Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
January 5, 2013 @ 10:17 PM
adoboFosho

Post: 2992

Join Date: Apr 2007

Lol, it's fuckin 70 degrees in LA.
its hitting below 40 degrees at night here in norcal wtf

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

January 5, 2013 @ 10:48 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

yeah bro, your little tyler comment was cute btw, fucking kook ass mrteebonilla
Wasnt me -___- and how am i kook...you see me trying to be a skateboarder?

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

January 5, 2013 @ 11:05 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216






Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

January 5, 2013 @ 11:13 PM
kushxgambino

Post: 92

Join Date: Dec 2012





Why da fuck i want the hat james got now..baseball jersey shittin doe
January 5, 2013 @ 11:55 PM
PowerCum

Post: 1573

Join Date: Jun 2009

Yeah that dude in the tiger jersey is always cool as fuck.


I'm thinking of buying the timbs collab for my trip to NY at the end of the month. Did anyone else buy them?
i got them. they are nice but mine look beat after like 3 wears. i'm gonna get some protective shit for them.
I say you go for em if you have the money, I love mine 
do you even rap or build houses and boats and shit? smh
January 6, 2013 @ 12:03 AM
Birthday Boy

Post: 111

Join Date: Nov 2012

Location: England

Do you even know what the sun is?
January 6, 2013 @ 12:59 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh





are all 3 pics the same store? if so, what store. those shelves are fucking loaded...

412

January 6, 2013 @ 01:01 AM
AnthonyT

Post: 1205

Join Date: Dec 2012

Location: SoCal

hoping for some sick tees and more hoodies

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

January 6, 2013 @ 01:18 AM
DarthVader

Post: 1557

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco




are all 3 pics the same store? if so, what store. those shelves are fucking loaded...
i'm pretty sure Dom is in RIFLA
January 6, 2013 @ 01:20 AM
✖$CΔRΣ✖

Post: 523

Join Date: Jun 2012

Location: Right behind you.

anyone have a M Les Enfants Terribles or Hypnotize Minds tee they'd sell for cheap? Also looking for a M snow white L/S and a M Suicidal L/S, hmu if you have any of these 

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

January 6, 2013 @ 01:41 AM
PowerCum

Post: 1573

Join Date: Jun 2009

Do you even know what the sun is?
do you know who i am?
owner of supreme 
January 6, 2013 @ 02:02 AM
fakeasslondon

Post: 1206

Join Date: Jan 2013

bought the hoodie from powercum 
January 6, 2013 @ 02:28 AM
dinkleberg

Post: 345

Join Date: Aug 2012





are all 3 pics the same store? if so, what store. those shelves are fucking loaded...
RIF LA
January 6, 2013 @ 03:02 AM
airbearr31

Post: 18

Join Date: Sep 2012

Rif LA 2 has tons of old preme..
January 6, 2013 @ 03:03 AM
airbearr31

Post: 18

Join Date: Sep 2012

None of you guys knew about this? Lol
January 6, 2013 @ 03:05 AM
cheesywaa

Post: 67

Join Date: Oct 2012

i dont give a fuck about a pinoy/gook/chink/zipperhead/fuckboi skater lol
fuck a wooden plank on four wheels 
i wear supreme because i'm gay
and the best skater is bam margera 
January 6, 2013 @ 03:16 AM
PowerCum

Post: 1573

Join Date: Jun 2009

you prolly also miss having box logos?
wait wait wait, what am i sayin you aint never had any
broke ass lol
January 6, 2013 @ 03:18 AM
fakeasslondon

Post: 1206

Join Date: Jan 2013

you prolly also miss having box logos?
wait wait wait, what am i sayin you aint never had any
broke ass lol
January 6, 2013 @ 04:06 AM
M.

Post: 920

Join Date: Aug 2012

Location: California

Has Supreme ever made a Tee design with this format or a  long the lines of it?

muhstakes.tumblr.com

January 6, 2013 @ 04:59 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

None of you guys knew about this? Lol
im from pittsburgh, so there's no reason for me to know about Rif's in-store stock 

412

January 6, 2013 @ 05:02 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

bought the hoodie from powercum 
vs
January 6, 2013 @ 07:22 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

wonder why they took the leather meshback hat off the site when things like the 8 ball and cairo hats have been there all season too...i wanted that tan, eh, resell market it is...

412

January 6, 2013 @ 07:26 AM
paulywalnuts

Post: 3049

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

wonder why they took the leather meshback hat off the site when things like the 8 ball and cairo hats have been there all season too...i wanted that tan, eh, resell market it is...
that shit has been sitting there for months sleepy....

i master bait from time to time

January 6, 2013 @ 07:30 AM
bostonstrangler

Post: 474

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES



finna cop this green henley during the sale

FS CROSSES TEE BLACK, NAVY BOX LOGO, BLACK BOX LOGO ALL SIZE M & BURGUNDY PAISLEY L/S SIZE S ALL UNWORN

January 6, 2013 @ 07:30 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

wonder why they took the leather meshback hat off the site when things like the 8 ball and cairo hats have been there all season too...i wanted that tan, eh, resell market it is...
that shit has been sitting there for months sleepy....
i know, but i wasnt about to pay 54 for it. i guess i was hoping it would make it to the sale (if it ever happens). I'll probably be able to find one under retail anyways

412

January 6, 2013 @ 07:31 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

any FA shirt left at supny?
January 6, 2013 @ 07:31 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

edit: never mind

412

January 6, 2013 @ 07:34 AM
paulywalnuts

Post: 3049

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

there isn't gonna be squat left for the sale...i prolly wont buy a damn thing...

i master bait from time to time

January 6, 2013 @ 07:35 AM
paulywalnuts

Post: 3049

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

wonder why they took the leather meshback hat off the site when things like the 8 ball and cairo hats have been there all season too...i wanted that tan, eh, resell market it is...
that shit has been sitting there for months sleepy....
i know, but i wasnt about to pay 54 for it. i guess i was hoping it would make it to the sale (if it ever happens). I'll probably be able to find one under retail anyways
save it for next season b ...

i master bait from time to time

January 6, 2013 @ 07:52 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

summer sale was 5 months after the first drop, if this season follows suit, sale should start the 24th


there isn't gonna be squat left for the sale...i prolly wont buy a damn thing...
they'll probably do some restocks for the sale, id like to see the blackwatch tartan plaid shirt, dolphins cw football shirt, and maybe a metal plate pullover 

412


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top