard it's just a few stoners that are responsible for all of our shipments...God helps us all.  

that didnt help at all...i mean, why...

why would you say that
They won't fuck up your package. *knock on wood
September 11, 2013 @ 11:19 PM
hick

Post: 1479

Join Date: Sep 2013

oh well...next month i get to see my favorite skaters again

good thing about supreme is its right next door to known gallery

September 11, 2013 @ 11:23 PM
nud0

Post: 77

Join Date: Sep 2013

i used to skate and never wear preme .....stopped skating and started coppin how ironic unrelated to each other i jus wasnt fuckin wit it at the time
Same here. I always intentionally skated in cheap clothes. Why would you ever want to destroy clothing that cost that much?
i know what you mean 
September 11, 2013 @ 11:25 PM
nud0

Post: 77

Join Date: Sep 2013


got my second package today. 
im feeling the color on the twins more than ever. key chain is on point at the momment hahat
whatever you do dont drop the chain shit cant handle 
September 11, 2013 @ 11:25 PM
7thLetter

Post: 1316

Join Date: Feb 2012

Flatbush Zombies is dropping a new mixtape tomorrow. They rep supreme hard.


If they blow up or start trending ....HOW WILL THIS IMPACT THE SUPREME UNIVERSE? I'm getting anxiety over future kids that I will have to call "zombie dickriders" or "FB dickrider".
But why does Kate have a hitler
I still want to know the answer

Look at my threads. Im selling HEAT for CHEAP.

September 11, 2013 @ 11:26 PM
justinmellowmarsh

Post: 181

Join Date: Apr 2013

Flatbush Zombies is dropping a new mixtape tomorrow. They rep supreme hard.


If they blow up or start trending ....HOW WILL THIS IMPACT THE SUPREME UNIVERSE? I'm getting anxiety over future kids that I will have to call "zombie dickriders" or "FB dickrider".
But why does Kate have a hitler
I still want to know the answer
they just drew it on the shirt
September 11, 2013 @ 11:31 PM
bleztone

Post: 153

Join Date: Sep 2012

Flatbush Zombies is dropping a new mixtape tomorrow. They rep supreme hard.


If they blow up or start trending ....HOW WILL THIS IMPACT THE SUPREME UNIVERSE? I'm getting anxiety over future kids that I will have to call "zombie dickriders" or "FB dickrider".
But why does Kate have a hitler
I still want to know the answer
they just drew it on the shirt

BleztONE

September 11, 2013 @ 11:39 PM
brothersport

Post: 456

Join Date: Nov 2012

This is all im copping tomorrow

September 11, 2013 @ 11:42 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Nice hangers 
September 11, 2013 @ 11:43 PM
HOCHSTE

Post: 1082

Join Date: Mar 2013

Someone quote the confirmed list tomorrow please


& this shipping situation sucks, I'll fucking walk to NY to get my order.

"The bears are attracted to the menstruation."

September 11, 2013 @ 11:43 PM
xafriaf

Post: 3553

Join Date: Aug 2012

Location: California

This is all im copping tomorrow


Be prepared for fucking 3 weeks shipping time lol
September 11, 2013 @ 11:45 PM
jvdude

Post: 476

Join Date: Feb 2013

ahaahha some kid on facebook is trying to sell a supreme banner, like the one that hangs from outside the store
September 11, 2013 @ 11:47 PM
HOCHSTE

Post: 1082

Join Date: Mar 2013

Regarding this Shipping issue. 
This is on the UPS website:


"Order Processed: Ready for UPS" - What does this mean?The sender does not always physically prepare shipments the same day the shipping information is sent to UPS.Senders can, and do, send email notifications to receivers with UPS tracking numbers at the time the order is placed, prior to the order being physically prepared for UPS pick up.When UPS physically receives the shipment from the sender, the tracking status will update indicating the movement progress.If you are the receiver, please contact the sender for more information.


SO for the orders that say "order processed" and it's not updating, UPS is essentially waiting on SUPREME.

"The bears are attracted to the menstruation."

September 11, 2013 @ 11:48 PM
titlefight

Post: 4

Join Date: Sep 2013



What the fuck, man. I'm not sure if I should be mad at UPS or Supreme for this.
You are actually lucky. The package will still arrive to you in a week or so even thought they say they lost it. So you get a refund and a free Joan tee, lucky you.
Uh... what makes you say that?
September 11, 2013 @ 11:55 PM
peak0il

Post: 195

Join Date: Feb 2013

Next few pages will be about shipping lol
September 11, 2013 @ 11:57 PM
turkeylunchable

Post: 170

Join Date: Mar 2013



What the fuck, man. I'm not sure if I should be mad at UPS or Supreme for this.
You are actually lucky. The package will still arrive to you in a week or so even thought they say they lost it. So you get a refund and a free Joan tee, lucky you.
Uh... what makes you say that?
He is saying its possible that might happen.

and Title Fight is a great band
September 11, 2013 @ 11:59 PM
scruffy

Post: 99

Join Date: Apr 2013

Location: Los Angeles

That digi football top & Basquiat Collab needs to drop soon,bill starting to pill up & I wont have the money to cop them.
September 12, 2013 @ 12:01 AM
fyuur

Post: 2831

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Tomorrow will be an easy cop.

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

September 12, 2013 @ 12:07 AM
tzby

Post: 145

Join Date: Aug 2013

Tomorrow will be an easy cop.
cause everyone will be sleeping in

~

September 12, 2013 @ 12:11 AM
OR NAH

Post: 2507

Join Date: May 2011

Location: Philly

info on tomorrows drops pl0x

where the azn girls at

September 12, 2013 @ 12:16 AM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

info on tomorrows drops pl0x
Tomorrows drop info has been posted. Go back a couple pages instead of asking every page.
September 12, 2013 @ 12:18 AM
Jet Jaguar

Post: 459

Join Date: Jul 2012

Location: California

+Tuesday as promised+


Denim Shirt
Hooded Plaid Denim Shirt
Pacific Camo Pocket Tee
Polka Dot Thermal
AL Henley
Gore Tex New Era
Denim Eye Camp
Supporter 5 Panel
Painted Camo Beanie
Piss Face Beanie
Vans
^ List for the lazy

Hunter said he was told camo pullover and plaid bomber are also dropping, but not confirmed

Edit: quote game fucking up
September 12, 2013 @ 12:23 AM
Queue

Post: 176

Join Date: Jun 2013

ups finally got my package...shit coming in friday smile

like the page https://www.facebook.com/stayinqueue and follow on instagram @stayinqueue

September 12, 2013 @ 12:27 AM
spenc

Post: 1523

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Dill 

every time I see this I seriously get chills up my spine
September 12, 2013 @ 12:30 AM
donadamsky

Post: 2194

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

Dill 

every time I see this I seriously get chills up my spine
yeah Dill has that effect on some people

412

September 12, 2013 @ 12:30 AM
mrteebonilla

Post: 5763

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Tomorrow will be an easy cop.
cause everyone will be sleeping in
Dat AVI, Welcome to HB my friend cool cool cool cool 

and hopefully in the next week or 2 supreme will have there shit together...

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

September 12, 2013 @ 12:42 AM
Glock Lesnar

Post: 202

Join Date: Jul 2012

man my shit still isn't updated. the latest i've ever got a package from supreme is wednesday so this is shitty cause i'm going out of town for a week or so and wanted dat fucking parka sad

karma for taunting y'all who's orders were shipped late first drop. damn.
September 12, 2013 @ 12:48 AM
Glock Lesnar

Post: 202

Join Date: Jul 2012

man my shit still isn't updated. the latest i've ever got a package from supreme is wednesday so this is shitty cause i'm going out of town for a week or so and wanted dat fucking parka

karma for taunting y'all who's orders were shipped late first drop. damn.
Idk about y'all's UPS... But they just drop it off. So, if you're going out of town, i'd hit UPS up about that... It be a shame if someone stole your parka/whatever you copped.....
thanks fam but someone will be at my house to get the package. just not me haha.
September 12, 2013 @ 12:48 AM
nostarr

Post: 141

Join Date: Jun 2012

Location: Washington, DC

can't decide c/w for the polka dot henley..

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top