[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 05, 2013 @ 15:03
well good luck on your cops guys i got the franklin hat black and virgin mary tee colored

"Tell your father I'm here - and tell him the Lannisters aren't the only ones who pay their debts."

Sep 05, 2013 @ 15:03
2x Blue Baseball Shirts M,L
2x Yellow Mary Tees S,M

order numbers are 114 apart

feelin swif!
Sep 05, 2013 @ 15:03
Black baseball tho
Sep 05, 2013 @ 15:03
Cart jacked on denim baseball dammmmn

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

Sep 05, 2013 @ 15:03
fuck it copped anyway

in and out 10:59am
What size you went? I got a large...if it too big ill just resell and get a medium
im in between L and XL, regular sup shirts L fit me perfect
so i just went with xl

need bape in xl or xxl

Sep 05, 2013 @ 15:03
Originally posted by Inactive User
Red tarten copped 
Hook us up with fit pics
will do
Sep 05, 2013 @ 15:03



BANG BANG
Sep 05, 2013 @ 15:03
Wow lol @ all of you said VM Black/White would sell out before the color 

Glad I cop the B/W...color one was way too hypebeast and Tartan Flannenl in yellow sold out the fastest I think smokeyface

Bang

Sep 05, 2013 @ 15:04
felt like cartjacking someone today for the thrill of it, that small denim baseball top smokeyface.
Sep 05, 2013 @ 15:04
got that franklin camp, aint nobody want the virgin mary tee tho haha
Sep 05, 2013 @ 15:04
well that was fast lol
Sep 05, 2013 @ 15:04
B/w sittin
Sep 05, 2013 @ 15:04
swift 10:59, order confirm 11:00

smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface 

need bape in xl or xxl

Sep 05, 2013 @ 15:04
SAID CARD DENIED THREE FUCKEN TIMES, but i guess baseball shirt wasnt hyped cus i still copped smokeyface


Twitter: @KiddCoast

Sep 05, 2013 @ 15:04



I SAID GOD DAMN THAT WHITE BORDER LOOKS GOOD
Sep 05, 2013 @ 15:04
Lol well let it be known Colored VM sold out before B/W


#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Sep 05, 2013 @ 15:04
Your order has been successfully submitted on Sep 05 at 11:00 EST. It will be shipped within 3-5 days from New York via UPS Ground. A tracking number will be emailed to you as soon as your order has been shipped.

Order #Too Easy
.................................................................
Lil Fucker Pin
Style: Red
Price: $8
.................................................................
Virgin Mary Tee
Style: Yellow
Size: Medium
Price: $88
.................................................................
Menthol Beanie
Style: Teal
Price: $32
.................................................................
cart total: $128
ship & handle: $25
sales tax: $0
order total: $153
.................................................................
Sep 05, 2013 @ 15:04
damn that tartan sold out fast as hell
Sep 05, 2013 @ 15:05
that was easy

baseball jersey black
VM TEE black
Black Repeater
Navy Lions
Gold Crown Opener

Went back for a small denim jersey. tongueface told myself i wasnt gonna resell this FW but fuck it lol.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Sep 05, 2013 @ 15:05
Damn these first two drops have been heat.  I only got the baseball jersey today.  Really wanted the yellow tartan and b/w vm tee.  If the tartan is still in stock in the store during the week I'll try to scoop it.
Sep 05, 2013 @ 15:05
WAREHOUSE NUMBER ASAP PLZ

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

Sep 05, 2013 @ 15:05
people sleeping on the black cat mesh, was one of the things i really wanted this season
Sep 05, 2013 @ 15:05
Wanted red lions but fuck $136 for it....gotta draw the line.
Sep 05, 2013 @ 15:06
felt like cartjacking someone today for the thrill of it, that small denim baseball top .
i know this exactly what you want to hear but FUCK YOU.  haven't bothered with an online drop in a year and that was the one fuckin thing i had in my cart 
Sep 05, 2013 @ 15:06



I SAID GOD DAMN THAT WHITE BORDER LOOKS GOOD
damn it does actually i didnt think it would have a white boarder

need bape in xl or xxl

Sep 05, 2013 @ 15:07
got cart jacked for the black base ball

but got the red one smokeyface
Sep 05, 2013 @ 15:07
Got the red baseball jersey L
Sep 05, 2013 @ 15:07
swift 10:59, order confirm 11:00

           
My nigga smokeyface

FOR SALE---->Brand New Black Bling Hoodie Size L http://hypebeast.com/forums/apparel/203632

Hunter
Sep 05, 2013 @ 15:07
Where is the digital football jersey?
Sep 05, 2013 @ 15:07
god damn rocky hyped that yellow flannel up hard
This topic is locked, replies are no longer accepted.